VZPOREDNI PROGRAMI ZA NARAVOSLOVCE natisni
Sreda, 23 April 2014 13:28
obd_m_2
Nadarjeni   učenci  5. razreda   smo  imeli  tri srede  vzporedni naravoslovni  program. Poučevala  nas  je  učiteljica  NUŠA  FURLANI. Program  je  potekal  v  učilnici  gospodinjstva, v učilnici  biologije in na terenu (travniku za šolo). Imeli  smo  ga  trikrat  po  dve  šolski  uri. Prvič  smo  na  travniku  za  šolo  nabrali  po  dve  različni  rastlini. Delali  smo  v  paru  po  dva. Nabrane  rastline  smo   potem  posamično  opazovali  pod  stereo lupami. Učiteljica  Furlani  nam  je  za  opazovanje  prinesla  še  vodne  alge... V njihovi  vodi  smo  našli  tudi  komarje, ličinke  komarjev; živali, ki   živijo  v  čisti  vodi  ter  živali, ki  živijo  v  onesnaženi  vodi. Dobili  smo  učni  list,  na  katerega  smo čim bolj natančno narisali  opazovano rastlino, komarja  in  alge. Najprej tako,  kot smo  jih  videli  s  prostim  očesom, nato pa  smo  objekte narisali še  povečane -  take, kot smo jih videli  s  stereo lupo...
Drugič  pa  smo  s pomočjo  britvice  in  kosa  stiroporja, ki  je  imel  na  sredini  luknjo  ali  brez  njega,  izrezali  tanke  vzorce  željenega  dela  rastline, ki  smo  jo   potem  opazovali  pod  mikroskopom. Izdelali smo sveže preparate. Na  bel  list  papirja  smo  narisali  močno povečane dele rastline. Več  ali  manj  so  bile  vidne različno oblikovane celice.
V  tretje  smo  srečanje  začeli  tako, da  smo  se  pogovorili  in   na  bel  list  papirja  napisali:
1.NAPOVED
2.PRIPOMOČKI
3.NAČRT
4.RISANJE/BELEŽENJE
5.UGOTOVITEV
Vsak  od  nas  je izdelal načrt za svoj poskus  in ga zapisal.  Najprej  ga  je  naredil  sam,  potem  pa  ga  je  predstavil  še  drugim. Na  vrsto   smo  prišli  vsi. Pred  tem  nas  je  učiteljica  fotografirala  v  pravih  raziskovalnih  haljah.
Programa  pa  je  bilo  na  žalost  konec. Vsak  je  pospravil  svojo  stereolupo  in  opral  svojo  petrijevko. Učiteljici  smo  pomagali  pospraviti  še  druge  pripomočke, ki  smo  jih  uporabljali.Ko  smo  končali,  smo  se  pozdravili  in  odšli spet k pouku.
Romina, 5.r
obd_ obd_6
obd_n_1 obd_n_3
obd_N_5 obd_zad