|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||
![]() |
|||||||||||||||||||
|
|
Učenci
podarjali knjige Že takoj po jesenskih
počitnicah se je porodila ideja, da bi začeli z akcijo PODARI KNJIGO.
Šolska knjižničarka Nataša Markič in mentorica krožka Ker nam ni
vseeno, Podmladek Rdečega Križa Izidora Černigoj, sta ob pregledu
knjig v knjižnici ugotovili, da se nekatere ne izposojajo. Knjige so
dobro ohranjene in vsebinsko kvalitetne, zato so skupaj z gospodom
ravnateljem Vladimirjem Bačičem prišli na idejo, da bi jih nekomu
podarili. Idejo so nadgradili učenci četrtega razreda ter izdelali
plakate s katerimi so učence šole vabili k podarjanju knjig. Podarjene
knjige je v mesecu novembru in decembru zbirala knjižničarka. Skupaj z
odpisanimi knjigami jih je bilo za tri kartonaste škatle. Knjige so podarili Domu Karitas na Cesti. Ob tej
priložnosti so člani krožka pripravili krajši kulturni program.
Recitirali so pesmi slovenske mladinske pesnice Bine Štampe Žmavc.
Zaključili so z voščilom za lepe praznike in dobrimi željami v novem
letu. Ob dobrodelni akciji je OŠ Danila Lokarja Ajdovščina
prejela pisno zahvalo za darovane knjige Domu Karitas na Cesti, ki jo je
dopolnila misel H. Hesseja: »Kolikor bolj ljubimo in se darujemo,
toliko bolj naše življenje dobiva smisel in vrednost.« Izidora Černigoj, prof. Punčka, 4 leta: »Najbolj mi je všeč knjiga, v kateri so »puzzle«, ki jih lahko sestavljaš v sliko, pa knjiga o Bambi in o kravici Katki.« Mama: »Zahvalila bi se šoli pri pomoči prevoza moje starejše hčerke iz šole, ko smo zaradi bolezni mlajše hčerke ostajali doma. Hvala za knjige, ki jih bomo brali zvečer pred spanjem. Vesela sem jih, še posebej tiste z velikimi tiskanimi črkami, da se bomo skupaj učili brati.«
|
|
|||||||||||||||||
|
|
|||||||||||||||||||
|
|
|||||||||||||||||||
|
|
|||||||||||||||||||
|
|
|||||||||||||||||||
|
|
|||||||||||||||||||
|
|
|||||||||||||||||||
|
|
|||||||||||||||||||
|
Domov | Lokavec | Knjižnica | Razno | Obvestila | Povezave | Kontakt| E-tabla |
|
||||||||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||