Pestrost naravnega okolja

Natisni
Objavljeno Torek, 29 Maj 2012
UČENCI 2.A SO ODKRIVALI PESTROST NARAVNEGA OKOLJA
Pri predmetu spoznavanje okolja smo obravnavali raznolika naravna okolja ter pestrost živih bitij v njih. Učenci so spoznavali medsebojno povezanost žive in nežive narave, prepoznavali so značilne rastline in podobnosti med njimi, ugotavljali so vpliv človeka na naravo ter kako lahko sami dejavno prispevajo k varovanju in ohranjanju naravnega okolja. Ves čas obravnave smo poudarjali tudi pomen zdravega okolja in posameznih rastlin za zdravje človeka. Novo znanje smo usvajali preko teoretičnih vsebin iz učbenika, nadgradili pa smo ga tudi z raziskovanjem preko računalniškega programa in svetovnega spleta. Ker pa je znanje lahko uporabno, trajno in kakovostno le, če je pridobljeno preko izkustvene, praktične, raziskovalne in še kakšne metode, smo naše odkrivanje popestrili tudi z medgeneracijskim sodelovanjem. Povezali smo se z upokojeno učiteljico, ki nas je povabila na svoj bogat zeliščni vrt. Preko opazovanja, poslušanja razlage ob konkretnem materialu, praktičnem delu z vključevanjem vseh čutil in še v naravnem okolju, smo naše teoretično znanje še kako obogatili. Pot nas je vodila še do Kamenšnice, ki je s svojim pestrim naravnim okoljem in rastlinjem ponujala neizmerno veliko tem za pogovor, razmišljanje, prepoznavanje in občudovanje. Bilo je res zanimivo in koristno.
Učiteljici Darja in Silva z učenci

Veš slik si lahko ogledate s klikom na sliko.