V 1. a razredu smo pri obravnavi učnega sklopa Bilo je nekoč, razmišljali o tem, kako bi se dalo vsebino usvajati v obliki projektnega dela. V načrtovanje aktivnosti sva z vzgojiteljico pritegnile tudi učence, ki so imeli kar zanimive zamisli in ideje. K vsebinam, ki so ponujene v učnem načrtu in učbeniku, smo dodali svoje ideje in zanimive dejavnosti. Vsebina je imela naslov Ko je babica bila majhna, temeljni cilj, ki smo ga uresničevali, pa je bil -spoznati, da je bilo življenje v preteklosti drugačno. In kako je delo potekalo?
* skupno načrtovanje aktivnosti, ki bodo potekale v razredu
* izbira najboljših zamisli in idej
* pogovor s starimi starši - v čem je bilo življenje v preteklosti drugačno
* prenos informacij v razred
* priprava razredne razstave starih predmetov
* razvrščanje in urejanje slikovnega gradiva
* izdelava plakata
* obisk babic v razredu
* evalvacija izvajanih dejavnosti, usvojenih ciljev, vtisov,…
Izredno lepo doživetje pa je bilo ravno takrat, ko so nas v razredu obiskale babice naših učenk. S svojimi prijetnimi pripovedovanji, življenjskimi izkušnjami, zanimivimi zgodbami in opisovanji dogodkov iz njihovih otroških in odraslih let, smo na najbolj prepričljiv način spoznavali življenje nekoč. Učencem so obravnavano vsebino tako nazorno približale, da učbenikov in delovnih zvezkov sploh nismo potrebovali. Za vse nas je bila to zelo lepa in koristna izkušnja, ki jo bomo zagotovo še kdaj uresničili.
Fotografije dogodka si lahko ogledate v galeriji.