VEVERIČKA.JPG (28967 bytes)

znaksole.gif (1180 bytes)

VEVERIČKIN DAN

 

VEVERIČKA.JPG (28967 bytes)
 

 

 

 

 

 

 

 

 

PRVI ZAČETKI

 

 

 

 

RAČUNALNIŠKA UČILNICA

 

 

 

 

 

 

KNJIŽNICA


 

 

 

 


RAZSTAVA

 

 

 

 

 

POHVALA IN PONOS UČENCEV

 

…Tam v daljavi,

tam v goščavi,

tam so lešniki doma.

Veverica Pekarica

tam pekarno ima…

 

Tako smo začeli VEVERIČKIN DAN v 2. razredu. S pesmijo Daneta Zajca VEVERICA PEKARICA, so se otroci zazibali v svet goznih živali. Čeprav živijo tam daleč v gozdu, so otrokom zelo blizu. Radi jih opazujejo, radi pripovedujejo o njih, zanimajo jih njihove lastnosti, zanimivosti in seveda pravljice, kjer nastopajo kot glavni junaki. Vse to smo raziskovali v 2. razredu.

Najprej smo se odpravili v računalniško učilnico, kjer smo skupaj odkrivali skrivnosti gozda v programu Miškin potep. Otroci so iskali skrite živali in rastline ter brali zapise o njih. Navdušeni so bili nad določenimi zanimivostmi, ki so jih našli v opisih živali in rastlin. Spoznali so, da računalnik ni le za igrice, temveč tudi za učenje. Ko smo skupaj odkrili vse skrivnosti, smo nadaljevali delo. Iskali smo povezave med gozdom in sličicami, ki so bile razkrite. Ob koncu ure smo se razvedrili ob zabavni igri PARI. Učenci so se pomerili v hitrosti – kdo bo hitreje našel čim več goznih parov.

Naslednji dan smo nadaljevali delo v šolski knjižnici. Skupaj s knjižničarko sva izvedli uro na temo GOZDNE ŽIVALI. Knjižničarka jih je "popeljala" v pravljični svet s pravljico Medvedek, o čem sanjaš? V pravljici so spoznali živali, ki zimo prespijo v zapuščenem tovornjaku. Le-te so v sanjah potovale na jug. Ali je mogoče, da potuje na jug tudi medved pa jež in lisica? V pravljici že. Kaj pa v resnici? To pa so otroci odkrivali s pomočjo poučnih knjig v skupinah. Vsaka skupina je iskala zanimivosti o določeni živali in ob tem oblikovala mini plakat. Ob poročanju skupin so vsi učenci izdelali ŽIVALSKE IZKAZNICE in jih oblikovali v svojo "knjigico". Tako smo se počutili tudi kot pravi pisatelji poučnih knjig.

 

Naše delo smo želeli še likovno obogatiti. Izdelali smo veveričke iz kartona in pripravili razstavo na hodniku naše šole. Svoje delo smo želeli predstaviti tudi ostalim. Učenci so zadovoljno pripravljali razstavo in ponosno pokazali svoje izdelke.

 

 

"Ali ste videli mojo veveričko?" so bile besede učenke, ko si je razstavo ogledoval tudi gospod ravnatelj. Vesela sem bila, da so otroci s takim veseljem in navdušenjem pokazali svoje izdelke. Vsi so bili lepi, vsak po svoje. Ali ni lepo, če so otroci zadovoljni? To je uspeh, ki nekaj velja. Zadovoljstvo otrok, prijazen način dela, možnost pouka na drugačen način – prijazen otroku. Če združimo vse to, bodo otroci gotovo uspešni, učitelji pa zadovoljni, ko jim ob koncu pouka učenci zakličejo: "Učiteljica, danes pa je bilo v šoli "tak fajn"!"

 

Karmen Jelčič

 

posta.gif (1311 bytes)

 

SESTAVLJANKA.JPG (61890 bytes)
PRILOGA – VEVERICA, REVIJA ZMAJČEK,
Z IGRO DO ZNANJA, ŠT.1, SEPTEMBER 2000, LETNIK 7, STR.28 - 29


 

razstava04.JPG (89944 bytes)

RAČUNALNIŠKA UČILNICA
Učenci pri delu in raziskovanju skrivnosti gozda

 

 

razstava07.JPG (105120 bytes)

KNJIŽNICA
Zanimivo je bilo brskati po knjigah

 

 

razstava03.JPG (85668 bytes)

RAZSTAVA
Razstavljena je bila na hodniku šole

 

 

 

karmen -šola02.JPG (121780 bytes)

UČENCI 2.B OŠ RAČE
Z veselimi obrazi pred svojimi izdelki