PRVI ZAČETKI
RAČUNALNIŠKA UČILNICA
KNJIŽNICA
RAZSTAVA
POHVALA IN PONOS UČENCEV |
|
…Tam v daljavi,
tam v goščavi,
tam so lešniki doma.
Veverica Pekarica
tam pekarno ima…
Tako smo začeli VEVERIČKIN DAN v 2. razredu. S pesmijo
Daneta Zajca VEVERICA PEKARICA, so se otroci zazibali v svet goznih živali. Čeprav
živijo tam daleč v gozdu, so otrokom zelo blizu. Radi jih opazujejo, radi pripovedujejo
o njih, zanimajo jih njihove lastnosti, zanimivosti in seveda pravljice, kjer nastopajo
kot glavni junaki. Vse to smo raziskovali v 2. razredu.
Najprej smo se odpravili v računalniško učilnico, kjer smo skupaj
odkrivali skrivnosti gozda v programu Miškin potep. Otroci so iskali skrite živali in
rastline ter brali zapise o njih. Navdušeni so bili nad določenimi zanimivostmi, ki so
jih našli v opisih živali in rastlin. Spoznali so, da računalnik ni le za igrice,
temveč tudi za učenje. Ko smo skupaj odkrili vse skrivnosti, smo nadaljevali delo.
Iskali smo povezave med gozdom in sličicami, ki so bile razkrite. Ob koncu ure smo se
razvedrili ob zabavni igri PARI. Učenci so se pomerili v hitrosti – kdo bo hitreje
našel čim več goznih parov.
Naslednji dan smo nadaljevali delo v šolski knjižnici. Skupaj s
knjižničarko sva izvedli uro na temo GOZDNE ŽIVALI. Knjižničarka jih je
"popeljala" v pravljični svet s pravljico Medvedek, o čem sanjaš? V pravljici
so spoznali živali, ki zimo prespijo v zapuščenem tovornjaku. Le-te so v sanjah
potovale na jug. Ali je mogoče, da potuje na jug tudi medved pa jež in lisica? V
pravljici že. Kaj pa v resnici? To pa so otroci odkrivali s pomočjo poučnih knjig v
skupinah. Vsaka skupina je iskala zanimivosti o določeni živali in ob tem oblikovala
mini plakat. Ob poročanju skupin so vsi učenci izdelali ŽIVALSKE IZKAZNICE in jih
oblikovali v svojo "knjigico". Tako smo se počutili tudi kot pravi pisatelji
poučnih knjig.
Naše delo smo želeli še likovno obogatiti. Izdelali smo
veveričke iz kartona in pripravili razstavo na hodniku naše šole. Svoje delo smo
želeli predstaviti tudi ostalim. Učenci so zadovoljno pripravljali razstavo in ponosno
pokazali svoje izdelke.
"Ali ste videli mojo
veveričko?" so bile besede učenke, ko si je razstavo ogledoval tudi gospod
ravnatelj. Vesela sem bila, da so otroci s takim veseljem in navdušenjem pokazali svoje
izdelke. Vsi so bili lepi, vsak po svoje. Ali ni lepo, če so otroci
zadovoljni? To je uspeh, ki nekaj velja. Zadovoljstvo otrok, prijazen
način dela, možnost pouka na drugačen način – prijazen otroku. Če
združimo vse to, bodo otroci gotovo uspešni, učitelji pa zadovoljni, ko
jim ob koncu pouka učenci zakličejo: "Učiteljica, danes pa je bilo v šoli
"tak fajn"!"
Karmen Jelčič
|
|
PRILOGA – VEVERICA, REVIJA ZMAJČEK,
Z IGRO DO ZNANJA, ŠT.1, SEPTEMBER 2000, LETNIK 7, STR.28 - 29
RAČUNALNIŠKA UČILNICA
Učenci pri delu in raziskovanju skrivnosti
gozda
KNJIŽNICA
Zanimivo je bilo brskati po knjigah
RAZSTAVA
Razstavljena je bila na hodniku šole
UČENCI 2.B OŠ RAČE
Z veselimi obrazi pred svojimi izdelki
|