Šolska svetovalna služba
Šolska
svetovalna služba nudi pomoč in svetovanje posameznikom in skupinam v
šoli ter
sodeluje pri načrtovanju, izvajanju in evalvaciji vsakdanjega življenja
v šoli
in tako prispeva k čim večji uspešnosti posameznikov, skupin in šole
kot
celote.
Šolsko svetovalno
delo opravljajo svetovalne delavke:
psihologinja
Danica
Orthaber / telefon 8050368/,
socialna
delavka Stanka Lešnik /telefon 8050369/,
pedagoginja Sonja
Breznik-Apostolovič /telefon 8050371/,
pedagoginja Sara
Lešnik /telefon 8050369/,
pedagoginja Živa Krajnc /telefon 8050368/.
Delovni čas ŠŠS:
Popoldanski del.čas:
vsak
ponedeljek do 16. ure psihologinja,
vsako sredo do 16. ure pedagoginje ali socialna
delavka,
vsak 1. ponedeljek v mesecu od 17. do 18. ure.
Delovni čas na podružnični šoli na Zg.
Ložnici: 1.,2. in 3. torek od 8. do 13.
ure - pisarna
ŠSS na šoli v Zg. Ložnici.
Psihologinja pomaga učencem
poiskati sposobnosti in lastnosti, na katere se lahko oprejo pri
premagovanju
ovir in reševanju težav v čustvovanju in razmišljanju.
Socialna delavka skrbi za
regresirano prehrano, za regresiranje učbenikov, za denarno pomoč pri
plačilu
šole v naravi, šolskih ekskurzij in za letovanje s šolsko kolonijo.
Nekateri
otroci se v šoli srečujejo z učnimi težavami, se težko učijo ali pa ne
vedo,
kako bi se lotili učenja. Tem učencem nudijo pomoč pedagoginje,
jim pomaga in svetuje, kako se uspešno in učinkovito
učiti.
Svetovalne delavke se z otroki
in starši srečajo že ob vpisu v šolo. Zbirajo podatke o otrokovi
pripravljenosti na šolo in oblikujejo oddelke 1. razreda. Spremljajo
otrokovo
vključevanje v oddelčno skupnost ter napredek pri šolskem delu in
osebnostni
rasti.
V okviru
razrednih ur izvajajo programe za spodbujanje učinkovite komunikacije,
za razvijanje
pozitivne samopodobe in sodelovanja.
Učenci 7. in 8.
razreda so njihovi redni obiskovalci. Z njimi se pogovarjajo o
poklicih,
srednjih šolah, o možnostih nadaljnjega šolanja in zaposlovanja.
Učencem
prepuščajo poklicno odločitev in izbiro, po kateri poti bodo šli, da bi
dosegli
to, kar si želijo.
V okviru
razrednih ur izvajajo programe za spodbujanje učinkovite komunikacije,
za razvijanje
pozitivne samopodobe in sodelovanja.
Za učence z
učnimi težavami vodijo Učno pomoč pri učenju in socialnem zorenju, ki
jo
izvajajo udeleženci javnih del.
Spremljajo
vključevanje in napredek otrok s posebnimi potrebami ter se pri tem
povezujejo
z drugimi strokovnimi institucijami.
Šolska
svetovalna služba sodeluje tudi pri uvajanju, spremljanju in
evalviranju
9-letne osnovne šole.
Za starše
pripravljajo predavanja in delavnice, kjer starši lahko izmenjajo
izkušnje in
se seznanjajo z drugačnimi pogledi na razvoj in vodenje otroka ter
reševanja
nastalih težav.