![]() |
|
Razmišljanje
o Bralnem nahrbtniku
Na začetku letošnjega
šolskega leta smo za učence 1. in 2. razreda pripravili Bralni nahrbtnik. Glede
na to da je tak način spodbujanja branja na naši šoli nov, sem z zanimanjem
čakala povratne informacije o tem, kako so učenci in starši novo nalogo
sprejeli. Namen Bralnega nahrbtnika je spodbujanje skupnega branja staršev in
otroka.
Knjige iz nahrbtnika so
otroci skupaj s starši doma prebrali, se pogovarjali o prebranem, svoja
razmišljanja, doživetja in vtise o prebranih knjigah pa so narisali ali
zapisali v priložen »bralni zvezek«.
Cilj, ki smo si ga z
učiteljicami zadale, je bil dosežen. Po odzivih, ki smo jih lahko prebrale iz
bralnega zvezka, lahko sklepam, da so se učenci veselili knjig, ki so jih
čakale, najbolj vesela pa sem, da so bralni nahrbtnik pozitivno sprejeli tudi
starši. Podpora staršev je namreč pomemben dejavnik pri vzgoji bralca.
Projekt smo zaključili z
druženjem. Učenci 2. razreda so nam zaigrali igro Sovica oka, po predstavi pa so nas prvošolčki pogostili s sladkimi
dobrotami, ki so jih posebej za to priložnost pripravili skupaj z učiteljicama.