Razmišljanje o Bralnem nahrbtniku

Na začetku letošnjega šolskega leta smo za učence 1. in 2. razreda pripravili Bralni nahrbtnik. Glede na to da je tak način spodbujanja branja na naši šoli nov, sem z zanimanjem čakala povratne informacije o tem, kako so učenci in starši novo nalogo sprejeli. Namen Bralnega nahrbtnika je spodbujanje skupnega branja staršev in otroka.

Knjige iz nahrbtnika so otroci skupaj s starši doma prebrali, se pogovarjali o prebranem, svoja razmišljanja, doživetja in vtise o prebranih knjigah pa so narisali ali zapisali v priložen »bralni zvezek«.

Cilj, ki smo si ga z učiteljicami zadale, je bil dosežen. Po odzivih, ki smo jih lahko prebrale iz bralnega zvezka, lahko sklepam, da so se učenci veselili knjig, ki so jih čakale, najbolj vesela pa sem, da so bralni nahrbtnik pozitivno sprejeli tudi starši. Podpora staršev je namreč pomemben dejavnik pri vzgoji bralca.

Projekt smo zaključili z druženjem. Učenci 2. razreda so nam zaigrali igro Sovica oka, po predstavi pa so nas prvošolčki pogostili s sladkimi dobrotami, ki so jih posebej za to priložnost pripravili skupaj z učiteljicama.

Mateja Vdovič,
knjižničarka