Hiša eksperimentov je zelo zanimiva, če ti eksperiment le uspe.  Želela sem, da bi mi sošolko uspelo dati v milni mehurček. To ni tako preprosto, kot  izgleda.  Zanimivo je bilo tudi, ko sem na zemljevidu Slovenije poslušala različna narečja.

Špela 


 

Najprej sem se z velikim strahom ulegel na leseno mizo. Nato sem pritisnil na gumb in iz mize so začeli lesti žeblji. Občutek je bil čuden, vendar ni prav nič bodlo. Ko sem še enkrat pritisnil na gumb, so se začeli žeblji skrivati v mizo.

Gašper 



ČETRTOŠOLCI V ŠOLSKEM MUZEJU

V Ljubljani smo obiskali šolski muzej. V njem smo videli podobe šole nekoč.
Vodič nas je popeljal iz prostora v prostor. Izvedeli smo, v katerih jezikih je nekoč potekal pouk. Videli smo učiteljico in učence iz preteklosti.
Nekoč so pri pouku naravoslovja uporabljali živali v posebni tekočini npr. žabe, kače in kuščarje.
Na roke smo si nadeli narokavnike, sedli v klopi in pričeli z učno uro lepopisja. Pisali smo s peresniki, ki smo jih namakali v črnilnike.
Spoznali smo, da se lahko veselimo, da imamo toliko šolskih pripomočkov in tako prijazne učitelje.
Marsel Graber
 

V muzeju so mi bile zanimive slike in pisava, ki je bila drugačna kot danes. Tudi pouk je bil drugačen.
Drugače pa se mi učiteljica ni zdela najbolj stroga.
Jadran Mulej

 

Ko je gospodična učiteljica vstopila v razred, sem se začela tresti. Pogledala nam je roke, a na srečo sem imela čiste. Sedeti smo morali vzravnano in tudi sem.
Marja Mulej

Preden smo se začeli učiti, nam je učiteljica povedala, da moramo sedeti vzravnano, z dvignjeno brado, z roko na hrbtu. Učili smo se pisati črke. Nekajkrat je bila tudi kazen in sicer klečanje na koruzi ali sedenje na oslu. Ko nas je učiteljica kaj vprašala, smo morali dvigniti roko in odgovor začeti z: "Gospodična učiteljica..."
Ana Štuhec




Šola iz starih časov mi ni bila všeč, saj so bili zelo strogi. Ko sem videl učiteljico, me je bilo strah, saj je hudo gledala.
Jernej Ofič

Pri pouku nas je bilo zelo strah. Nismo si upali niti pisniti in pogledati nazaj.
Ko smo odšli, smo se spet lahko hecali in pogovarjali.
Nejc Luetić

ČETRTOŠOLCI V PRIRODOSLOVNEM MUZEJU

V muzeju smo si ogledali, kako je nastalo vesolje, ogledali smo si različne kristale. Stopili smo tudi na nekakšno dvigalo, na zemljevidu izbrali kraj in občutili potres, ki je bil na določenem kraju. Odpravili smo se tudi v sobo, kjer je bilo okostje mamuta in medveda, ki sta živela v ledeni dobi. Z učnimi listi smo se nato odpravili v sobo z nagačenimi živalmi.
Ana 

  

V sobi z živalmi se mi je zdelo zelo zanimivo, posebej pa še ptice. Nekatere sem videla prvič.
Zelo veliko sem izvedela tudi o kristalih. Dobilo smo jih tudi v roke. Naučila pa sem se še nekaj o medvedu, mamutu in o potresih.
Marja

 



Zanimivo mi je bilo to, da so mamuti imeli tako ledeno deželo.
Jadran

PETOŠOLCI V NARODNEM MUZEJU

V Narodnem muzeju smo bili koliščarji. Pridno smo poslušali našo vodičko Anjo in reševali uganke (iskali bakreno rudo, obiskali menjalno trgovino, ugotavljali starost drevaka,…). Za vsako pravilno rešeno uganko smo dobili del hiške na količkih,  ki smo ju sestavili. Zdelo se mi je, kot da smo res v času, ko je Ljubljansko barje bilo jezero.

Mojca 

 

 

Erika Pahor
Nada Lampret