![]() |
V šolskem letu 2010/ 2011 se lotevamo projekta JAZ, TI in MI. Projekt prinaša naloge, s katerimi nagovarjamo drug drugega, razmišljamo pa tudi o predmetih in okolju, ki nas obkrožajo. Gradimo na prijaznih odnosih.
MAJ IN JUNIJ
V mesecu maju in juniju smo si veliko povedali o hrani, o
času, ki ga posvečamo prehranjevanju, in predvsem o bontonu, ki je, kadar
sedemo za mizo, še kako pomemben.
Spoznali smo marsikaj novega in prišli do spoznanja, da veliko že
znamo, a premalokrat upoštevamo.
Za
začetek smo se lotili jedilnikov. Sestavili smo jedilnik za
malico in kosilo. V kuhinji so jih upoštevali v mesecu juniju.
In spoznanje:Kar nekaj manj zdrave hrane se je našlo, zato je
prav, da jedilnike sestavljajo tisti, ki veliko vedo o zdravi prehrani, pa
čeprav to pomeni, da bo pri kosilu in
malici nekaj kislih obrazov. Včasih pa za slabo voljo niso krivi jedilniki.
Kaj nam ni všeč pri
malici in kosilu? Nekaj razmišljanj:
·
NEPRIMERNO VEDENJE(kričanje, govorjenje s polnimi
usti, tekanje po razredu med malico ali kosilom..)
·
GNEČA PRED UMIVALNIKI,
·
NERED V VRSTI, KO ČAKAMO NA KOSILO,
·
NEUPOŠTEVANJE
DOGOVORJENIH PRAVIL, KI SMO JIH
SPREJELI V ZAČETKU ŠOLSKEGA LETA.
Na koncu smo prišli do ugotovitve, da so tudi za ta čas, ki ga skupaj preživimo v
šoli, potrebni dogovori, ki jih sprejmemo skupaj. Zapisali smo jih.
Sedaj je potrebno le to, da jih bomo upoštevali.
Rezultate te naloge smo
predstavili tudi staršem na roditeljskem sestanku. In v novem šolskem letu v
razredih sprejeli sklep, da jih bomo upoštevali.
JANUAR IN FEBRUAR
• Razvijajo pozitiven in prijateljski odnos
SKRITI PRIJATELJ
1.NALOGA
V mesecu januarju in februarju smo izžrebali skrite
prijatelje. Najprej so se skrivali v razredu. Ob mnogih pozornostih ni bilo
težko uganiti, kdo je skriti prijatelj. Pred Valentinovim smo na listke
napisali imena vseh učencev in učiteljic. Nestrpni smo izvlekli listek z
imenom, skušali obdržati skrivnost…Poštarji so vsak dan razveseljevali s pismi
….vse do Valentinovega, ko smo si prijatelji segli v roke, pogledali v oči in
si poklonili darilce.
več
2.NALOGA
S prijatelji praznujemo rojstne dneve. Skupaj zapojemo pesmico Vse najboljše za te. O pesmici smo se pogovarjali, zbirali besedila v različnih jezikih, se jih nekaj naučili in zapeli drug drugemu.
PESMICA HAPPY
BIRTHDAY JE STARA VEČ KOT STO LET.
LETA 1893 STA PATTY IN MILDRED HILL, SESTRI IZ AMERIKE,
NAPISALI PESMICO GOOD MORNING TO ALL, S KATERO
STA VSAKO JUTRO POZDRAVILI UČENCE. UČENCEM JE BILA PESMICA VŠEČ, NA
ROJSTNIH DNEVIH SO JO ZAPELI PRIJATELJIM, BESEDILO SO SPREMENILI V HAPPY
BIRTHDAY TO YOU. TAKO SE JE ZAČELO….
V KNJIGI REKORDOV JE TA PESEM ZAVEDENA KOT NAJBOLJ
PREPOZNAVNA PESEM V ANGLEŠKEM JEZIKU, PREVEDENA JE V VELIKO JEZIKOV.
Peli smo :
V FRANCOŠČINI
BONNE FETE A TOI, (BONE FETE A TUA)
BONNE FETE A TOI,
BONNE FETE, BONNE FETE,
BONNE FETE A TOI.
http://www.youtube.com/watch?v=wNZJKurJbqc&feature=related
V KOREJŠČINI
SAENG IL CHU KA HAM NI DA,(SENG I ČUKA HAMNIDA )
SAENG IL CHU KA HAM NI DA( SENG I ČUKA HAMNIDA)
JI GU E SEO U JU E SEO, JE IL SA RANG HAM NI DA (ČI KUESE U ČIESO SE I SARAN HAMNIDA)
http://www.youtube.com/watch?v=QtidPY5TgVo&feature=related
CUMPLEANOS FELIZ, (KUMPEANJOS FELIS)
TE DESEAMOS A TI, (TE DESJAMOS A TI)
QUE LOS CUMPLAS FELICES,(KE LOS KUMPLAS FELISES)
CUMPLEANOS FELIZ. (KUMPEANJOS FELIS)
http://www.youtube.com/watch?v=ZnmUcw33zGE
V ITALIJANŠČINI
TANTI AUGURI A TE,(TANTI AGURI A TE)
TANTI AUGURI A TE,
TANTI AUGURI A _____,
TANTI AUGURI A TE.
http://www.youtube.com/watch?v=wPr947sZkVM
ZHU NI SHENG RI KUAI LE,
ZHU NI SHENG RI KUAI LE,
ZHU NI SHENG RI KUAI LE,
ZHU NI SHENG RI KUAI LE!
http://www.youtube.com/watch?v=z08jGpgr43Y
SANA HILVA YA GAMIL, (SE(A)NA HJIVA A GEMIL)
SANA HILVA YA GAMIL,
SANA HILVA YA HABIBI,
SANA HILVA YA GAMIL.
http://www.youtube.com/watch?v=Kqx8UvrFZBg
ZUM GEBURTSTAG VIEL GLÜCK!
ZUM GEBURTSTAG VIEL GLÜCK!
ZUM GEBURTSTAG LIEBE ...
ZUM GEBURTSTAG VIEL GLÜCK!"
V FINŠČINI
PALJON ONNEA VAAN, (PALJONONEAN VAN)
PALJON ONNEA VAAN,
PALJON ONNEA _______,
PALJON ONNEA VAAN!
http://www.youtube.com/watch?v=kif8Wt6aBRk
NOVEMBER IN DECEMBER
Naloge, ki smo se jih lotevali v novembru in decembru, so bile namenjene predvsem tistim starejšim, ki jih otroci pogosto
srečujejo v življenju. Babicam in dedkom. Spoznali smo tudi, da je prav,
če smo pozorni tudi do drugih starejših, ki jih srečujemo, in tudi, da so
babice in dedki nekoč bili deklice in dečki, ki so se radi igrali…Kaj le?
1.NALOGA
IGRE NAŠIH BABIC IN DEDKOV
Spoznali smo nekaj iger iz
knjige, ki je bila izdana leta
1942. Nekatere se igramo še danes, spet druge so šle v pozabo…

Stare igre so mi všeč zato, ker so dosti bolj zanimive.
Nekatere igre so tudi poučne. Najbolj všeč mi je igra
ŠTEVILKE.
ŠTEVILKE
SE ITI
Ta igra mi je všeč, ker je zabavna in smešna.
Nikoli nisem izpadla, ker jo že poznam. Ines
Meni je všeč, ker je zelo zabavna.
Ko slišiš v zgodbi svojo številko, moraš vstati.
Zelo je napeto. Zoya
Stare igre so mi zelo všeč. Ena od teh je ŠTEVILKE SE ITI.
Igra
mi je »fajn«, ker so kazni
smešne.
Hana
Številke
se iti je zabavna igra, ker se
zabavamo.
Gaj
ŠKARJICE
BRUSIT
Igra mi je bila všeč, ker je zabavna. In še večkrat bi se jo
igral.
Sploh nisem vedel, da so stare igre tako zabavne. Domen
Všeč mi je igra SEM ALI
NISEM. V tej igri se moramo posesti drug proti drugemu.
Ena stran gre ven
(npr. fantje). Punce si izberejo, kdo od fantov mora sesti nasproti nje.
Ko
pridejo nazaj, morajo fantje po obrazu ugotoviti, katera ga je izbrala.
Luka Fesel
Dobra mi je tudi SLUŽBO DOBITI, ker je malo smešna in zabavna. Alen
Želim si, da bi se v letu 2011 igrali KLIP KLOP.
LETI,
LETI
Igra mi je všeč, ker se igraš.
To igro se igram tudi z atijem in mamico.
Leti, leti se igram tudi z dedkom in babico. Gabrijela
2.NALOGA
NAGRADNI LIKOVNI NATEČAJ SOLIDARNOSTNA POMOČ STAREJŠIM (več)
3. NALOGA
PRESENEČENJE ZA KUNIGUNDE
Že vrsto let se v naši šoli srečujejo članice
medgeneracijskega društva. Velikokrat smo jim že pripravili presenečenje. Razveselili smo
jih tudi v prazničnem decembru.

4. NALOGA
RAZSTAVO PORTRETOV NAŠIH BABIC IN DEDKOV
smo na ogled postavili v mesecu decembru.

5. NALOGA
Kar dva meseca smo pridno izdelovali, pisali, risali…Doma in v
šoli.








V zadnjih dneh pred prazniki smo vsa presenečenja, ki smo jih uspeli pripraviti, skrbno zavili. V prazničnih dneh poiskali primeren trenutek, da smo z njimi razveselili babice in dedke. Z drobnimi pozornostmi smo jim povedali, da jih imamo radi.
BOŽIČNO JUTRO
V šoli smo v mesecu decembru izdelovali
darila za babice in dedke. S tresočimi rokami sem dala darilo babici in dedku,
saj nisem vedela, če bosta darila vesela.
Na srečo sta bila darila vesela in sem si
zelo oddahnila. Bila sem zelo srečna, da jima je bilo darilo všeč, saj sem se
pri sestavljanju in izdelavi darila zelo potrudila.
Darila, ki sem ga jaz dobila za božič sem
bila zelo vesela. Še bolj pa sem bila vesela,
da je bilo babici in dedku darilo všeč. Tako sem ugotovila, da se počutiš
lepše, če darilo nekomu daš, kot pa da ga od koga dobiš!!!
SEPTEMBER IN OKTOBER
1.NALOGA
SKRBIM ZA UREJENOST PREDALA S ŠOLSKIMI POTREBŠČINAMI
Učenci so
bili vsakodnevno pozorni, da je bil predal skrbno urejen. Tiste, ki so na to
pozabljali, so prijazno opozarjali predstavniki šolske skupnosti.
IGRAMO SE SOCIALNE IGRA
Prislužena nagrada, saj so učenci za predale vzorno skrbeli, so bile
socialne igre, s katerimi smo bodisi začeli šolski dan, ga zaključili, občasno
pa so jih učiteljice z učenci izvedle tudi med učnimi urami.

2.NALOGA
MOJA SOBA JE UREJENA
Učenci so ob pomoči staršev tudi v domačem okolju
poskrbeli, da je bil njihov delovni prostor skrbno urejen. O svojem delu so
vodili dnevnik, ki so ga predstavili tudi na razrednih urah. V dnevnikih je
bilo moč prebrati, da naši učenci zmorejo marsikaj. Nekaj zanimivih strani:




Po opravljenem delu smo skupaj razmišljali tako učenci kot
učiteljice. Skupaj smo se odločili, da bomo še naprej skrbeli, da bodo naše
učilnice skrbno urejene. In tudi socialne igre so še naprej dobrodošle, seveda.
Razmišljanja učencev so petošolci obdelali z anketo. Rezultate je predstavila Lina Kopše. (VEČ)
3. NALOGA
NAŠA OKOLICA JE SKRBNO UREJENA
Naloge so se lotili učenci OPB, ki v popoldanskem času večkrat poprimejo za metlo, grablje, motiko… Pomagajo hišniku, da je naša okolica skrbno urejena. (VEČ)
V mesecu oktobru so zasadili zeliščno gredico. (VEČ)
Ob igrišču so narisali ristanc in polža. Hišnik je prebarval hišico, ki so jo nato poslikali z otroškimi motivi.


O opravljenih nalogah
smo se pogovorili na razrednih urah. Da smo bili pridni in ustvarjalni,
smo prikazali tudi na oglasni deski. Staršem pa bomo o nalogah spregovorili na roditeljskem sestanku, ki bo v februarju.
Besedo bodo seveda imeli učenci.

Simona Šmajs