Šolanje otrok, njihovo napredovanje, težave ali uspehe spremljava strokovni delavki v šolski svetovalni službi. V sodelovanju s starši, učitelji in z vodstvom šole želiva ustvarjati takšne pogoje, v katerih se bodo otroci čim bolje razvijali. Šolska svetovalna služba se tako z učenci, starši, učitelji in včasih drugimi strokovnjaki ne srečuje samo v težavnih situacijah, ampak aktivno sodeluje v uresničevanju ciljev sodobne šole.
Svetovalni delavki sva:
- šolska psihologinja in učiteljica dodatne strokovne pomoči Irena Jeretina (mail: irena.jeretina (at) guest.arnes.si)
- šolska pedagoginja in učiteljica dodatne strokovne pomoči Tjaša Kranjc (mail: tjasa.kranjc (at) guest.arnes.si)
Delujeva na različnih področjih pomoči in razvojno-preventivnih dejavnosti:
TJAŠA KRANJC, pedagoginja
|
IRENA JERETINA, psihologinja
|
Poklicna vzgoja (7.-9.r.), individualno svetovanje, razgovori z učenci in starši, vključevanje v predstavitve, obiski predstavitev poklicev, CIPS-a, SŠ, tematski roditeljski sestanki, svetovanje in pomoč pri prijavah, v fazi prenosa prijav.
- SOCIALNO-EKONOMSKE STISKE
Svetovanje staršem, iskanje možnih virov denarne pomoči, sodelovanje z zunanjimi ustanovami, postopek subvencioniranja šolske prehrane, zmanjšanja plačila šole v naravi in izposoje učbenikov, letovanje učencev, dobrodelne akcije.
- ŠOLANJE, UČENJE, RAZVOJ OTROK – UČNE TEŽAVE OTROK
Pomoč in svetovanje učencem z učnimi težavami, svetovanje staršem, svetovanje staršem pri uveljavljanju zahtevkov za usmerjanje, sodelovanje z učitelji.
- ŠOLSKA KULTURA, KLIMA, VZGOJA, RED
Dejavnosti povezane z izvedbo programa šolske skupnosti učencev, svetovanje razrednikom pri oblikovanju boljše razredne klime, vključevanje v projekte, sodelovanje pri pripravi izobraževalnega načrta šole.
Sodelovanje pri timskem načrtovanju roditeljskih sestankov, svetovanje pri izvedbi rod. sestankov in drugih skupinskih oblik dela s starši, koordinacija stikov s starši.
|
Šolski novinci (koordinacija, vpis, sodelovanje z vrtci, analiza pripravljenosti za vstop v šolo..), novi učenci, koordinator za delo z nadarjenimi učenci in druge naloge povezane z uresničevanjem koncepta za nadarjene učence, posvetovanje z učitelji, učenci, starši v primeru popravnih izpitov, ponavljanja, svetovanje v primeru želje, potrebe po spremembi ravni zahtevnosti, sodelovanje pri načrtovanju ur oddelčne skupnosti.
- TELESNI, OSEBNI, SOCIALNI RAZVOJ OTROKA
Individualna in skupinska pomoč učencem z vedenjskimi, čustvenimi težavami (reševanje konfliktov, sprejetost v skupini), sodelovanje, svetovanje in posvetovanje z učitelji in starši otrok s težavami v telesnem, osebnem in socialnem razvoju, sodelovanje z razredniki in drugimi učitelji pri vzgojnih in pedagoških pristopih, sodelovanje pri načrtovanju roditeljskih sestankov, svetovanje in pomoč pri izvedbi, sodelovanje pri izvajanju preventivnih vsebin: mladi in alkohol, aids, spodbujanje nekajenja….
- VZGOJA , RED (dejavnost pomoči)
Pomoč, svetovanje in neposredno delo z učenci z vedenjskimi in disciplinskimi težavami, težavami pri sprejemanju šolskih in drugih pravil, svetovalno delo s starši, učitelji.
Načrtovanje, sodelovanje pri pripravi izobraževalnega načrta šole, analiza izobraževanja, ugotavljanje potreb.
|
Če presodite, da se je potrebno pogovoriti, pridite, pokličite ali stik navežite po elektronski pošti (predlagava, da se zaradi najinih delovnih obveznosti, ki so vezane na učno delo z učenci, za srečanje vnaprej dogovorite). Na voljo sva vam vsako dopoldne, popoldne pa sva dosegljivi v času skupnih govorilnih ur (ob torkih pedagoginja, ob četrtkih psihologinja). Tudi svojemu otroku lahko svetujete, da se z velikimi ali majhnimi zadregami v šolskem vsakdanu vedno lahko obrne na nas.
Dodatno strokovno pomoč za učence s posebnimi potrebami izvajajo še:
Kristina Zupančič, specialna pedagoginja
Lea Vodička, pedagoginja
Tamara Gorenc, socialna pedagoginja
Ina Pavlenč, socialna pedagoginja
Tanja Logar, socialna pedagoginja
Vsak problem, majhen ali velik, ima rešitev, ki pa jo moramo šele poiskati.
Življenje v skupnosti ima svojo vrednost, kadar vemo, da so okrog nas ljudje, ki so nas pripravljeni slišati in razumeti ter nam pomagati najti pravo pot.
|
|