LOGO - v osnovni šoli
  • Na osnovni šoli Riharda Jakopiča v Ljubljani že tretje leto organiziram in vodim tečaj ~ LOGO za učence od 1. do 4. razreda. 
  • V šolskem letu 1996/97 sem z eno skupino učencev 2. razreda začela tečaj - LOGO z angleško verzijo MSW LOGO. Ti učenci so spoznali osnove dela v okolju Windows. Izkazali so se sposobni tudi za zahtevnejše naloge. Z isto skupino sem nadaljevala z delom v naslednjem šolskem letu. Nekaj otrok, ki so se tudi želeli spoznati z LOGOM, sem morala zavrniti. Zato sem se takrat odločila poiskati možnost tudi za malo manj sposobne otroke. 
  • Ko sem na seminarju, marca 1998, spoznala programe MSR, MSS in MSG, sem jih takoj naročila. Že maja 1998 sem organizirala 10-urni tečaj za 2. razred, na katerega je prihajalo 34 učencev, ki bodo letos v 3. razredu nadaljevali s programiranjem v MSW LOGO z angleškimi ukazi. Ker imajo angleščino kot dodatni predmet, bo to zanje še laže. 
  • V 1. in 2. razredu v šolskem letu 1998/99 uporabljam programe MSR, MSS in MSG s slovenskimi ukazi. V 3. in 4. razredu nadaljujem z angleško verzijo MSW LOGO. 
  • Za tako obliko dela sem se odločila, ker sem želela otrokom 1. in 2. razreda prikazati nekaj programov, s katerimi lahko rišejo in hkrati ustvarjajo ter pridobijo nekaj znanja v programskem jeziku LOGO. Nekateri se prvič srečujejo z računalnikom in jim pomeni veliko, da je program v slovenščini. Razumevanje ukazov (npr.: Naprej 20 korakov), ko govorim o želvici in korakih, je otrokom bliže, kot če jim govorim v angleščini. Z razumevanjem ukazov levo ali desno je malo več težav, ker imajo predstavo samo o pravem kotu. To sem razložila s primerom korakanja po učilnici, kar je bilo za nekatere dovolj, da kote razumejo. Potem zelo hitro sami preidejo na lasten domiselni izdelek. 
  • S pomočjo programov MSR in MSS sedaj z veseljem ustvarjajo. Ugotovili so tudi, da s prehitrim in nenatančnim delom izgubijo ves vloženi trud. Z datoteko program.lgo poženejo nastali program in opazujejo nastanek risbe, v kateri  lahko popravljajo program tudi med delom. Podobno je s programom MSG, kjer lahko s popravljanjem programa spremenijo melodijo. 
  • Izdelki otrok, ki so bili udeleženci tekmovanja Računalniški pokal 98.



 
 
 


 


 




TO HISA
    NAPREJ 20 LEVO 90
    NAPREJ 30 LEVO 90
    NAPREJ 20 LEVO 90
    NAPREJ 30 LEVO 90
    NAPREJ 20 LEVO 30
    NAPREJ 30 LEVO 120
    NAPREJ 30 LEVO 120
    NAPREJ 5 LEVO 30 PEROGOR 
    NAPREJ 2 PERODOL BARVAJ
    PEROGOR NAZAJ 2 DESNO 6O 
    NAPREJ 2 PERODOL BARVAJ
END