-
Na osnovni šoli Riharda Jakopiča v Ljubljani že tretje leto
organiziram in vodim tečaj ~ LOGO za učence od 1. do 4. razreda.
-
V šolskem letu 1996/97 sem z eno skupino učencev 2. razreda
začela tečaj - LOGO z angleško verzijo MSW LOGO. Ti učenci so spoznali
osnove dela v okolju Windows. Izkazali so se sposobni tudi za zahtevnejše
naloge. Z isto skupino sem nadaljevala z delom v naslednjem šolskem letu.
Nekaj otrok, ki so se tudi želeli spoznati z LOGOM, sem morala zavrniti.
Zato sem se takrat odločila poiskati možnost tudi za malo manj sposobne
otroke.
-
Ko sem na seminarju, marca 1998, spoznala programe MSR, MSS
in MSG, sem jih takoj naročila. Že maja 1998 sem organizirala 10-urni tečaj
za 2. razred, na katerega je prihajalo 34 učencev, ki bodo letos v 3. razredu
nadaljevali s programiranjem v MSW LOGO z angleškimi ukazi. Ker imajo angleščino
kot dodatni predmet, bo to zanje še laže.
-
V 1. in 2. razredu v šolskem
letu 1998/99 uporabljam programe MSR, MSS in MSG s slovenskimi ukazi. V
3.
in 4. razredu nadaljujem z angleško verzijo MSW LOGO.
-
Za tako obliko dela sem se odločila, ker sem želela otrokom
1. in 2. razreda prikazati nekaj programov, s katerimi lahko rišejo in
hkrati ustvarjajo ter pridobijo nekaj znanja v programskem jeziku LOGO.
Nekateri se prvič srečujejo z računalnikom in jim pomeni veliko, da je
program v slovenščini. Razumevanje ukazov (npr.: Naprej 20 korakov), ko
govorim o želvici in korakih, je otrokom bliže, kot če jim govorim v angleščini.
Z razumevanjem ukazov levo ali desno je malo več težav, ker imajo predstavo
samo o pravem kotu. To sem razložila s primerom korakanja po učilnici,
kar je bilo za nekatere dovolj, da kote razumejo. Potem zelo hitro sami
preidejo na lasten domiselni izdelek.
-
S pomočjo programov MSR in MSS sedaj z veseljem ustvarjajo.
Ugotovili so tudi, da s prehitrim in nenatančnim delom izgubijo ves vloženi
trud. Z datoteko program.lgo poženejo nastali program in opazujejo nastanek
risbe, v kateri lahko popravljajo program tudi med delom. Podobno
je s programom MSG, kjer lahko s popravljanjem programa spremenijo melodijo.
|
-
Izdelki otrok, ki so bili udeleženci tekmovanja Računalniški
pokal 98.

TO HISA
NAPREJ 20 LEVO 90
NAPREJ 30 LEVO 90
NAPREJ 20 LEVO 90
NAPREJ 30 LEVO 90
NAPREJ 20 LEVO 30
NAPREJ 30 LEVO 120
NAPREJ 30 LEVO 120
NAPREJ 5 LEVO 30 PEROGOR
NAPREJ 2 PERODOL BARVAJ
PEROGOR NAZAJ 2 DESNO 6O
NAPREJ 2 PERODOL BARVAJ
END |