arnes ess eu mzs

OPIS IZVEDBE UPORABE e-GRADIV PRI POUKU

domov

 

Nivo /Razred

 

7. razred

 

Šolski predmet

 

Matematika

 

Uporabljeno e-gradivo /IKT orodja/Projekt/Programska oprema…

 

http://www.e-um.org

 

Učni sklop

 

  • Aritmetika
  • Ulomki
  • Zapis s celim delom in ulomkom

 

Medpredmetna povezava

 

/

 

 

 

Trajanje (šol. ure)

 

1 šolska ura

Učni cilji /UN

 

  • Učenec pozna pojem ulomka ter izračuna delež, izražen z ulomkom.
  • Učenec zapiše količnike kot ulomke ter ulomke kot količnike.
  • Učenec primerja vrednost ulomka s številom 1.

Potekdela in izdelki učencev/dijakov

 

Učenci se najprej seznanijo z delom v računalniški učilnici in s potekom ure. Z učiteljem se pogovorijo o vedenju v računalniški učilnici in ravnanju z računalnikom. Učenci odgovorijo na vprašanje, če se lahko in kako učimo matematiko preko računalnika.

 

Nato ponovijo snov, ki so jo jemali pri rednem pouku matematike tako, da odgovarjajo na zastavljena vprašanja na učnem listu. O pravilnih odgovorih na vprašanja se pogovorijo z učiteljem in sošolci.

 

Za tem pričnejo z pregledovanjem spletne strani:

 

 

  • 7. razred
  • Aritmetika
  • Zapis s celim delom in ulomkom

 

 

Učenci rešujejo neposredno na spletno stran in sprotno preverjajo svoje odgovore.

Naloge, ki jih ne morejo rešiti neposredno na spletno stran, rešijo na priloženi učni list. Svoje odgovore preverijo s klikom na gumb za rešitev oziroma jih poiščejo v razlagi na spletni strani.

 

  1. naloga: učenci pregledajo besedilo prve naloge in se pogovorijo o morebitnih rešitvah.
  2. naloga: učenci pregledajo naslednjo nalogo in dopolnijo tabelo. Nalogo rešijo tudi na učni list.
  3. naloga: izpišejo vrednosti ulomkov na učni list.
  4. naloga: s pomočjo rešene naloge 2, na učnem listu dopolnijo tabelo.
  5. naloga: nalogo rešijo na učni list pod nalogo številka 2.
  6. naloga: učenci si ogledajo sliko pri naslednji nalogi in dopolnijo prazne prostorčke na spletni strani. Nato nalogo rešijo še na učnem listu pod nalogo številka 4.
  7. naloga: učenci si pogledajo animacijo pri naslednji nalogi in ugotovijo, kaj pomeni celi del in kaj ulomek pri mešanem številu. Za tem rešijo nalogo 5 na učnem listu.
  8. naloga: ogledajo si kratek film o zapisu s celim delom in ulomkom.
  9. naloga: ogledajo si še en film, kako zapis s celim delom in ulomkom pretvorimo v ulomek.
  10. naloga: naslednjo nalogo dopolnijo na spletno stran in se preverijo s klikom na gumb.
  11. naloga: nalogo rešijo na učnem listu pod nalogo številka 6.
  12. naloga: kako ulomek  zapišemo s celim delom in ulomkom, manjšim od 1, si ogledajo v naslednjem filmu.
  13. naloga:  ogledajo si še en film.
  14. naloga: naslednjo nalogo dopolnijo na spletno stran in se preverijo s klikom na gumb.
  15. naloga: naslednjo nalogo rešijo na učnem listu pod nalogo številka 7.
  16. naloga: na koncu še preverijo svoje znanje.
  17. naloga: rešijo še dodatne naloge, priložene k učnemu listu.

 

Na koncu ure, liste podpišejo in jih oddajo učitelju.

Rešijo še priloženi vprašalnik, kjer podajo mnenje od takšnem načinu poučevanja in učenja.

 


 

 

Učiteljeve aktivnosti/naloge

 

Z učenci se najprej pogovori o vedenju v računalniški učilnici in o morebitnih idejah, kako bi se lahko učili matematiko s pomočjo računalnika.

 

Učencem razdeli učne liste in vprašalnike, ki jih bodo oddali na koncu ure. Skupaj z njimi pregleda učni list in se pogovori o morebitnih vprašanjih in posebnostih.

 

Učence vodi do želenega spletnega mesta:

 

Skupaj z učenci, učitelj na pregleda spletno stran in se ustavi pri vsaki nalogi, da razloži kaj je pri njih potrebno narediti.

Med reševanjem učitelj učencem nudi individualno pomoč, če jo potrebujejo.

 

Na koncu ure učitelj pobere vprašalnike in rešene učne liste.

 

Refleksija, zanimivosti, prednosti/slabosti/predlogi…

 

Ura je potekala po predvidenem načrtu. Za izvedbo je bilo dovolj časa, da so vsi učenci dokončali delo in svoje učne liste. Učenci so bili zelo motivirani za delo in jih je pouk v računalniški učilnici zelo navdušil. Tudi pregled rešenih učnih listov je potrdil uspešnost ure.

Prednosti takšnega načina delo so v različnih, drugačnih in tudi zelo nazornih prikazih obravnavane učne snovi.

Kot predlog bi navedla, da bi lahko imeli tudi na spletni strani kakšno dodatno, nekoliko težjo nalogo za tiste učence, ki bi jim to predstavljalo dodaten izziv.

 

Opombe

 

Učni list je sestavljen po nalogah na spletni strani, da učenci lažje sledijo zapisom na računalniku.

 

 

ŠOLA: OŠ Oskarja Kovačiča

UČITELJ: Anja Tomažič

DNE: 2.12.2008