![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
OPIS IZVEDBE UPORABE e-GRADIV PRI POUKU
Nivo /Razred
7. razred
|
Šolski predmet
Matematika
|
Uporabljeno e-gradivo /IKT orodja/Projekt/Programska oprema…
http://www.e-um.org
|
|
Učni sklop
|
Medpredmetna povezava
/
|
Trajanje (šol. ure)
1 šolska ura |
|
Učni cilji /UN
|
|
Potekdela in izdelki učencev/dijakov
Učenci se najprej seznanijo z delom v računalniški učilnici in s potekom ure. Z učiteljem se pogovorijo o vedenju v računalniški učilnici in ravnanju z računalnikom. Učenci odgovorijo na vprašanje, če se lahko in kako učimo matematiko preko računalnika.
Nato ponovijo snov, ki so jo jemali pri rednem pouku matematike tako, da odgovarjajo na zastavljena vprašanja na učnem listu. O pravilnih odgovorih na vprašanja se pogovorijo z učiteljem in sošolci.
Za tem pričnejo z pregledovanjem spletne strani:
Učenci rešujejo neposredno na spletno stran in sprotno preverjajo svoje odgovore. Naloge, ki jih ne morejo rešiti neposredno na spletno stran, rešijo na priloženi učni list. Svoje odgovore preverijo s klikom na gumb za rešitev oziroma jih poiščejo v razlagi na spletni strani.
Na koncu ure, liste podpišejo in jih oddajo učitelju. Rešijo še priloženi vprašalnik, kjer podajo mnenje od takšnem načinu poučevanja in učenja.
|
|
Učiteljeve aktivnosti/naloge
Z učenci se najprej pogovori o vedenju v računalniški učilnici in o morebitnih idejah, kako bi se lahko učili matematiko s pomočjo računalnika.
Učencem razdeli učne liste in vprašalnike, ki jih bodo oddali na koncu ure. Skupaj z njimi pregleda učni list in se pogovori o morebitnih vprašanjih in posebnostih.
Učence vodi do želenega spletnega mesta:
Skupaj z učenci, učitelj na pregleda spletno stran in se ustavi pri vsaki nalogi, da razloži kaj je pri njih potrebno narediti. Med reševanjem učitelj učencem nudi individualno pomoč, če jo potrebujejo.
Na koncu ure učitelj pobere vprašalnike in rešene učne liste.
|
Refleksija, zanimivosti, prednosti/slabosti/predlogi…
Ura je potekala po predvidenem načrtu. Za izvedbo je bilo dovolj časa, da so vsi učenci dokončali delo in svoje učne liste. Učenci so bili zelo motivirani za delo in jih je pouk v računalniški učilnici zelo navdušil. Tudi pregled rešenih učnih listov je potrdil uspešnost ure. Prednosti takšnega načina delo so v različnih, drugačnih in tudi zelo nazornih prikazih obravnavane učne snovi. Kot predlog bi navedla, da bi lahko imeli tudi na spletni strani kakšno dodatno, nekoliko težjo nalogo za tiste učence, ki bi jim to predstavljalo dodaten izziv.
|
Opombe
Učni list je sestavljen po nalogah na spletni strani, da učenci lažje sledijo zapisom na računalniku. |
ŠOLA: OŠ Oskarja Kovačiča
UČITELJ: Anja Tomažič
DNE: 2.12.2008