arnes ess eu mzs

OPIS IZVEDBE UPORABE e-GRADIV PRI POUKU

domov

 

Nivo /Razred

                              7.

 

Šolski predmet

                        angleščina

 

Uporabljeno e-gradivo /IKT orodja/Projekt/Programska oprema…

                              

                                http://ro.zrsss.si/~viljenka

                                http:/www.oup.com/elt/global/products/project/

                                            http://www2.arnes.si/~angro/slo/index.htm

 

 

 

Učni sklop

 

Present Simple vs. Present Continuous

 

 

Medpredmetna povezava

 

                    -

 

 

Trajanje (šol. ure)

 

                               1

 

Učni cilji /UN

 

  1. ponovitev in utrjevanje svojilnega 's ter osebnih zaimkov
  2. ponovitev izrazov za družinske člane
  3. utrjevanje slovnice - Present Simple in Present Continuous - učenci razlikujejo med obema sedanjikoma, ju znajo pravilno uporabljati
  4. razširjanje besedišča - izrazi za različna starostna obdobja

Potekdela in izdelki učencev/dijakov

 

  1. uvodna motivacija - predstavitev učenja na daljavo
  2. uvodna navodila
  3. predstavitev spletne strani http://ro.zrsss.si/~viljenka
  4. usmerjanje in pomoč učencem
  5. individualno delo
  6. preverjanje s pomočjo računalnika, učitelj spremlja in pomaga
  7. predstavitev spletne strani http:/www.oup.com/elt/global/products/project/
  8. usmerjanje in pomoč učencem
  9. individualno delo
  10. preverjanje s pomočjo računalnika, učitelj spremlja in pomaga
  1. predstavitev spletne strani http://www2.arnes.si/~angro/slo/index.htm
  2. individualno delo, učenci raziskujejo na zgoraj omenjenih spletnih naslovih
  3. izpolnjevanje vprašalnikov

 

Učiteljeve aktivnosti/naloge

 

  1. vodenje učencev pri delu
  2. spremljanje učencev pri individualnem delu
  3. pomoč učencem pri delu
  4. svetovanje učencem

 

 

Refleksija, zanimivosti, prednosti/slabosti/predlogi…

 

Velika prednost učenja na daljavo je, da imajo učenci velik nabor nalog za različne stopnje zahtevnosti, in si lahko učenci izberejo primerno za njihovo stopnjo znanja. Sami tudi določajo tempo dela. Ker svoje znanje preverjajo s pomočjo računalnika, lahko take naloge rešujejo kjerkoli. Nekatere naloge so zelo zabavne, tako da se učenci sploh ne zavedajo, da se v bistvu učijo, medtem ko rešujejo slovnične naloge.

 

 

Opombe

 

Učenci so bili navdušeni nad tako obliko pouka. Marsikdo je odkril, da bo lahko odslej tudi doma sam utrjeval snov. Ta medij je učencem blizu, vendar ga ne izrabljajo dovolj kvalitetno, kar je škoda. Morda pa ga bodo v bodoče bolj koristno uporabljali.

 

 

 

 

 

 

 

ŠOLA: OŠ Oskarja Kovačiča, Ljubljana

UČITELJ: Petra Kajzer Kvalić

DNE: 25.11.2008