![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
OPIS IZVEDBE UPORABE e-GRADIV PRI POUKU
Nivo /Razred 7.
|
Šolski predmet angleščina
|
Uporabljeno e-gradivo /IKT orodja/Projekt/Programska oprema…
http:/www.oup.com/elt/global/products/project/ http://www2.arnes.si/~angro/slo/index.htm
|
|
Učni sklop
Present Simple vs. Present Continuous
|
Medpredmetna povezava
-
|
Trajanje (šol. ure)
1
|
|
Učni cilji /UN
|
|
Potekdela in izdelki učencev/dijakov
|
|
Učiteljeve aktivnosti/naloge
|
|
Refleksija, zanimivosti, prednosti/slabosti/predlogi…
Velika prednost učenja na daljavo je, da imajo učenci velik nabor nalog za različne stopnje zahtevnosti, in si lahko učenci izberejo primerno za njihovo stopnjo znanja. Sami tudi določajo tempo dela. Ker svoje znanje preverjajo s pomočjo računalnika, lahko take naloge rešujejo kjerkoli. Nekatere naloge so zelo zabavne, tako da se učenci sploh ne zavedajo, da se v bistvu učijo, medtem ko rešujejo slovnične naloge.
|
|
Opombe
Učenci so bili navdušeni nad tako obliko pouka. Marsikdo je odkril, da bo lahko odslej tudi doma sam utrjeval snov. Ta medij je učencem blizu, vendar ga ne izrabljajo dovolj kvalitetno, kar je škoda. Morda pa ga bodo v bodoče bolj koristno uporabljali.
|
|
ŠOLA: OŠ Oskarja Kovačiča, Ljubljana
UČITELJ: Petra Kajzer Kvalić
DNE: 25.11.2008