arnes ess eu mzs

OPIS IZVEDBE UPORABE e-GRADIV PRI POUKU

domov

 

Nivo /Razred

 

9.

Šolski predmet

 

Geografija

Uporabljeno e-gradivo /IKT orodja/Projekt/Programska oprema…

 

e-gradivo:http://www.terme_giz.si/sl/informacija.asp?id_meta_type=18view=splošno

 

Učni sklop

 

Slovenska zdravilišča

Medpredmetna povezava

 

Biologija

 

 

 

Trajanje (šol. ure)

 

Ena šolska ura

 

Učni cilji /UN

 

  • razložijo pogostost in vzrok zdravilišč v Panonskih pokrajinah,
  • razložijo pojem termalna in mineralna voda
  • razložijo razvoj zdravilišč v Sloveniji od antike do danes,
  • naštejejo dobre in slabe strani zdravilišč v pokrajini,
  • naštejejo zdravilišča v Sloveniji,
  • razložijo pomen zdravilišč za zdravo življenje,
  • si izberejo in opišejo eno slovensko zdravilišče,
  • določijo položaj izbranega zdravilišča,

 

Potekdela in izdelki učencev/dijakov

 

1. Učenci s pomočjo učbenika na straneh 28 in 29 odgovorijo na vprašanja: ( 10 min )

  • Zakaj je v panonskem svetu veliko zdravilišč?
  • Razloži pojma mineralna in termalna voda.
  • Ugotovi, kdo in kdaj je prvi ugotovil koristnost mineralne in termalne vode.
  • Pojasni kdaj je postal zdraviliški turizem množičen.
  • Opiši pozitivne in negativne posledice množičnega zdraviliškega turizma.

 

2. Učenci s pomočjo interneta na strani:

 http://www.terme-giz.si/sl/informacija.asp?id_meta_type=1&view=Splosno

spoznajo poslanstvo slovenskih zdravilišč, katerih glavni namen je krepitev zdravja in dobrega počutja.

3. Učenci izberejo eno slovensko zdravilišče.

  • Opišejo položaj  s poudarkom na slovenski pokrajini po geografski regionalizaciji.
  • Naštejejo zanimivosti, ki so jim zdijo najbolj primerne.
  • Ugotovijo turistične kapacitete.

4. Napišejo poročilo.

 

 

 

 

Učiteljeve aktivnosti/naloge

 

UVODNA MOTIVACIJA: učence spomnim na poletje, na kopanje v bazenih in jih vprašam kje so že bili. Učenci z metodo razgovora začnejo opisovati svoja poletna doživetja. Postavim jim vprašanje, ali je slučaj, da je večina teh kopališč v obrobju Panonske kotline in ali vedo, da je voda v teh bazenih zdravilna.

 

 

NAPOVED: V današnji uri bomo spoznali pomen in pogostost zdravilišč v Sloveniji.

 

 

Refleksija, zanimivosti, prednosti/slabosti/predlogi…

 

Učenci so z zanimanjem sledili učni uri. Cilje jim je bilo potrebno na začetku ure razložiti, kajti metoda pridobivanja znanja jim je bila nova. Vsebina učne ure jim ni delala težav, kajti uvodna motivacija jim je bila blizu saj jih je že veliko bilo v kakšnem slovenskem zdravilišču.

 

Opombe

 

Poročilo, ki so ga na koncu ure oddali je nastajalo sproti in ugotovila sem, da je bilo učencev, ki ga niso uspeli dokončati malo. Poročilo je bilo pri večini učencev zadovoljivo, torej smo učne cilje uspešno dosegli.

 

 

 

 

 

 

 

ŠOLA: Osnovna šola Oskarja Kovačiča

UČITELJ: Nuša Ilar

DNE: 25.11.2008