![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
OPIS IZVEDBE UPORABE e-GRADIV PRI POUKU
Nivo /Razred 9.a, 9.b, 9.c
|
Šolski predmet Poklicna orientacija
|
Uporabljeno e-gradivo /IKT orodja/Projekt/Programska oprema… http://www.mss.gov.si/si/delovna_podrocja/srednjesolsko_izobrazevanje/poklicni_kazipot/#c16914 http://www.ess.gov.si/slo/Ncips/OpisiPoklicev/OpisiPoklicev.htm
|
|
Učni sklop
-
|
Medpredmetna povezava
-
|
Trajanje (šol. ure) Program Poklicne orientacije smo zasnovali v obliki 4 uvodnih ur na posamezen razred, od tega je ena šolska ura namenjena delu v računalnici z e-gradivi.
|
|
Učni cilji /UN
Namen učne ure je usposobiti učence za samostojno iskanje želenih podatkov.
Cilj učne ure:
|
|
Potekdela in izdelki učencev/dijakov
Potek učne ure: 1. Predstavitev Poklicnega kažipota – mape
2. Pregled Poklicnega kažipota na internetu: (10 min) Cilj: učenec zna sam poiskati internetno mesto, kjer najde vse opise poklicev.
Navodilo: doma naj vsak razišče vse o tistih poklicih, o katerih trenutno razmišlja. Razišče naj tudi informacije o SŠ. Glavne informacije, opise naj si natisne - shranjuje v mapo Poklicni kažipot. Izpolnjeno mapo bo potreboval tudi za individualni razgovor, ki bo za vse učence v decembru in januarju.
3. Izpolnjevanje vprašalnika: vsak učenec izpolni vprašalnik, ki se nanaša na njegovo konkretno delo z internetom v povezavi z izbranim poklicem, programom, srednjo šolo. Vprašalnik je obvezno pomagalo in izhodišče za individualne razgovore z učenci.
|
|
Učiteljeve aktivnosti/naloge
1. Vsebinska in organizacijska priprava učne ure 2. Delo z učenci v razredu (UM demonstracije, UM razlage) 3. Pomoč učencem (usmerjanje) pri individualnem delu z računalnikom 4. Izpolnjevanje vprašalnika (učenci)
|
Refleksija, zanimivosti, prednosti/slabosti/predlogi…
Učenci imajo tak način dela radi in si ga v prihodnje želijo več. Radi so samostojni in aktivni. Na področju poklicne orientacije na splošno manjka gradivo, gre pa za področje, kjer so možnosti razvoja gradiv precejšnje. Gre za področje, kjer se srečujejo interesi različnih socialnih partnerjev (izobraževalnega sistema in delodajalcev).
|
Opombe -
|
ŠOLA: OŠ Oskarja Kovačiča
UČITELJ: Mika Čemažar Tratar
DNE: 4.12. 2008