arnes ess eu mzs

IV. Poročilo učitelja-izvajalca

domov

Ime in priimek učitelja: Petra Kajzer Kvalić

 

Naziv in naslov šole:

OŠ Oskarja Kovačiča

 Ob dolenjski železnici 48

1000 Ljubljana

 

Predmet in razred: angleščina, 7., 8. in 9. razred

 

Uporabljeno e-gradivo:

Naziv e-gradiva: angleščina na daljavo

Naslov na internetu: http://ro.zrsss.si/~viljenka

                                http:/www.oup.com/elt/global/products/project/

                               http://www2.arnes.si/~angro/slo/index.htm

 

 

Opis, kako je pouk potekal drugače (priprava in izvedba pouka, tudi časovna zahtevnost ter didaktična vrednost drugačne izvedbe pouka):

 

Pouk se je zelo razlikoval od običajnega in že sama ta sprememba je bila učencem všeč. Sama priprava na pouk ni bila zahtevna, vzela pa mi je kar nekaj časa, saj sem morala pregledati gradiva, naloge, ter oceniti, kaj bi bilo primerno za posamezen razred. V uvodu sem učencem razložila, kaj je to učenje na daljavo in kaj naj bi tisto uro pri pouku počeli. Posredovala sem jim najprej en spletni naslov, jim razložila postopek reševanja nalog na  spletni strani, nato sem jih usmerila v samostojno delo. Kasneje so učenci dobili še druge spletne naslove.

Moje mnenje je, da so bili učenci zelo motivirani za učenje angleščine preko spleta, lepo so sodelovali, ter od pouka veliko odnesli. Učenci so se tudi seznanili z možnostjo, da bodo lahko snov utrjevali sami doma s pomočjo računalnika. Bili so navdušeni. Tudi zato, ker so se zabavali. Imeli so možnost sami izbrati nalogo primerne težavnosti, in ker so razlike v znanju zelo velike, je bila taka oblika dela zelo dobrodošla. 

 

Mnenje o e-gradivu (pozitivno, negativno, možnosti za uporabo pri pouku):

Tako kot učenci bi tudi jaz rada imela več takega pouka, saj so e-gradiva zelo uporabna, predvsem za utrjevanje določene snovi. Učenci si lahko iz širokega nabora nalog izberejo točno tako, ki je zanje in za njihovo stopnjo znanja primerna. Tako da vsekakor, sem mnenja, da bi se dalo te stvari pri rednem pouku početi pogosteje. Seveda pa tudi za individualno delo učencev doma.

 

 

 

Ocenite e-gradivo s šolskimi ocenami (obkrožite):      

Uporabljeno e-gradivo

Ocena (1-5)

 

http://ro.zrsss.si/~viljenka

 

5

                                http:/www.oup.com/elt/global/products/project/

 

5

 

http://www2.arnes.si/~angro/slo/index.htm

 

5

 

Nove ideje, ki so se porodile ob takem delu in predlogi avtorjem e-gradiv:

 

Tako delo je krasno, saj so vaje že pripravljene in učitelju olajšajo delo, dobro je, da so stvari nekje zbrane, lepo bi bilo če bi jih bilo še več. Mogoče bi lahko nekoč v prihodnosti tudi drugi učitelji kaj prispevali na kakšno podobno spletno stran, verjamem, da bi bila taka tema privlačna tudi za izobraževanje učiteljev.

Vse pohvale avtorjem. Bravo!

 

Prilagam podroben opis izvedbe uporabe e-gradiv pri pouku (za vsaj 3 ure) skupaj z učnimi listi in izdelki učencev/dijakov ter vprašalnik za učence/dijake. Objavljeno je tudi na spletni strani šole.

Petra Kajzer Kvalić