![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
IV. Poročilo učitelja-izvajalca
Ime in priimek učitelja: Simona Rotovnik Stergar
Naziv in naslov šole: OŠ Oskarja Kovačiča, Ob Dolenjski železnici 48, Ljubljana
Predmet in razred: Matematika, 8. razred – 8.A1 (8.a in 8.d)
Uporabljeno e-gradivo:
Naziv e-gradiva: Potence
Naslov na internetu: www.e-um.si
Opis, kako je pouk potekal drugače (priprava in izvedba pouka, tudi časovna zahtevnost ter didaktična vrednost drugačne izvedbe pouka):
Priprava na pouk – priloga.
Izbrala sem si potence, in sicer ne kot obravnavo nove snovi, ampak kot ponovitev že usvojenega znanja. Prav zaradi tega nisem pri uri pričakovala kakršnih koli težav.
Učenci so z zanimanjem pričakovali začetek dela. Malo smo imeli težav z odpiranjem strani – delo v dvojicah, dokler ni bilo mogoče delati na vseh računalnikih.
Učenci pri reševanju nalog niso imeli težav. Nekateri so delo končali prej in rešili tudi dodatne naloge, drugi bodo to rešili doma.
Mnenje o e-gradivu (pozitivno, negativno, možnosti za uporabo pri pouku):
Zelo pozitivno.
Za delo sem z e-gradivom motivirala tudi učence, ki pri rednih urah matematike niso najbolj navdušeni za reševanje nalog.
Učenci z nižjimi sposobnostmi (tudi učenci, ki se niso sproti učili), so se ob reševanju teh nalog in ob nazornih predstavitvah, ki so na e-umu, naučili vse, kar moramo o potencah že znati.
E-gradiva so zelo uporabna tudi za obravnavo nove snovi, ne samo za ponavljanje, zato se bomo v računalniško učilnico na e-um še kdaj vrnili.
Ocenite e-gradivo s šolskimi ocenami (obkrožite):
Uporabljeno e-gradivo |
Ocena (1-5) |
Potence |
5 |
Potence z negativno stopnjo |
5 |
Zapis s celim delom in ulomkom |
5+ |
Nove ideje, ki so se porodile ob takem delu in predlogi avtorjem e-gradiv:
Mogoče malo več »težjih« nalog.
Vse pohvale avtorjem.
Prilagam podroben opis izvedbe uporabe e-gradiv pri pouku (za vsaj 3 ure) skupaj z učnimi listi in izdelki učencev/dijakov ter vprašalnik za učence/dijake. Objavljeno je tudi na spletni strani šole.
Simona Rotovnik Stergar