![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
IV. Poročilo učitelja-izvajalca
Ime in priimek učitelja: Nuša Ilar
Naziv in naslov šole: Osnovna šola Oskarja Kovačiča
Predmet in razred: geografija, 9. razred
Uporabljeno e-gradivo:
Naziv e-gradiva: Slovenska zdravilišča
Naslov na internetu:
e-gradivo:http://www.terme_giz.si/sl/informacija.asp?id_meta_type=18view=splošno
Opis, kako je pouk potekal drugače :
__
Projekt Slovenska zdravilišča sem izvedla v treh devetih razredih. Vsebina je sestavni del letne učne priprave za geografijo. Vsebina in cilji ure, kot tudi časovni razpored so več ali manj pokriti z letno učno pripravo. Želela sem doseči učne cilje z dodatnimi gradivi. Učenci so z zanimanjem spremljali uro. Razlike v doseganju ciljev so nastale samo zaradi različnih karakteristik oddelkov. Eni oddelki so bolj vodljivi, drugi pa manj.
Prvih deset minut sem namenila uporabi standardnih učnih sredstev, ker sem želela upoštevati načelo postopnosti. Učenci namreč lažje osvojijo nova učna sredstva, če jih do njih pripelješ preko običajnih. Tudi resnost učne ure ima tako večjo težo.
Poročilo, ki so ga na koncu ure oddali je nastajalo sproti in ugotovila sem, da je bilo učencev, ki ga niso uspeli dokončati malo. Poročilo je bilo pri večini učencev zadovoljivo, torej smo učne cilje uspešno dosegli.
Mnenje o e-gradivo:
Glede na izbrano vsebino sem izbrala strani, ki so namenjene široki uporabi in ne le potrebam šolajočih uporabnikov interneta.. Vsebina je povezana z turizmom kot gospodarsko dejavnostjo. Učenci so pridobili vse potrebne podatke in dosegli cilje, ki sem jih opredelila v učni pripravi. Izbrana gradiva ustrezajo zahtevam.
Ocena e-gradivo s šolskimi ocenami :
Uporabljeno e-gradivo |
Ocena (1-5) |
|
5 |
|
|
|
|
Nove ideje, ki so se porodile ob takem delu in predlogi avtorjem e-gradiv:
/
Prilagam podroben opis izvedbe uporabe e-gradiv pri pouku (za vsaj 3 ure) skupaj z učnimi listi in izdelki učencev/dijakov ter vprašalnik za učence/dijake. Objavljeno je tudi na spletni strani šole.
Ilar Nuša