![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
IV. Poročilo učitelja-izvajalca
Ime in priimek učitelja: Mika Čemažar Tratar
Naziv in naslov šole:
OŠ Oskarja Kovačiča
Ob dolenjski železnici 48
1000 Ljubljana
Predmet in razred: Poklicna orientacija, 9.razred
Uporabljeno e-gradivo:
Naziv e-gradiva: MŠŠ - Poklicni kažipot; NCIPS - Opisi poklicev
Naslov na internetu:
http://www.mss.gov.si/si/delovna_podrocja/srednjesolsko_izobrazevanje/poklicni_kazi
http://www.ess.gov.si/slo/Ncips/OpisiPoklicev/OpisiPoklicev.htm
Opis, kako je pouk potekal drugače (priprava in izvedba pouka, tudi časovna zahtevnost ter didaktična vrednost drugačne izvedbe pouka):
Namen učne ure je bil usposobiti učence za samostojno iskanje želenih podatkov.
Cilj: učenec zna sam poiskati spletna mesta, kjer lahko najde vse opise poklicev (opis opravil in delovnih nalog, potrebna znanja in spretnosti, pogoji za delo, sorodni poklici, možnosti zaposlovanja). Delo je potekalo individualno na računalniku, s pomočjo projekcije so bili učenci vodeni do spletnih mest. Nato so imeli določen čas, v katerem so samostojno po lastnih željah in interesih pregledovali posamezne opise poklicev. Glede na to, da smo pri pouku relativno časovno omejeni, učenci nadaljujejo z iskanjem podatkov doma na internetu.
Mnenje o e-gradivu (pozitivno, negativno, možnosti za uporabo pri pouku):
Pohvalila bi predvsem spletno stran Zavoda za zaposlovanje RS - NCIPS, kjer so v logičnem abecednem razporedu sistematično razvrščeni vsi opisi poklicev.
Ocenite e-gradivo s šolskimi ocenami (obkrožite):
Uporabljeno e-gradivo |
Ocena (1-5) |
NCIPS - Opisi poklicev |
5 |
Poklicni kažipot - Izobraževalna področja |
4 |
Nove ideje, ki so se porodile ob takem delu in predlogi avtorjem e-gradiv:
Na področju Poklicne orientacije na splošno manjka gradivo, gre pa za področje, kjer so možnosti razvoja gradiv precejšnje. Gre hkrati za področje, kjer se srečujejo interesi različnih socialnih partnerjev (izobraževalnega sistema in delodajalcev).
Prilagam podroben opis izvedbe uporabe e-gradiv pri pouku (za vsaj 3 ure) skupaj z učnimi listi in izdelki učencev/dijakov ter vprašalnik za učence/dijake. Objavljeno je tudi na spletni strani šole.
Mika Čemažar Tratar