SEZNAM UČBENIKOV, DELOVNIH ZVEZKOV
IN DRUGIH PRIPOMOČKOV
ZA ŠOLSKO LETO 2006 – 2007
Povdarjen tisk pomeni, da so učbeniki v učbeniškem skladu.
Nepovdarjen tisk pomeni, da potrebščine preskrbijo starši.
| 7. razred DEVETLETKE | SLOVENŠČINA |
Bešter: SLOVENŠČINA ZA VSAK DA 7, delovni učbenik |
|
2. Blažič: SVET IZ BESED 7, delovni zvezek |
|
Zvezki , veliki, črtni, 50-listni |
|
MATEMATIKA |
|
Robič: SKRIVNOST ŠTEVIL IN OBLIK 7, učbenik |
|
Strojan: SKRIVNOST ŠTEVIL IN OBLIK 7, zbirka nalog - 2 dela |
|
2x Zvezek, veliki A4, 50-listni, brezčrtni |
|
Milimetrski blok, veliki A4, 50-listni |
|
Svinčnik, trdota HB |
|
Svinčnik, trdota 3H |
|
geotrikotnik |
|
šestilo |
|
Tehnični kalkulator,dvovrstični |
|
ANGLEŠČINA |
|
1. Touchstone 2, učbenik |
|
2. Touchstone 2 , delovni zvezek |
|
1x zvezek, mali, črtani |
|
GEOGRAFIJA |
|
Drobnjak: SPOZNAVAMO EVROPO IN AZIJO, učbenik |
|
Drobnjak: SPOZNAVAMO EVROPO IN AZIJO, delovni zvezek |
|
Šehič: GEOGRAFSKI ATLAS SVETA ZA ŠOLE ali GEOGRAFSKI ATLAS ZA OSNOVNO ŠOLO |
|
Zvezek, veliki A4, 50-listni, črtasti |
|
ZGODOVINA |
|
Janša Zorn: KORAKI V ČASU-STARI IN SREDNJI VEK, učbenik |
|
Janša Zorn: KORAKI V ČASU-STARI IN SREDNJI VEK, delovni zvezek |
|
Kastelic: ZGODOVINSKI ATLAS ZA OSNOVNO ŠOLO |
|
Zvezek, veliki A4, 50-listni, črtasti |
|
DRŽAVLJANSKA VZGOJA IN ETIKA |
|
Hribar: DRŽAVLJANSKA VZGOJA IN ETIKA, učbenik |
|
Hribar: DRŽAVLJANSKA VZGOJA IN ETIKA, delovni zvezek |
|
Zvezek, veliki A4, 50-listni, črtasti |
|
NARAVOSLOVJE |
|
Furlan Vukonja: NARAVOSLOVJE 7, učbenik prenovljena izdaja |
|
Zvezek, veliki A4, 50-listni, črtasti |
|
GLASBENA VZGOJA |
|
Veit: GLASBA 7, učbenik |
|
2. Veit: GLASBA 7, delovni zvezek |
|
LIKOVNA VZGOJA |
|
Frelih: LIKOVNO IZRAŽANJE,učbenik |
|
TEHNIKA IN TEHNOLOGIJA |
|
Aberšek: TEHNIKA IN TEHNOLOGIJA 7, učbenik, IZOTECH |
|
Aberšek: TEHNIKA IN TEHNOLOGIJA 7, delovni Zvezek, IZOTECH |
|
Trikotnik, plastični, 18 cm- 45o |
|
IZBIRNE VSEBINE |
|
Frelih: LIKOVNO SNOVANJE 1, učbenik |
|
Puncer: OBDELAVA GRADIV: LES, učbenik |
|
RAČUNALNIŠTVO |
|
PO DOGOVORU Z UČITELJEM |