Naj dogodki              ***

28.9 - 3.10

Mednarodna izmenjava učencev, oktober 2008

Nejc Hvala:

Mednarodna izmenjava mi je bila všeč, saj smo se igrali, zabavali in tudi veliko naučili. V nedeljo smo madžarske prijatelje pričakali ob 21.30 na železniški postaji v Ljubljani. Naslednji dan, torej v ponedeljek, smo se dobili v šoli, malo poklepetali, nato pa imeli dve delavnici. Prva delavnica je bila kuharska delavnica, v kateri so punce pekle narodna peciva iz obeh držav. V drugi delavnici pa smo bili fantje in smo izdelovali madžarske in slovenske grbe. Po delavnicah pa smo si ogledali še ljubljanske znamenitosti. Naslednji dan smo imeli dve uri zgodovine in dve uri angleščine. Nato pa smo si ogledali ljubljanski grad in spomenik grofa Batyanyija. Naslednji dan, v sredo, pa smo odšli z avtobusom na Primorsko. Pot nas je peljala mimo predjamskega gradu, nato pa smo se ustavili v Postojnski jami. Nato smo si z lojtrnikom ogledali Cerkniško jezero in se odpravili do Pirana, kjer smo si privoščili pico. Nato je sledil ogled Pirana in odhod v Ljubljano. Zadnji dan izmenjave smo se odpravili na Gorenjsko. Ko smo prispeli v Bohinj, smo plezali v plezalnem centru Skalca. Na našo žalost je padal dež in se nismo odpravili z nihalko do Vogla. Potem smo se odpravili na ogled Bleda, kjer smo jedli kremšnite. Ko smo prispeli v Ljubljano, smo pri Mihu doma praznovali god madžarske deklice. Ta dan mi je bil zelo všeč. Naslednji dan ob 7.15 smo se poslovili od madžarskih prijateljev in nato če smo hoteli ali ne, morali odkorakati v šolo.

NA MEDNARODNI IZMENJAVI MI JE BILO ZELO ZELO VŠEČ.

Taja Knific

C:\Users\Taja\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary Internet Files\Low\Content.IE5\0HLB7OC7\DSC_0031[1].JPG

Mednarodna izmenjava se je začela v nedeljo, 28. oktobra, ko smo gostitelji svoje goste sprejeli na železniški postaji. Vsak je dobil svojega gosta, katerega je bil vesel. Po sprejemu Madžarov je šel vsak domov.

C:\Users\Taja\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary Internet Files\Low\Content.IE5\ONUXIANS\DSC_0055[1].JPG

V ponedeljek, 29. oktobra 2008 smo se zbrali na šoli ob 9.00.  Najprej smo se zbrali v računalniški učilnici, kjer nas je pozdravila gospa ravnateljica, gospod Herman pa je predstavil program, ki bo potekal čez dan.

Razdelili smo se v dve skupini. Ena skupina je izdelovala madžarske in slovenske simbole, druga skupina pa je pekla razne dobrote. V kuharski skupini smo pekli palačinke, vence, pogačo in še mnogo dobrot.

V drugi skupini pa so Slovenci delali madžarski grb, Madžari pa slovenski grb. Po delavnicah smo sli na kosilo, po kosilu pa smo si ogledali center Ljubljane. Po ogledu je šel vsak domov s svojim gostom.

V torek, 30. oktobra, smo imeli program prav tako na šoli. Najprej smo imeli uro zgodovine, na kateri smo spoznavali razlike in podobnosti Madžarske in Slovenije. Po tej uri smo šli na šolsko igrišče, kjer smo imeli predstavitev policije, na kateri so bili med drugim tudi konji. Po predstavitvi smo imeli uro angleščine. Po tej uri smo šli z vzpenjačo na Ljubljanski grad. Tam smo si ogledali razgled na Ljubljano, kasneje pa smo imeli prosti čas. Veliko nas je šlo na tortico. Potem smo se spustili z gradu in vsak je šel domov.

V sredo smo imeli izlet. Najprej smo si ogledali zunanjost Predjamskega gradu. Nato smo šli v Postojnsko jamo. V Postojnski jami smo se najprej peljali z vlakcem, nato pa smo imeli voden ogled jame. Po ogledu smo šli do Cerkniškega jezera. Žal smo videli le umetno zajezen del jezera, ker je jezero presahnilo. Okrog jezera smo se peljali z lojtrnikom. Po vožnji z lojtrnikom smo šli v Piran. Tam smo šli na pico, malo pa si je tudi vsak zase ogledal Piran. Potem smo se z avtobusom peljali do Ljubljane.

V četrtek, 1. oktobra 2008 smo se najprej peljali do Bohinja, kjer smo plezali po živi skali. Žal nas je vmes ujel dež, vendar nekateri smo plezali tudi v dežju.

C:\Users\Taja\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary Internet Files\Low\Content.IE5\7R2UMWW9\diakcsere_(113)[1].JPG

Po plezanju smo imeli namen iti na Vogel, vendar zaradi dežja nismo šli. Namesto tega smo šli na Bled in tam pojedli kremšnito ter gledali račke in labode. Potem smo se odpravili v Ljubljano.

Ker je bil to naš zadnji dan, hkrati pa je imela tudi Petra god, je Miha pri sebi doma priredil zabavo. Na zabavi je bilo še kar v redu.

V petek, 3. oktobra 2008 ob 7.40 pa je odpeljal vlak, s katerim so šli madžarski učenci domov v Dabas. Letošnja izmenjava mi je bila zelo všeč. Z mojo gostjo Lili sva se razumeli, ona pa je tudi dobro govorila angleško, zato sva se vse lahko zmenili. Prav tako mi je bil všeč tudi program.

Jure Sanchez

V nedeljo 28. 9. 2008 smo se gostitelji zbrali na železniški postaji v Ljubljani, kjer smo počakali na goste, ki so prišli iz Dabasa. Njihov vlak je prispel ob 21.45 uri. Ko so prispeli, smo se pozdravili ter se vsak s svojim gostom odpravili domov.

Moj gost je bil Nándor. Doma sem mu najprej razkazal stanovanje in sobo, kjer je spal. Ko je pospravil prtljago v omaro, sem mu pokazal še svoje igrače. Ker je bil po dolgi vožnji precej utrujen, se je kmalu odpravil spat, za njim pa tudi jaz, saj nas je naslednje dni čakal kar naporen urnik.

Ponedeljek, 29. 9. 2008

Vstala sva ob 7.15, se uredila, pojedla zajtrk ter se ob 9. uri odpravila v šolo. Tam smo se zbrali v računalniški učilnici, kjer nas je nagovorila ravnateljica naše šole. Predstavili so nam urnik izmenjave. Po sprejemu smo se razdelili v dve skupini. V prvi skupini smo bili v učilnici za tehnični pouk, druga skupina pa je bila v gospodinjski učilnici. V naši skupini smo gostitelji delali madžarski grb, gostje pa slovenskega. Grbe smo izdelovali iz stiroporja. Ko smo grbe izrezali, smo jih od strani strojno zbrusili in jih od strani pobarvali. Ko se je barva posušila, smo na  grb nalepili znake. V drugi skupini so pekli različna peciva iz Slovenije in Madžarske. Ta peciva smo tudi poskusili. Bila so zelo slastna. Po delavnicah smo šli na ogled mesta. Gostitelji smo šli do Robbovega vodnjaka sami, gostje pa z učiteljem. Pred magistratom smo se slikali z županom mesta Ljubljana. Od tam smo šli do Prešernovega trga, od koder smo pot nadaljevali do Tivolija. V Tivoliju smo šli na igrišče, kjer sem srečal nekaj sošolcev. Tam smo bili pol ure. Potem smo odšli domov. Zvečer sva se z Nandorjem igrala družabne igre.

Torek, 30. 9. 2008

V šoli smo se zbrali ob 9. uri. Najprej smo imeli uro zgodovine. Imeli smo kviz o razlikah in podobnostih med Slovenijo in Madžarsko. Na vprašanja smo odgovarjali v angleškem jeziku. Zatem smo šli na predstavitev policije, ki je potekala na šolskem igrišču. Po predstavitvi smo imeli še uro angleščine. Po kosilu smo šli na Ljubljanski grad. Gor smo se peljali z vzpenjačo. Najprej smo šli na obzidje, od koder se je videlo mesto, nato pa še na grajsko dvorišče, kjer smo si kupili sladoled. Zatem smo šli na ogled gradu. Z gradu smo se vrnili z vzpenjačo ter odšli v staro Ljubljano do Robbovega vodnjaka. Zatem smo šli domov. Zvečer smo odšli na pico. V mestu smo srečali sošolko Ano in njeno gostjo Ilono. Ko smo se vrnili domov, sva se z Nandorjem spet igrala družabne igre in gledala televizijo.

Sreda, 1. 10. 2008

Vstala sva ob 6.30 in se uredila ter pojedla zajtrk. Dan je bil namenjen izletu na Primorsko. Ob 8. uri smo se odpeljali s Tabora. Najprej smo se peljali do Predjamskega gradu, ki smo si ga ogledali od zunaj. Nato smo se odpeljali do Postojnske jame. V jami smo se del poti peljali z vlakcem, del poti pa smo morali prehoditi. Pot je bila dolga 5 km . Videli smo veliko različnih kapnikov, stalagmitov, stalaktitov in stalagmatov. Po obisku jame smo pot nadaljevali proti Cerkniškemu jezeru. Pred ogledom jezera smo imeli malico, nato pa smo se z lojtrnikom peljali ob jezeru.  Jezero je bilo prazno, zato smo videli požiralnike.

Po ogledu jezera smo pot nadaljevali proti Piranu, kjer smo šli na pico v picerijo Tartini. Ko smo se okrepčali, smo goste popeljali po Piranu. Hodili smo ob morju. Tam smo šli na sladoled, gostje pa so si kupili spominke. Nato smo se odpravili do zbirnega mesta, kjer nas je čakal avtobus in se odpeljali v Ljubljano. Po večerji sva se nekaj časa igrala še z vlakom, nato pa odšla spat.

Četrtek, 2. 10. 2008

Tudi v četrtek je bilo potrebno precej zgodaj vstati. Po zajtrku sva se odpravila na Tabor, od koder smo se ob 8. uri odpeljali proti Gorenjski. Najprej smo šli v Bohinj, kjer smo v Ribčevem Lazu plezali po naravni steni. Vreme je bilo na  začetku dobro, potem pa je začelo pršiti. Takrat sem bil na vrsti za plezanje jaz in je zelo drselo, zato nisem mogel čisto do konca. Po plezanju smo imeli malico. Na Vogel žal nismo mogli, ker je pričelo močneje deževati. Zato smo se kmalu odpravili na Bled. Tam smo šli na kremšnite in se sprehodili ob jezeru. Po sprehodu smo se usedli v avtobus in se odpeljali v Ljubljano. Po prihodu v Ljubljano smo imeli pri Mihi zabavo. Na zabavi smo igrali namizni tenis in se igrali igro "flaša resnice". Pili smo jabolčni sok. Na dvorišču smo se lovili. Potem smo jedli sladoled. Na zabavi smo se imeli lepo. Po zabavi smo šli domov.

Petek, 3. 10. 2008

Vstala sva že ob 6. uri, saj smo ob 7.15 imeli zbor na peronu. Na železniški postaji smo se poslovili od gostov. Po odhodu vlaka smo se odpravili v šolo, kjer smo imeli pouk.