Naj dogodki              ***

28.9 - 3.10

Potek izmenjave po dnevih :

Nedelja, 28. 9. 2008

Prihod gostov na ljubljansko železniško postajo ob 21.40. Naši gostitelji so jih sprejeli in jih odpeljali k sebi domov.

Ponedeljek, 29. 9. 2008

Goste in gostitelje smo sprejeli na šoli. Na svečanem sprejemu jih je pozdravila ravnateljica gospa Ljubica Kosmač in glavna konzulka ter kulturna atašejka madžarskega veleposlaništva v Ljubljani gospa Zsófi Barkaszi. Prvo delavnico sva izpeljala s Karmen Kete . Karmen je s prvo skupino vodila gospodinjsko delavnico na temo: slovenske in madžarske specialitete in so spekli štiri različna peciva. V tehnični delavnici pa smo izdelovali madžarske in slovenske simbole iz stirodura. Po kosilu smo šli na ogled znamenitosti Ljubljane. Med ogledom Robbovega vodnjaka nas pozdravil tudi župan Zoran Janković. Ogled smo zaključili ob 16.00, nato so gostitelji svoje goste odpeljali domov.

Torek, 30. 9. 2008

Ob 9.00 je Robert Jakša vodil zgodovinsko delavnico na temo: Podobnosti in razlike med nami. Ob 10.30 smo si ogledali predstavitev Policije na šolskem dvorišču. Ob 11.00 je Tanja Trpin vodila delavnico na temo družabna angleščina. Po kosilu smo se  z vzpenjačo povzpeli na ljubljanski grad, ogledali smo si spomenik grofa Lajosa Batyanyija. Zaključek ogleda je bil ob 16.00

Sreda, 1.10. 2008

Ob 8.00 smo se s Tabora odpeljali na izlet proti Predjamskemu gradu, si ga ogledali od zunaj, nato smo si šli ogledat Postojnsko jamo. Nadaljevali smo do cerkniškega jezera, kjer smo si jezero ogledali z lojtrnikom. Popoldne smo prispeli v Piran, si ogledali znamenitosti mesta in si privoščili kosilo. V Ljubljano smo prispeli ob 19.00 uri.

Četrtek, 2.10.2008

Ob 8.00 odhod s Tabora proti Bohinju. Lorin Möscha je pripravil plezalno steno in vodil plezanje. Večina učencev se je preizkusilo v plezanju, vendar nas je ob 12.30 pregnal dež, zaradi česar smo izpustili tudi obisk Vogla. Popoldne smo si ogledali Bled in ob 17.00 se vrnili na Tabor.

Petek, 3.10.2008

Ob 7.40 smo se na žel. postaji poslovili od gostov. Z madžarskima mentorjema smo se dogovorili, da bomo izmenjavo nadaljevali tudi v bodoče v sedanji obliki, morda z nekaj zamenjavami, vendar to zahteva še natančen razmislek. Po predlogu Madžarov bi naše gostovanje v Dabasu organizirali 19. 6. 2009.