Dogodki

Na obisku v Amaronih, Kalabrija

V četrtek popoldne, 16. 8., smo se učenci s projekta Mladi in Evropa s šolskim avtobusom odpeljali proti železniški postaji v Trstu. Ker smo bili tam predčasno, smo si privoščili sladoled, nato pa odšli na vlak proti Rimu. Na vlaku smo se veliko pogovarjali in bolj malo spali. Zgodaj zjutraj smo se v Rimu presedli na hitri vlak, kjer so nam prav prišle družabne igre, nekaterim pa bolj vzglavnik. Po štirih urah vožnje so nas v kraju Lamezia Terme toplo pričakali domačini iz pobratene občine Amaroni. Ko smo prišli v Amarone, so nas pričakali z zastavama obeh držav in občin ter transparentom, kjer je v slovenščini pisalo DOBRODOŠLI. Po sprejemu smo odšli otroci k italijanskim družinam. Tam smo se namestili, se osvežili in odšli na kosilo. Dolgo italijansko kosilo smo zaključili sprehodom do slapu in ogledom čebelarskega poslopja, starega več kot 150 let. Pokazali so nam tudi muzej pridelave oljčnega olja in mestno hišo. Večerjo smo pojedli v ljubki italijanski restavraciji. Po dolgi večerji smo v poznih večernih urah odšli k italijanskim družinam, saj smo bili vsi potrebni spanca.

Larisa, Nina, Hana

Sobota, 18. 8. 2018. Zbudili smo se okrog osme ure in pri svojih družinah pozajtrkovali, potem pa smo se iz Amaronov odpravili na grad v vas Crotone. V isti vasi smo si ogledali tudi lončarsko obrt nekega vaščana, ki nam je pokazal, kako izdeluje lončarske izdelke. Nad tem smo bili prav vsi impresionirani. Naprej nas je pot vodila do kraja Squillace, kjer smo pod dežniki na vročem pesku pustili brisače in nahrbtnike ter vsi skočili v toplo Sredozemsko morje. Tu smo pojedli tudi kosilo pod borovci, nato pa smo se ob 16. uri odpravili nazaj v Amarone, kjer je bilo tudi nekaj dežnih kapelj, ki pa so hitro izginile. V Amaronih je sledil »pena party« … Po kakšnih dveh urah zabave v peni in glasni glasbi smo odšli nazaj k družinam, da smo se uredili. Ob 21. uri je sledila večerja. Okrog 22. ure zvečer smo učenci iz Slovenije izzvali Italijane na tekmo v nogometu. Učenci z Brada smo premagali vrstnike iz Amaronov z rezultatom 6 : 4 . Ob 23.30 smo vsi odšli v svoje domove in se odpravili k počitku.

Anže, Jurij, Uroš

Zjutraj, 19. 8., smo se s kombijem odpeljali v mesto La Castella, kjer nas je pričakala turistična ladjica s prozornim dnom, skozi katerega smo si ogledali koralni greben. Po ogledu koralnega grebena, smo z ladjice poskakali v morje in se malo osvežili. Po vožnji z ladjico smo odšli na plažo ob gradu, kjer smo preživeli preostanek popoldneva. Kopali smo se, skakali s pečine v morje in se še na druge načine zabavali. Po kopanju smo se odpeljali nazaj v Amarone. Tam smo imeli nogometni turnir med Slovenijo in Italijo, kjer smo spet zmagali. Zvečer je sledila večerja v restavraciji. Med večerjo smo se zahvalili gostiteljem za lep sprejem in jim dali praktična darila. Po večerji smo odšli domov, da smo se pripravili za noč na plaži. Odšli smo na plažo, kjer smo preživeli preostanek noči.

Matic, Jan

Noč smo preživeli na plaži, saj smo zjutraj gledali sončni vzhod. Ko smo prišli na plažo, smo se kopali v morju, plesali, se zabavali, nato pa počasi zaspali. Noč je bila zelo mrzla. Zbudili smo se zgodaj, da bi gledali sončni vzhod. Po sončnem vzhodu, smo se počasi odpravili domov. Tu smo se stuširali, spočili po dolgi noči in spakirali, saj se je naše druženje bližalo koncu. Ob enih popoldne smo se zbrali na trgu v Amaronih. Tam smo se poslovili od naših prijateljev. Dobili smo majhna darila in nato odšli na vlak do Rima. Čakala nas je dolga pot. V Rimu smo se presedli na spalni vlak, ki nas je odpeljal v Trst. Ko smo prišli v Trst, nas je že čakal naš kombi. V kombi smo naložili kovčke in odšli proti domu. Na Brdu so nas čakali starši. Poslovili smo se in utrujeni, a polni novih vtisov odšli na naše domove.

Jernej, Miha

Klikni na fofografijo za ogled celotne foto galerije.