Dogodki

Šola v naravi za 5. razred

Kot vsako leto smo tudi v letošnjem šolskem letu v mesecu aprilu izvedli letno šolo v naravi na Debelem Rtiču. Izvedli smo plavalni tečaj, kjer smo učence razdelili v 8 homogenih skupin. 6 učiteljev plavanja prihaja iz naše šole (Urška Boldin, Damjan Kunstelj, Jak Rogel, Jan Stanko Černe, Jaka Došler, Alenka Perhavec), 2 učitelja plavanja smo najeli v plavalni šoli Goswim, ki je pod vodstvom našega zelo uspešnega plavalca Matjaža Markiča. Učenci so se učili 3 plavalne tehnike (prsno, kravl, hrbtno), skoke v vodo in obrate. Na končnem testiranju so plavali za osvojitev priznanja bronastega, srebrnega in zlatega delfina. 19 učencev se lahko pohvali z diplomo zlatega delfina, 41 jih je prejelo diplomo srebrni delfin, 19 učencev je osvojilo diplomo bronasti delfin, 1 učenka je prejela diplomo delfinček. Napredek je bil pri vseh učencih zelo viden, pri nekaterih celo nadpovprečen. Z delom učiteljev in učencev v bazenu so zelo zadovoljni.

Poleg plavanja smo izvedli pouk ter dneve dejavnosti, ki so jih vodile razredničarke (Marijana Erjavec, Damijana Šter in Staša Berkopec). V okviru teh dejavnosti so učenci obiskali botanični park, imeli so delavnico s predstavitvijo obmorskega življenja živali in rastlinja, glasbeno delavnico, kviz ˝Male sive celice˝. Učiteljice so učencem pripravile delovne liste, reševali so naloge iz matematike, naravoslovja in družboslovja. Na igriščih ob hotelu smo izvedli športne igre (košarka, nogomet, badminton, elemnetarne igre z žogo, odbojka), vsak dan pa so učenci imeli animacijski večer z različno tematiko. Prvi dan smo obiskali tudi Luko Koper, kjer so učenci izvedeli in videli veliko novega in zanimivega – kako je nastalo pristanišče, kako poteka delo na različnih pomolih in terminalih, kako in kje se hranijo banane in ostalo sadje preden pride v trgovine. Poleg tega sta izkušena in prijazna vodiča učencem razdelila knjižice o našem pristanišču.

V letošnjem terminu smo imeli še posebno srečo, ker je na dogodek ˝Zaigraj z nami˝ prišel ambasador tega projekta, Jan Oblak. Učenci so ga z navdušenjem pozdravili in se z njim fotografirali. Vsi so prejeli majice z logotipom ˝Play with us˝, kartice s fotografijo Jana Oblaka in njegovim podpisom, nekateri pa tudi sponzorska darilca NK Atletico Madrid. Učenci so sodelovali tudi v žrebanju in nekateri izmed njih so imeli srečo in bili izžrebani za eno izmed 600 nagrad, ki so bile na voljo.

S potekom in realizacijo vsebin v šoli v naravi smo zelo zadovoljni, prav tako lahko pohvalimo učenke in učence, ki so pri plavanju pokazali veliko volje, pripravljenosti in vztrajnosti za učenje novih vsebin. Na koncu so bili rezultati res odlični in odraz resnega dela in pristopa tako učiteljev kot učencev. Zahvaljujemo se tudi strašem in rejnikom za zaupanje in podporo.

Alenka Perhavec, vodja šole v naravi

Petek, 12. 4. 2019 - 5. dan

Četrtek, 11. 4. 2019 - 4. dan

Ko smo se zjutraj zbudili, je deževalo in zato nismo odšli na jutranjo telovadbo. Po zajtrku se je A-skupina odpravila na plavanje, B-skupina pa se je lotila računanja z dvomestnim deliteljem. Po malici sta se skupini zamenjali. Vsi smo se zbrali na kosilu. Hrana je res po našem okusu. Po kosilu smo odšli na sladoled. Učitelji so nam razdelili majice z logotipom ˝Play with us˝ in nato smo odšli na dogodek. Tam je bilo veliko otrok, saj so vsi nestrpno pričakovali našega najboljšega vratarja Jana Oblaka. Sledilo je žrebanje in fotografiranje z našim nogometašem. Na koncu dogodka smo spustili balone, to je bilo res super in zabavno. Vrnili smo se v hotel in imeli večerjo. Zvečer smo nastopali in pokazali svoje plesno in pevsko znanje. Nekateri so nastopali tudi s skeči ali vici. Malo smo tudi zaplesali, nato pa je bil že čas za spanje.

Ana, Natalija, Ajda, Tia, Neža iz 5. b

Sreda, 10. 4. 2019 - 3. dan

Zjutraj smo se zbudili ter odšli na jutranjo telovadbo in nato na zajtrk. Ker smo razdeljeni v dve skupini, je ena odšla na plavanje, druga pa je pisala razglednice. Nato smo se zamenjali. Sledilo je kosilo, plavanje za eno skupino, druga skupina pa je odšla na delavnico ˝Čarobni gozdiček˝. Tam smo se najprej pogovarjali in se s posebno obliko joge sprostili. Poslušali smo pravljico o živalih v gozdu. Na koncu smo se igrali glasbene uganke. Bilo je zelo zabavno. Učitelj Blaž, ki je tudi aktualni evropski prvak v diatonični harmoniki, nam je igral pesmi, mi pa smo morali ugotoviti njihove naslove. Sledila je menjava skupin. Čas pred večerjo smo namenili pisanju doživljajskega spisa ter vaji za četrtkov nastop ˝Rtič ima talent˝. Zvečer smo uživali ob otroškem filmu, potem pa smo odšli spat.

Tijana in Veronika iz 5. e

Torek, 9. 4. 2019 - 2. dan

Zjutraj smo vstali in odšli na jutranjo telovadbo in tek. Ko smo prišli nazaj, smo pojedli zajtrk. A skupina se je pripravila za plavanje. Skupina B je imela predstavitev parka. Nato smo se zamenjali. Na kosilu smo bili vsi skupaj, potem pa je A skupina spet odšla na plavanje, medtem pa je B skupina imela kviz ˝Male sive celice˝. Pred večerjo smo odšli na igrišče in igrali košarko, nogomet, badminton in odbojko. Po večerji pa smo se lahko oblekli zelo "odštekano", saj smo imeli zabavo z naslovom ˝Odštekan stil˝. Ob 22. uri smo že vsi sladko spali.

Učenke in učenci 5. d iz Blagovice

Danes smo se vsi zbudili od pričakovanja, kaj bomo počeli. Najprej smo imeli jutranjo telovadbo, dokončno smo se prebudili in razgibali. Ko smo prišli v hotel, je bil na vrsti zajtrk. Vsi smo se odlično najedli in potem odšli v svoje sobe. Prva skupina se je oblekla v kopalke in odšla na bazen, druga skupina pa z vrtnarko v park. Čez nekaj časa smo se zamenjali. Po par urah smo se vsi zbrali na kosilu. Nato smo šli na kratek počitek v sobe. Potem smo spet odšli eni na plavanje, drugi pa smo se igrali kviz Male sive celice. Kupili smo tudi razglednice in že komaj čakamo, da vam jih napišemo in pošljemo. Sledile so športne igre in nato večerja. Zvečer smo se pripravili za odštekan ples.

Učenke in učenci 5. c iz Krašnje

Ponedeljek, 8. 4. 2019 - 1. dan

V ponedeljek, 8. 4. 2019, smo šli s šolo na Debeli Rtič. Prvi postanek je bil v Luki Koper. Tam smo si ogledali največje in edino pristanišče v Sloveniji, ki je nastalo leta 1957. Obala pristanišča je dolga 4 km. Spoznali in izvedeli smo veliko zanimivega. Nato smo se peljali proti našemu cilju - Debelemu Rtiču. Po kosilu in namestitvi v sobe smo odšli na bazen. Učitelji so preverili naše plavalno znanje. Nekaj časa je bilo tudi za skoke v vodo, potaplanje in igranje v vodi. Pred večerjo smo bili na igrišču in se igrali različne športne igre. Dan smo zaključili s športnim kvizom. Zmagala je plavalna skupina ˝Red sharks˝. Za danes je to vse.