Dogodki

Tabor 2. a in 2. d v CŠOD Jurček

2. a in 2. d smo bivali v domu CŠOD Jurček v Kočevju. Sprejeli so nas v prijetnem domu, kjer je bil nekoč dijaški dom. Nameščeni smo bili v pritličju in 1. nadstropju. Kljub temu da smo bili nameščeni v mestu, smo bili ves čas v stiku z naravo.

Najraje smo bili zunaj, saj smo doživeli marsikaj zanimivega. Zelo dobro smo spoznali mesto Kočevje in njegovo zgodovino skozi zanimive legende. Očarala nas je mirna reka Rinža, ki teče skozi mesto ter umetno jezero na obrobju mesta.

V gozdu smo iskali sledi kočevskega medveda, risa in drugih živali. Ker jih nismo našli, smo s pomočjo mavca naredili odtis pasje sledi. Spoznali smo iglavce in listavce ter najpogostejše prebivalce gozda. Mnogi so prvič obiskali kraško jamo in spoznali njene značilnosti.

Streljanje z lokom je bilo za mnoge nova in zanimiva izkušnja. Naučili smo se tudi veslati in se s kanuji popeljali po reki Rinži.

Najbolj zabavni pa sta bili večerni aktivnosti nočni pohod in kviz – Male sive celice.

Trije dnevi bivanja s sošolci v prijetnem okolju so hitro minili.

20. 3. 2019 - 3. dan

Zadnji dan na taboru je potekal hitro. Že zjutraj smo se lotili pospravljanja, pakiranja, saj smo morali izprazniti sobe pred dopoldansko dejavnostjo.

Spoznali smo tudi skrivnostni svet kraških jam. Občudovali smo kapnike, iskali male jamske živali, spoznali delo jamarjev in občutili popolno temo.

Pred odhodom domov smo se srečali z učenci 2. a in 2. c, ki so na tabor ravno prišli.

19. 3. 2019 - 2. dan

Brez jutranje telovadbe na taboru pač ne gre J.

Po zajtrku smo na razglednice napisali in narisali pozdrave domačim.

Učenci skupine Volkovi smo danes izvedeli mnogo zanimivega o gozdnih živalih in rastju pragozda. Naredili smo odlitek pasje stopinje in opazovali mrest ter spoznali razvoj žabe. Odšli smo na pohod po gozdni učni poti in spoznali najbolj neokrnjen gozd v Sloveniji.

Popoldan smo se preizkusili v streljanju z lokom in se peljali s kanujem, kar je bilo za mnoge nepozabno doživetje.

Dan smo zaključili z nočnim pohodom, na katerem smo končno uporabili žepne in čelne svetilke.

Klikni na fotografijo za ogled celotne foto galerije.

18. 3. 2019 - 1. dan

Zbrali smo se v matičnih učilnicah in težko pričakovali odhod na 3-dnevni tabor. Po dobri uri vožnje smo prispeli v dom Jurček v Kočevje.

Učitelji in vzgojitelji doma so nas pričakali in nas razporedili po sobah. Po zasluženi malici smo spoznali pravila doma in si uredili sobe (postiljanje postelj, zlaganje oblačil v omare, risanje znaka sobe ….). Pred kosilom smo imeli še nekaj časa, da smo preizkusili nekaj iger s svojimi sošolci v sobi.

Kljub snežnim razmeram smo se podali na ogled mesta Kočevje. Slišali smo veliko legend (o gradu Friderika, o izvoru imena reke Rinže …). Ogledali smo si kamnito cerkev, ki stoji sredi mesta. Opazovali smo umetno jezero, kjer je bil nekoč dnevni kop premoga.

Na poučnem ogledu mesta smo si nabirali znanje, ki smo ga zvečer uporabili na kvizu Male sive celice.

Utrujeni smo poslušali pravljico in hitro zaspali.

Klikni na fotografijo za ogled celotne foto galerije.