Dogodki

Zimska šola v naravi – Mariborsko Pohorje 2018

4. dan - 17. 1. 2018

Ko smo se zbudili, smo šli na zajtrk. Nato smo brali, se igrali in šli na smučišče. Naša skupina je prvič odšla na sedežnico in to kar trikrat. Po krajšem počitku, toplem čaju in sadni malici smo še naprej vijugali med stožci, nekateri pa že samostojno smučali po progi, kjer je trak. Obiskala nas je gospa ravnateljica in z nami smučala. Prinesla nam je čokoladice in tako smo se po kosilu še dodatno posladkali. Popoldne smo bili na bazenu. Voda je bila topla in vsi smo se zabavali. Po večerji smo plesali, peli in se prav lepo imeli.

Učenci 4. razredov

3. dan - 17. 1. 2018

Zjutraj smo se zbudili, oblekli in odšli na zajtrk. Kasneje smo se odpravili na smučišče. Peljali smo se s trakom, nekateri tudi z dvosedežnico in štirisedežnico. Učili smo se smučati in pravilno uporabljati palice. Po dveh urah smučanja smo imeli odmor za čaj in sadje. Po kosilu smo spet smučali in tudi začetniki so se že pogumno spuščali po položnem terenu in vijugali med stožci. Pred večerjo nas je obiskala lovka, ki nam je povedala veliko zanimivih stvari o živalih in življenju v gozdu. Sedaj pa se pripravljamo na animacijski večer, kjer se bomo predstavili s petjem, plesom in skeči. Že komaj čakamo da začnemo ...

Učenci 4. b razreda

2. dan - 16. 1. 2018

Danes smo šli na smučišče zelo dobre volje. Vreme je bilo zelo lepo in na smučišču je veliko snega. Znamo že zelo lepo in dobro smučati. Učiteljice so zelo prijazne. Danes so nas obiskali gorski reševalci. Učenci moramo vaditi za nastop, ki bo v sredo. Imamo se lepo!

Učenci 4. d razreda

1. dan - 15. 1. 2018

Prihod na Pohorje nas je lepo presenetil. Tu je prava zimska idila. Danes smo preverili znanje smučanja. Nekateri smo na preverjanju smučanja delali zavoje, drugi pa smo se raje peljali naravnost, tako da nas je učiteljica Alenka lovila, da se ne bi odpeljali predaleč. Po smučanju smo se razporedili po sobah. Ker nas je zelo veliko, smo porabili kar nekaj časa, da smo zložili vso prtljago v sobe in se preoblekli v smučarsko opremo.
Po večerji smo se odpravili na nočni pohod z baklami in svetilkami. Tudi telovadili smo, tokrat kar na snegu. Utrujeni smo se odpravili v postelje in zaspali kot polhki.