Dogodki

Tabor 7. razredov

Petek, 27. 3. 2015

Četrtek, 26. 3. 2015

Danes smo se zbudili ob pol šestih. Oblekle smo se in pospravile sobo. Zaradi slabega vremena nsimo šli smučat, ampak smo se smo se odšli kopat v Terme Zreče. Bilo je zelo zabavno. Po kopanju smo imeli kosilo, nato pa dolg počitek. Učiteljice so nas peljale na vročo čokolado. Popoldne smo preživeli v športali dvorani. Večerja je bila dobra. Po večerji imamo zabavni program, vsaka soba bo predstavila točko. Me bomo predstavile točko Lena polža. Večer bomo zaključili s plesom.

Lana Medved, 7. a

Zjutraj so nas zbudili, nato smo se oblekli. Sledil je zajtrk, kopanje, kosilo, igranje nogometa, večerja, ples in spanje.

Nace Sovec, 7. b

Zjutraj smo se zbudili, nato pa odšli na zajtrk. Ker je ponoči padal dež in smučišče ni bilo varno, smo odšli plavat v Terme Zreče. Tam je bilo zelo zabavno. Ob pol dveh smo imeli kosilo. Po kosilu je sledil pouk. Odšli smo v gozd, nato pa je sledil prosti čas. Šli smo na vročo čokolado, sledila je večerja, jedli smo hamburger. Sledile bodo predstavitve sob, nato pa ples.

Maja Per, 7. c

Tabor Gorenje

V ponedeljek zjutraj smo prišli,
da bi se zabavali.
V domu so nas sprejeli toplo,
zato se imamo zdaj lepo.

Smučali smo slalom, smuk,
vmes imeli malo muk.
Tudi dež je malo poplavil,
ampak nas seveda ni ustavil.

Kosilo, zajtrk, večerjo smo imeli,
vmes tudi neumnosti počeli.
Obroki dobri so bili,
zato v jedilnico vedno smo prišli.

Po večernih animacijah
smo se šli uredit in spat.
Straža učiteljska se pomikala je gor in dol,
ampak nas zaspance je utrudila šele ob pol.

Živce malo smo učiteljem popili,
ampak po njihovi zaslugi se zdravi bomo vrnili.

Nika Močnik (7. c), Doroteja Kink (7. b), Tinkara Pavlič (7. a), Ana Jeretina (7. a)

Sreda, 25. 3. 2015

Zjutraj sem zgodaj vstal in se umil. Ob 7.30 smo imeli zajtrk. Nato smo se odpravili na smučišče. Čakal nas je tek na smučeh. Razdelili smo se v skupine, vmes pa smo imeli malico. Ko smo prišli v dom, smo imeli kosilo. Po njem smo imeli prosti čas, igrali smo nogomet na prostem. Zaradi dežja smo morali prenehati. Zatem pa smo imeli šport v telovadnici. Ko je bilo konec, sem bil zelo vesel počitka. Sledila je večerja in po njej prosti čas. Kmalu pa bomo imeli družabne igre in ponovno šport. Komaj čakam na prigaran spanec.

Andrej Pavlič 7. b

Danes zjutraj sem se zopet zbudila zgodaj. Malo smo poležale, nato pa se oblekle in uredile. Odšle smo na zajtrk. Po zajtrku smo se oblekli v smučarsko opremo. Nato smo odšli na Roglo. Nisem samo smučala, ampak sem tudi tekla na smučeh in to je bilo prvič. Bilo je zelo zabavno, še posebej ker sem velikokrat padla. Ko smo prišli nazaj, smo se preoblekli in odšli na kosilo. Po kosilu smo imeli prosti čas. Jaz, Maja in Špela smo šle teči okoli doma. Po počitku smo imeli pouk. Pri pouku je bilo zabavno … Kasnje smo imeli večerjo. Večerja je bila zelo dobra. Ta dan mi je bil zelo všeč.

Tina Resnik, 7. c

Torek, 24. 3. 2015

Dan se je za nas začel z bujenjem ob sedmi uri. Po zajtrku je sledila priprava na smučanje. Smučali smo do enih. Ob 13.30 je sledilo kosilo. Po kosilu je sledil prosti čas, takrat sem v svoj dnevnik napisala, kaj se je dogajalo od zajtrka naprej. Tema pri pouku so danes bile zdravilne rastline. Odšli smo v gozd, kjer smo spoznali rastline - prebivalce gozda, travnika ter vrta za domom. Nato je sledil še pouk v učilnici, zatem počitek ter večerja, ki je bila zelo dobra. Po večerji je sledilo pisanje dnevnika. Po pisanju pa je sledil nočni pohod.

Zapisala Eva Simon, 7. a

Ponedeljek, 23. 3. 2015

V nedeljo zvečer sem komaj čakal na jutro, saj sem vedel, da gremo v ponedeljek v šolo v naravi. Ko sem se zbudil, sem vzel smuči, kovček in me je mami odpeljala na Brdo. Ob devetih smo se odpeljali z Brda, okoli enajstih smo prispeli v dom Gorenje. Vmes smo se ustavili in pojedli malico. Ko smo prišli v dom, smo najprej razpakirali in imeli malo prostega časa. Nato smo šli na kosilo in se dogovorili o pravilih. Po kosilu smo imeli po planu smučanje. Odšli smo v sobe in se pripravili za smučanje. Na smučišču so nas prijazni učitelji razdelili v skupine. Smučanje je bilo zabavno. Ko smo se nasmučali, smo imeli prosti čas. Nato smo se zbrali v učilnici, kjer nam je učiteljica razlagala o pravilih v domu in urnik dela za naslednji dan. Za tem je sledila večerja. Po večerji smo imeli sestanek o FIS pravilih na smučišču, sledila je higiena in spanje.