Dogodki

Zimska šola v naravi, Kope 2015

8. 1. 2015, 4. dan

Spet smo se zbudili v sončno jutro. Vreme nam je ta teden res naklonjeno. Tudi včeraj je bila smuka čudovita. Obiskala nas je ga. ravnateljica, ki je bila zelo navdušena nad pogoji na smučišču ter nad našim znanjem smučanja. Nasmehi na naših obrazih povedo vse.
Hitro smo se okrepčali s sadno malico, nato pa malo počili. Čakal nas je pouk. Po večerji smo pospravili sobe in pripravili potovalke za jutrišnji odhod. Pred spanjem smo se dodobra naplesali v »discu«. Na plesišču smo pustili zadnje atome energije.

Jutri pa izveste potek dogodkov kar v živo. Se vidimo kmalu.

Klikni na fotografijo za ogled celotne foto galerije.

7. 1. 2015, 3. dan

Ura je bila 7.30 in v Lukovem domu je čista tišina. Učitelje je zbudila budilka, učenci pa smo še trdno spali. Z veliko težavo smo zlezli iz postelje. Šele dober zajtrk nas je spravil pokonci. Pred nami je zasijal lep sončen dan in nam napolnil "baterije". Čeprav smo bili na snegu šele tretji dan, je viden napredek v znanju smučanja. Manjkrat pademo in delamo že prave slalomske zavoje. Veliko nas je šlo že na sedežnico. Bilo je super. V popoldanskem času smo zamesili testo za piškote. Učitelji so nam pripravili tudi zanimive igre na snegu. Preden smo odšli na nočno smuko, nas je obiskal gozdar, ki nam je povedal veliko zanimivega o živalih in rastlinah. Težko smo ga zbrano poslušali, saj smo pa komaj čakali na smučanje pod zvezdami. Nočna smuka je bila res nepozabna. V domu so nas pričakali sveže pečeni piškoti. Ena, dva, tri in ostale so samo drobtinice. Utrujeni smo odšli v sobe, se umili in uredili za spanje, malo poklepetali, nato pa sladko zaspali.

6. 1. 2015, 2. dan

Vstali smo ob 7.30, tisti z veliko energije pa že malo prej. Po zajtrku smo se tokrat oblekli v smučarska oblačila, kot bi mignil. Odhiteli smo na smučišče in pričeli s smučanjem. Bilo je zelo zabavno, še posebej za tiste, ki so se prvič peljali s sedežnico. Učitelji so nas z zanimivimi nalogami dodobra utrudili. Vendar se mi ne damo. Ko malo pojemo in popijemo, smo pripravljeni na nove izzive. Telo je bilo utrujeno, glava pa ne. Po drugem delu smučanja smo imeli predavanje, ki ga je vodil policist. Zelo nazorno je razložil 10 FIS pravil in nam dal varnostne napotke za na smučišče. Takoj zatem pa so nas obiskali še člani GRS (gorske reševalne službe). Njihove zgodbe in izkušnje so nas pustile brez besed. Seveda so poleg vsega pokazali, kaj točno delajo. Nekateri učenci so tako dobro sodelovali, da so jih skoraj odnesli s seboj – na nosilih. Na koncu je sledil kviz med skupinami. Možgančki nam še vedno dobro delajo, tako da ne skrbite. Tole je res prava šola v naravi.

Klikni na fotografijo za ogled celotne foto galerije.

9. 1. 2014, 1. dan

V Lukov dom smo prišli nasmejani in polni pričakovanj. Ko smo izstopili iz avtobusa, smo vdihnili pravi zimski zrak. Zadišalo je po snegu in pravi zimi. Na srečo je bil sonček, ki nas je grel na smučišču. Najprej smo preverili znanje smučanja, potem pa lačni odhiteli na kosilo. Ker smo imeli veliko dela s prtljago in smučarsko opremo, nam je zmanjkalo časa za popoldanski počitek. Kar hitro smo spet odhiteli na drug del smuke. Malo imamo še težav z zapenjanjem smučarskih čevljev in nošenjem vse opreme, vendar je to del smučanja in se bomo hitro privadili. Po smučanju smo se tudi učili, nato pa odhiteli na večerjo. Večer smo zaključili z nočnim pohodom ob baklah. Pot nam je pomagala osvetljevati čarobna polna luna, ki se nam je nagajivo smejala.