Okviri
PIAGGIO CIAO
Piaggio Ciao je ime družine mopedov nižjega cenovnega razreda, ki jih je od leta 1967 do 2006 proizvajalo podjetje Piaggio. Ima trdno zadnje vzmetenje in vodilno vzmetenje spredaj.
Nekateri modeli vključujejo vzmeten sedež. Motor in pogon sta čisto zaprta, podobno kot je pri skuterjih. Ciao uporablja jermenski pogon, za razliko od večine drugih koles z motorjem,
ki jih poganja verižni pogon. Nekateri modeli imajo avtomatski brezstopenjski menjalnik. Sprednja in zadnja zavora delujeta na principu bobna. Elektriko za luči,
hupo in vžig pridobiva iz magnetnega navitja, nima akumulatorja. Vendar pa obstajajo tudi modeli s smerniki, ki za delovanje rabijo 6-voltni akumulator.
Na novejših modelih plastičen pokrovček služi tudi kot merilna posodica za mešanje 2-odstotne mešanice olja in goriva za pogon.
V nekaterih državah kot je Kanada so v 1970. prodajali te mopede pod blagovno znamko Vespa Ciao.
Ker je njegova predstavitev še posebej odlikuje mehansko enostavnosti je opremljen z motorjem z vodoravnega valja s 49,3 cc (vrtina x gib 38,4 x 43 mm), v dveh fazah,
ki delujejo z oljem, bencinom mešanice za 2%. Prisiljeni zračno hlajenje na cilindru s pomočjo
ventilatorja tvorjena iz talilnih reber na vztrajnika magneta. Glava je v stiku z naravnim zračnim tokom. Start-up poteka preko pedalov najprej zelo podobne tistim na kolo,
kasneje pa iz kovine, prevlečenih s črno plastiko. Delujejo z obratom kolesa zadnje verige, kar prenaša gibanje na motor po prenosnem traku. To vključuje prisotnost dveh
različnih skupin avtomatske sklopke (ena za starter, drugi za normalno gibanje), tako nastanjeni v istem vrtečega skupine. Shutdown ne pride z gumbom običajnega "množično",
vendar deluje s kratko ročico na krmilu za glavo ventila.
Opremljen je z zelo preprosta v d 'jeklenim okvirjem jekla, katere oblike spomnil na čas kot ženskih koles in znotraj katerega je bila tudi rezervoar za gorivo (2,8 litra),