|


| |
-
- Na podlagi
49.člena Zakona o organizaciji in financiranju vzgoje in izobraževanja sprejemam
-
- P R A V I L A
- O HIŠNEM REDU NA
OSNOVNI ŠOLI ŠENČUR
-
- PRISTOJNOST
-
- 1. člen
- S tem
pravilnikom se določa organizacija izvajanja vzgojno-izobraževalnih programov na Osnovni
šoli Šenčur (v nadaljevanju šola).
- Ta pravila
veljajo za vsa področja, kjer se vzgojno-izobraževalno in drugo delo organizira ali vodi
pod naslovom Osnovne šole Šenčur.
-
- SPLOŠNA
NAČELA
-
- 2. člen
- Učenci,
delavci šole in obiskovalci so dolžni upoštevati pravila o hišnem redu. Nespoštovanje
pravil pomeni kršenje in odgovorni delavci lahko zaradi nespoštovanja izvedejo ukrepe in
sankcije, ki bodo zagotovili vzpostavitev normalne situacije.
-
- 3. člen
- Učenci,
delavci šole in občasni gosti morajo vedno ravnati tako, da je zagotovljena varnost oseb
in imetja, tako v šoli kot tudi na zunanjih šolskih površinah.
-
-
- ORGANIZACIJA
-
- 4. člen
- Vzgojno-izobraževalno
delo v šoli poteka po šolskem koledarju. Šolski koledar je sestavni del letnega
delovnega načrta in se posebej objavi v šolski publikaciji.
- Šolsko
leto se praviloma prične 1. septembra in konča 3l. avgusta naslednjega leta.
- Šolski
koledar za posamezno leto se izdela na osnovi pravilnika o šolskem koledarju, ki ga
določi Ministrstvo republike Slovenije za šolstvo, znanost in šport.
-
- 5. člen
- Vzgojno-izobraževalno
delo poteka v predvidenih učilnicah in prostorih, ki jih predvidi vodstvo šole za
izvajanje vzgojno-izobraževalnega programa.
- Vzgojno-izobraževalno
delo lahko poteka tudi v obliki ekskurzij, potovanj, srečanj, taborjenj ali letovanj ter
v obliki šole v naravi, s sodelovanjem na raznih srečanjih, prireditvah in tekmovanjih.
-
- 6. člen
- Za učence
od 1. do 5. razreda se uporablja razredni način dela v matičnih učilnicah,
- učenci od
6. do 9. razreda za različne predmete in programe uporabljajo različne učilnice -
kabinetni način dela.
- Učilnica,
ki jo uporablja njihov razrednik za pouk oz. je razredniku odrejena, je matična učilnica
posameznega oddelka.
-
- 7. člen
- Vsi
prostori na šoli so označeni z imenom in priimkom osebe, ki v prostoru izvaja program.
- V šoli je
objavljen razpored učilnic, izvajalcev programa, urnik za vsak razred, govorilne ure
učiteljev, razpored nadomeščanja ter druge informacije. V primeru spremembe urnika ali
drugih dejavnosti na šoli se objavi zamenjava učilnic.
-
- 8. člen
- Učna ura
vzgojno-izobraževalnega dela traja praviloma 45 minut, če z letnim delovnim načrtom ali
programom dela za posamezno aktivnost ni drugače dogovorjeno.
- Spremembo
dolžine trajanja učne ure za obdobje, daljše od meseca dni, obravnava ravnatelj.
-
- 9. člen
- Čas
trajanja učne ure (začetek in konec) se v zgradbi šole lahko oznanja z zvočnim
signalom. V primeru, da zvočni signal ne deluje oziroma je izklopljen, čas trajanja
učne ure odreja delavec, ki izvaja program.
- Čas
trajanja učnih ur, začetek in zaključek se objavi na začetku šolskega leta.
-
-
- ŠOLSKI PROSTOR
-
- 10 člen
- Šolski prostor so
vsi prostori v šolski zgradbi, ograjen prostor okrog šol ter posebej določene zunanje
površine.
- Pri centralni šoli
je to asfaltirana površina med vhodom v šolo in športno dvorano do premičnih
cvetličnih korit. Vsaka podružnična šola zunanji šolski prostor dodatno določi v
organizacijskem načrtu in s tem seznani učence in starše.
-
-
- VZDRŽEVANJE
PROSTOROV
-
- 11.člen
- Učenci in
izvajalci vzgojno-izobraževalnih programov so dolžni vzdrževati urejenost učilnice.
- Vsi
odpadki, ki nastajajo pri delu, se sproti odlagajo v koše za smeti. Odpadni papir se
zbira v posebnih zbiralnikih.
- Ob koncu
učne ure se pospravijo vsi uporabljeni učni pripomočki v omare ali na določen prostor.
- Učenci
pospravijo svojo opremo v torbe ali na določen prostor v omarah.
- Izvajalec
vzgojno-izobraževalnega programa stalno kontrolira prostor izvajanja programa in učence
opozarja na pozabljene stvari. Izvajalec učence sprotno opozarja na morebitne nevarnosti,
ki nastajajo ob delu.
-
- 12.člen
- Vse večje
poškodbe, ki nastanejo na opremi ali zgradbi, se takoj javljajo v tajništvu šole ali pa
se pokliče hišnika.
- Če je
možno, se poškodbe in okvare sanirajo takoj, sicer pa v najkrajšem času. Za popravila
in sanacije skrbita hišnika.
-
- 13. člen
- Učenci
skupaj z izvajalci vzgojno-izobraževalnih programov skrbijo tudi za urejenost šolskih
površin (travnik, igrišča in dvorišče). Program in razpored urejanja določi
pomočnik ravnateljice šole.
-
- 14. člen
- Šolske
prostore in površine po opravljenem vzgojno-izobraževalnem delu čistijo snažilke in
hišnik.
- Razpored
čiščenja in njihovih nalog ter čas čiščenja se določi s posebnim sklepom.
- Sklep o
razporedu čiščenja prostorov izda ravnatelj.
-
-
- PRIHAJANJE UČENCEV
IN IZVAJALCEV V ŠOLO
-
- 15. člen
- Učenci in
izvajalci vzgojno-izobraževalnih programov morajo prihajati v šolo pravočasno.
- Učenci smejo prihajati v šolo in
odhajati iz nje le po šolski poti. Razredniki seznanijo učence s tem prvi dan pouka,
njihove starše pa na prvem roditeljskem sestanku. Posebno pozornost je treba posvetiti
učencem 1. razreda (rumene rute, kresničke).
- Učence
še posebej opozorite, naj bodo pozorni:
- - na
nevarnosti pri prečkanju ceste na prehodih in izven njih,
- - na
nevarnosti pri samostojnem vključevanju v promet kot pešcev in kolesarjev,
- - na druge
prometne znake, ki urejajo promet in hojo pešcev,
- - na vse,
kar se dogaja na cesti.
- Na poti v
šolo in domov naj uporabljajo najvarnejšo pot in prehode čez cesto, ne prečkajo naj
cesto brez potrebe, nenadno in nekontrolirano.
- Kdor
prihaja v šolo s kolesom, mora imeti opravljen kolesarski izpit ter brezhibno kolo,
mlajši od 14 let pa morajo imeti na glavi čelado. Pomanjkljiva kolesa bodo ob kontrolah
izločena. Vsi mlajši učenci naj nosijo opozorilne rute, v mraku pa priporočamo vsem
učencem nošenje izobešene “kresničke”.
-
-
- VHODNA VRATA
-
- 16. člen
- Glavna
vrata v šolo so odprta za učence 20 minut pred pričetkom pouka ter v času sestankov in
prireditev.
-
-
- DELOVNI ČAS
-
- 17. člen
- Vzgojno-
izobraževalno delo poteka skladno z urnikom in koledarjem. Urnik je objavljen na oglasni
deski zbornice in na drugih vidnih mestih, da se lahko z njim seznanijo vsi uporabniki.
- Izvajalci
interesnih dejavnosti in posameznih dni dejavnosti predložijo svoj urnik delovanja upravi
šole pred začetkom izvajanja .
- Vsako
spremembo so dolžni predhodno najaviti najmanj tri dni prej.
-
-
- ODSOTNOST
IZVAJALCEV
-
- 18. člen
- Izvajalci
programov svojo odsotnost sprotno javljajo in opravičujejo v tajništvu šole.
- Odsotnost
izvajalcev programov ter njihovo nadomeščanje se sprotno objavlja v vitrini.
- V primerih
nenadnih in nenapovedanih odsotnosti vodstvo šole organizira ustrezno nadomeščanje.
- Delavec,
ki ni uspel priti na delo pravočasno, se ob prihodu javi v tajništvu šole.
-
-
- ODSOTNOST UČENCEV
-
- 19. člen
-
- Učenec,
ki je zamudil, potrka na vrata učilnice, pristopi k učitelju, se opraviči zaradi zamude
in svojo zamudo pojasni.
- Učitelj
zamudo opraviči ali pa ugotovi, da je ta neopravičena, kar vpiše tudi v dnevnik dela
oddelka.
- Učenec
pri odhodu na svoj prostor ne sme še dodatno vznemirjati sošolcev.
-
- 20. člen
- Odsotnost
učenca od posamezne učne ure dovoli učitelj, ki izvaja vzgojno-izobraževalni program.
-
- 21. člen
- Odsotnosti
učencev se podrobneje urejajo v Pravilniku o pravicah in dolžnostih učencev.
-
-
- ODPIRANJE UČILNIC
-
- 22. člen
- Učilnice
učencem odpirajo izvajalci vzgojno-izobraževalnega programa pred pričetkom ure
vzgojno-izobraževalnega dela. Ker so učilnice predmetne stopnje v času petminutnih
odmorov zaklenjene, mora učitelj zagotoviti, da se ob zvočnem signalu oziroma pričetku
ure prične vzgojno-izobraževalno delo.
-
- 23. člen
- Učenci
morajo disciplinirano počakati na izvajalca vzgojno-izobraževalnega programa.
-
-
- NADOMEŠČANJA
-
- 24. člen
- Če
izvajalca vzgojno-izobraževalnega programa še 5 minut po zvočnem signalu oz. po
najavljenem začetku vzgojno-izobraževalnega dela ni, reditelj oddelka o tem obvesti
pomočnico ravnatelja ali tajništvo.
-
-
- GIBANJE UČENCEV
PO ŠOLSKI ZGRADBI IN OKOLICI ŠOLE
-
- 25. člen
- Po prihodu
v stavbo se učenci v veznem hodniku preobujejo v šolske copate.
- V
telovadnico vstopajo le v copatih.
- Med odmori
za malico učenci jedo v razredih in v jedilnici.
- Po šoli
se gibljemo umirjeno.
- Igre z
žogo ne spadajo med dejavnosti na hodniku.
- Odhajanje
s šolskega dvorišča in igrišča v času pouka ali odmorov ni dovoljeno.
- Uporaba
mobilnih telefonov med poukom ni dovoljena.
- Po
notranjih prostorih šole ni dovoljeno tekanje in povzročanje nepotrebnega hrupa.
- V primeru
nesreče med odmori se obrnite na dežurnega učitelja.
- ZAČETEK UČNE URE IN VODENJE DOKUMENTACIJE
-
- 26. člen
- Na
začetku ure vzgojno-izobraževalnega dela se izvajalec programa in učenci pozdravijo.
Izvajalec izpolni in uredi dokumentacijo o delu v oddelku (dnevnik).
- Dnevnik
šolskega dela prinaša učitelj, ki izvaja program. Če dnevnika šolskega dela ni v
omari z dnevniki, o tem obvesti pomočnika ravnateljice.
- Ob koncu
učne ure izvajalec programa poskrbi, da učenci pospravijo in uredijo učilnico.
- Zadnji
izvajalec programa prinese dnevnik dela v zbornico, kjer je omara z dnevniki in jo
zaklene.
-
-
- ZAPUŠČANJE
UČNEGA PROGRAMA
-
- 27. člen
- Učenci
lahko zapustijo učilnico šele potem, ko jim to dovoli izvajalec programa.
- Učenci
med izvajanjem programa zapuščajo prostor le izjemoma in z dovoljenjem izvajalca.
-
-
- SPREMSTVA
-
- 28. člen
- Pri vsaki
vzgojno-izobraževalni dejavnosti, ki se organizira zunaj običajnih prostorov
vzgojno-izobraževalnega dela in obstaja večja verjetnost različnih poškodb in drugih
nevarnosti za učence, se zagotovi ustrezno število spremljevalcev po normativu.
-
- 29. člen
- Spremljanje
in varovanje učencev je ena izmed temeljnih nalog pedagoškega dela in je za določenega
izvajalca obvezna.
-
- 30. člen
- Osnovni
kriterij za spremstvo je odredba o normativih in standardih v OŠ .
-
- 31. člen
-
- Pri
spremljanju učencev so izvajalci dolžni:
- biti
prisotni od začetka do konca dejavnosti,
- skrbeti za
varnost učencev v najširšem pomenu,
- stalno
kontrolirati prisotnost učencev z večkratnim preštevanjem,
- upoštevati
navodila za spremljanje učencev pri avtobusnih prevozih,
- nuditi
prvo pomoč ob nezgodah,
- skrbeti za
nemoteno izvajanje določenega programa,
- skrbeti za
red in disciplino,
- organizirati
prvo pomoč.
-
- 32. člen
- Učitelj,
ki spremlja učence v kino ali gledališče, naravoslovni ali športni dan je dolžan
poskrbeti, da so učenci seznanjeni s prometno varnostjo.
-
- ZAPUŠČANJE
ŠOLE
-
- 33. člen
- Med poukom
in odmori učenci ne smejo brez dovoljenja izvajalca zapuščati šolskega poslopja in
šolskega igrišča oz. prostora, kjer se izvaja program.
-
- 34. člen
- Učenci
lahko zapustijo šolsko poslopje, igrišče samo zaradi opravičenih razlogov, kot so:
- odhod k
zdravniku,
- športni
treningi, obiskovanje glasbene šole zaradi nastopa,
- uradni
opravki,
- na posebno, pisno željo
staršev zaradi družinskih zadev.
- Opravičila
napišejo starši, učenci pa jih izročijo razredniku pred napovedano odsotnostjo.
-
- 35. člen
-
- Kadar ima
učenec zdravstvene težave (slabost, vročina,…) obvesti razrednika (v primeru njegove
odsotnosti pa enega od učiteljev). Ta ga napoti v tajništvo šole ali svetovalno
službo. Tajnica oziroma strokovni delavec o tem obvesti starše in v primeru njihovega
soglasja učenec lahko odide domov.
-
-
- PREHRANA
-
- 36. člen
- Šolska
prehrana se pripravlja v kuhinji. Vstop v kuhinjske prostore ima samo kuhinjsko osebje in
vodja šolske prehrane. Vodja šolske prehrane lahko izjemoma dovoli vstop v kuhinjo tudi
ostalim delavcem šole, ki skrbijo za vzdrževanje opreme.
- Učenci
lahko prejmejo v šoli 4 prehrambene obroke: zajtrk, malico, kosilo in popoldansko malico.
- Učenci
malicajo v učilnicah, kjer imajo tretjo učno uro pouk, ali v učilnici, določeni z
razporedom.
-
- 37. člen
- Malico
prinašajo v oddelke učenci, ki jih določi razrednik (reditelja ali reditelja za
malico).
- Reditelja
oddelka s pomočjo učitelja skrbita, da se učenci pripravijo na malico in da se malica
razdeli na kulturen način.
- Ostali
prehrambeni obroki se delijo individualno v šolski jedilnici. Razpored delitve hrane v
jedilnici določi vodja kuhinje, ki nadzoruje delitev prehrane.
-
- 38. člen
- Malico
prevzamejo reditelji ob zvočnem signalu za začetek malice.
- Potek
prehranjevanja v času malice spremljajo učitelji, ki poučujejo tretjo uro v razredu.
- Po malici
reditelja vrneta posodo in ostanke malice v kuhinjo.
-
-
- DEŽURSTVA
-
- 39. člen
- Da bi
vzgojno-izobraževalno delo potekalo nemoteno in da bi se zagotavljala varnost, učenci in
izvajalci programov opravljajo dnevna dežurstva v posameznih šolskih prostorih.
- Med
glavnima odmoroma opravljajo dežurstvo najmanj trije strokovni delavci šole.
-
- 40. člen
- Vodstvo
šole organizira dežurno službo učencev. Dežurni učenci so lahko učenci 5., 7. in 8.
razreda. Razpored po oddelkih: z dežurstvom prične 8.c razred. Razrednik posameznega
oddelka, ki izvaja dežurstvo, določi vrstni red učencev.
- Dežurstvo
se izvaja od 7.50 do 14.20 ure. Predčasno odhajanje ni dovoljeno ne glede na urnik, ki bi
ga imel dežurni učenec na dan izvajanja dežurstva. V primeru odsotnosti oddelka uredi
nadomeščanje dežurstva razrednik.
-
- 41. člen
- Naloge
dežurnih učencev so:
- v šolo
prihajajo 10 minut pred začetkom vzgojno-izobraževalnega dela ali v času, ki je
določen,
- vzdržujejo
primeren red na hodnikih in v garderobah,
- sprejemajo
in usmerjajo obiskovalce in jih vpisujejo v knjigo obiskovalcev,
- kontrolirajo
izhode učencev iz šole,
- skrbijo za
čistočo po hodnikih in pred vhodom v šolo,
- v knjigo
dežurstva vpisujejo svoja opažanja in pripombe,
- opravljajo druge naloge po
odločitvi dežurnega učitelja.
-
- 42. člen
- Razpored
dežurstva za posamezni oddelek pripravi razrednik v sodelovanju z oddelkom.
- Po
končanem dežurstvu poročajo vsi dežurni učenci oddelka o svojem delu na razrednih
urah, nato pa oddelčna skupnost:
- ugotovi
uspešnost dežurne službe in posameznikov,
- daje
predloge za izboljšanje življenja in dela šole,
- sestavi
poročilo za šolsko skupnost.
-
- 43. člen
- Učenci so za svoje delo pri
dežurstvu lahko javno pohvaljeni ali grajani. Pohvalo, grajo izreka ravnatelj šole na
predlog dežurnega učitelja ali oddelčne skupnosti.
-
- 44. člen
- Strokovni
delavci opravljajo naloge dežurstva skladno z razporedom, ki ga objavi ob začetku meseca
pomočnik ravnateljice.
-
- 45. člen
- Naloge
dežurnih učiteljev:
- skrbijo za
red in disciplino učencev ter za njihovo varnost,
- nadzorujejo
gibanje učencev,
- opravljajo
preglede prostorov, kjer se zadržujejo učenci ali drugi delavci šole, in opozarjajo na
pomanjkljivosti,
- nadzorujejo
delo dežurnih učencev ter jim dajejo dodatna navodila in naloge, učence opozarjajo na
vzdrževanje čistoče v šolskih prostorih in okolici šolskega poslopja.
- kontrolirajo
garderobe učencev in poskrbijo, da so le-te urejene in zaklenjene.
-
- 46. člen
- Dežurni
učitelji izrečejo ustni opomin učencem, ki ne upoštevajo njihovih navodil oz. kršijo
določila hišnega reda.
- V primerih
hujših nepravilnosti učencev pri dežurstvu strokovni delavci ravnajo skladno z
določili pravilnika o pravicah in dolžnostih učencev.
-
- 47. člen
- Vsaka
oddelčna skupnost ali razrednik določi na razrednih urah po dva reditelja, ki opravljata
svoje delo en teden in imata sledeče naloge:
- da je
učilnica, kabinet ali prostor, v katerem učenci delajo, vedno čist in pospravljen,
- da se
učenci pravočasno preselijo iz ene učilnice v drugo,
- da se
učenci pravočasno pripravijo na začetek vzgojno-izobraževalnega dela,
- ob
začetku učne ure seznanita izvajalca vzgojno-izobraževalnega programa z odsotnostjo
učencev,
- po
končani uri počistita tablo in uredita učilnico,
- po malici
pomagata poskrbeti za čistočo in urejenost učilnice,
- v odmorih
pazita, da ne pride do poškodb imovine in odtujitve lastnine,
- po
končani uri pregledata oddelek in pospravita morebitne odpadke,
- javljata
razredniku, izvajalcu učne ure nepravilnosti in poškodbe šolske imovine,
- opravljata
druge naloge, za katere ju pooblasti oddelčna skupnost ali razrednik.
-
-
- DOLŽNOSTI
ODDELČNE SKUPNOSTI OB POŠKODBAH
-
- 48. člen
- Oddelčne
skupnosti skrbijo za osnovno urejenost učilnic.
- Vsako
okvaro ali poškodbo v učilnici sproti prijavljajo razredniku oz. izvajalcu programa, ki
pride v učilnico. Razrednik ali izvajalec programa ugotovi povzročitelja škode in
njegovo krivdo.
- Kdor
namerno, zaradi nepazljivosti, malomarnosti ter razposajenosti poškoduje inventar in
drugo šolsko imovino ter opremo, mora škodo poravnati.
- Če
oddelčna skupnost krivca ne odkrije ali ga prikriva, se mora pogovoriti o skupni
poravnavi škode.
-
-
- VZDRŽEVANJE
ČISTOČE
-
- 49.člen
- Vsi
odpadki se odlagajo v sanitarne koše, papir pa v posebne koše za odpadni papir.
- Kabineti
in učilnice morajo biti vedno čisti. Za to skrbijo učenci, izvajalci programov ter
vzdrževalci prostorov.
-
- 50. člen
- Ko učenci
zapuščajo igrišče ali šolsko dvorišče, dežurni učenci ali reditelji in dežurni
učitelj poskrbijo, da ostane igrišče čisto.
-
-
- SKRB ZA OPREMO
-
- 51. člen
- Izvajalci
programov oz. vodje kabinetov ter vsi drugi delavci odgovarjajo za urejenost, opremo,
učila in ostali šolski inventar.
- Vsi
delavci šole so dolžni skrbeti za materialno evidenco delovnih sredstev in sodelovati
pri inventuri.
-
- KAJENJE V ŠOLI JE Z ZAKONOM
PREPOVEDANO !
-
-
- RAVNANJE V
IZREDNIH RAZMERAH
-
- 52. člen
- V času
izrednih razmer ali ko se take razmere pričakujejo (naravne nesreče, tehnološke in
vojne nevarnosti), je glavna in osnovna naloga vseh delavcev šole, še posebno strokovnih
delavcev, da poskrbijo za varnost učencev.
- V teh
primerih je potrebno nujno upoštevati vsa navodila, ki jih izdajajo odgovorni in vodilni
delavci ali ustrezni štabi.
-
-
- 53. člen
- V
primerih, ko je treba kar najhitreje zapustiti šolsko poslopje, izvajalci programa
neposredno vodijo posamezne oddelke ali skupine učencev, ter skupaj z njimi odidejo na
igrišče šole in upoštevajo nadaljnja navodila vodstva.
-
- 54. člen
- Oddaljevanje
učencev od skupine ali oddelka v času trajanja izrednih razmer brez posebnega dovoljenja
ni dovoljeno.
-
- 55. člen
- Pri hitrem
zapuščanju šolskih prostorov izvajalci programov vzamejo s seboj osnovno pedagoško
dokumentacijo oddelka (dnevnik in redovalnico).
-
-
- POTRES
-
- 56. člen
- Ravnanje v
času potresa:
- Ko se
začuti tresenje tal, se učenci odmaknejo od steklenih in zunanjih površin ter se
zaklonijo pod šolske klopi.
- Zapuščanje
oddelkov ni dovoljeno in je možno šele po odobritvi odgovornih delavcev.
- Po koncu
potresnega sunka, če ni opaziti škode, nadaljujejo delo, če vodstvo šole ne odredi
drugače.
- Če so
zgradbe in osebe poškodovani, se izvede reševanje po posebnih postopkih.
- Izvajalci
programov skupaj z učenci počakajo na nadaljnja navodila.
- Poslopje
najprej zapustijo tisti, ki so v pritličjih, nato pa ostali po hodnikih.
- Če ni
možno zapustiti prostorov po stopnicah, se izvede zasilno reševanje skozi okna.
- Zbirno
mesto je za vse učence in delavce na igriščih.
- Izvajalci
pedagoških programov poskrbijo, da se učenci ne približujejo zgradbam.
- Na zbirnem
mestu se takoj preveri prisotnost učencev.
- Lažje
poškodovanim se nudi zdravniška pomoč, drugi poškodovanci pa se ne prenašajo, dokler
ni strokovno ugotovljena stopnja njihove poškodbe ter se jih zavaruje pred nadaljnjimi
poškodbami.
-
-
- ZRAČNI NAPAD
-
- 57. člen
- Ravnanje v
času nevarnosti zračnega napada oz. ob napadu:
- Ob
nevarnosti zračnega napada se vsi učenci in vse osebje odpravijo v zaklonišča,
- učence
vodijo v zaklonišča izvajalci njihovih programov.
- Najprej
odidejo učenci pritličnih prostorov, nato učenci in drugo osebje iz nadstropij.
- Razpored
odhoda v zaklonišče pripravi vodstvo šole v sodelovanju s CZ.
- V
zakloniščih se ostane toliko časa, dokler ni dan znak, da se le-ta lahko varno
zapustijo.
- Če ni
mogoče zapuščati zaklonišč skozi glavne vhode, se uporabljajo zasilni izhodi.
- Če pride
do zračnega napada nenadoma, brez poprejšnjega obvestila oz. opozorila (alarma) in so
učenci v oddelkih, se ravna po istih načelih kot pri potresu. Pri tem se odprejo,
skladno z možnostmi, vsa vrata in okna.
-
-
- POŽAR
-
- 58. člen
- Ravnanje
pri požaru:
- Če v
stavbi izbruhne požar večjega obsega, ki ga ni mogoče lokalizirati in obstaja
nevarnost, da se bo razširil na vso zgradbo, vsi učenci, izvajalci in drugo osebje
zapustijo poslopje po označenih poteh.
- Pritlične
učilnice skozi okna pritličja, v nadstropju, če ni dima, po stopnicah in skozi okna
pritlične učilnice, v nasprotnem primeru skozi okna na nadstreške.
- Če je
požar v pritličju, se zapuščajo prostori tudi skozi pritlična okna.
- Če pride
do požara v nadstropju, se zapuščajo prostori po stopnicah ali s pomočjo lestev in
vrvi, zasilno skozi okna.
- Ob požaru
je treba, kolikor je to le mogoče, zapirati prostore.
-
-
- RADIOLOŠKO-KEMIČNA
NEVARNOST
-
- 59. člen
- Če grozi
RBK nevarnost, se skuša z ustreznimi zaščitnimi sredstvi zavarovati vse ljudi v šoli.
- Če
obstaja možnost večje nevarnosti, se opravi evakuacija vseh ljudi v zaklonišča po
enakem razporedu kot ob nevarnostih zračnega napada.
- Vsem
učencem in delavcem šole se razdelijo ustrezna zaščitna sredstva. Če le-teh ni
dovolj, se uporabljajo priročna zaščitna sredstva.
-
- 60. člen
- Pri vseh
zaščitnih ukrepih zaradi nevarnosti se upoštevajo navodila poverjenika CZ in vodstva
šole.
- Vsi
delavci šole, ki so v času nevarnosti pri učencih, so kazensko odgovorni za nedosledno
in nepravilno izvajanje vseh odrejenih ukrepov.
-
-
- KONČNE
DOLOČBE
-
- 61. člen
- Pravilnik
začne veljati v roku 5 dni po objavi na oglasni deski šole.
-
- V
Šenčurju, 20. 8. 2004
-
- Majda
Vehovec
- ravnateljica
-
-
-
-
-
-
- KAZALO
- PRISTOJNOST................................................................................................................
1
- SPLOŠNA
NAČELA.......................................................................................................
1
- ORGANIZACIJA..............................................................................................................
1
- VZDRŽEVANJE
PROSTOROV...................................................................................
2
- PRIHAJANJE
UČENCEV IN IZVAJALCEV V ŠOLO...............................................
2
- VHODNA
VRATA............................................................................................................
3
- DELOVNI
ČAS.................................................................................................................
3
- ODSOTNOST
IZVAJALCEV.........................................................................................
3
- ODSOTNOST
UČENCEV.............................................................................................
3
- ODPIRANJE
UČILNIC...................................................................................................
3
- NADOMEŠČANJA..........................................................................................................
3
- GIBANJE
UČENCEV PO ŠOLSKI ZGRADBI IN OKOLICI ŠOLE..........................
4
- ZAČETEK
UČNE URE IN VODENJE DOKUMENTACIJE..................................... 4
- ZAPUŠČANJE
UČNEGA PROGRAMA.....................................................................
4
- SPREMSTVA..................................................................................................................
4
- ZAPUŠČANJE
ŠOLE.....................................................................................................
5
- PREHRANA.....................................................................................................................
5
- DEŽURSTVA...................................................................................................................
5
- DOLŽNOSTI
ODDELČNE SKUPNOSTI OB POŠKODBAH...................................
6
- VZDRŽEVANJE
ČISTOČE...........................................................................................
7
- SKRB ZA
OPREMO.......................................................................................................
7
- RAVNANJE V
IZREDNIH RAZMERAH......................................................................
7
- POTRES...........................................................................................................................
7
- ZRAČNI
NAPAD.............................................................................................................
8
- POŽAR..............................................................................................................................
8
- RADIOLOŠKO-KEMIČNA
NEVARNOST...................................................................
8
- KONČNE
DOLOČBE......................................................................................................
8
-
-
|