Hišni red OŠ Šenčur

   

                         Home
Up

 
Na podlagi 49.člena Zakona o organizaciji in financiranju vzgoje in izobraževanja sprejemam
 
P R A V I L A
O HIŠNEM REDU NA OSNOVNI ŠOLI ŠENČUR
 
PRISTOJNOST
 
1. člen
S tem pravilnikom se določa organizacija izvajanja vzgojno-izobraževalnih programov na Osnovni šoli Šenčur (v nadaljevanju šola).
Ta pravila veljajo za vsa področja, kjer se vzgojno-izobraževalno in drugo delo organizira ali vodi pod naslovom Osnovne šole Šenčur.
 
SPLOŠNA NAČELA
 
2. člen
Učenci, delavci šole in obiskovalci so dolžni upoštevati pravila o hišnem redu. Nespoštovanje pravil pomeni kršenje in odgovorni delavci lahko zaradi nespoštovanja izvedejo ukrepe in sankcije, ki bodo zagotovili vzpostavitev normalne situacije.
 
3. člen
Učenci, delavci šole in občasni gosti morajo vedno ravnati tako, da je zagotovljena varnost oseb in imetja, tako v šoli kot tudi na zunanjih šolskih površinah.
 
 
ORGANIZACIJA
 
4. člen
Vzgojno-izobraževalno delo v šoli poteka po šolskem koledarju. Šolski koledar je sestavni del letnega delovnega načrta in se posebej objavi v šolski publikaciji.
Šolsko leto se praviloma prične 1. septembra in konča 3l. avgusta naslednjega leta.
Šolski koledar za posamezno leto se izdela na osnovi pravilnika o šolskem koledarju, ki ga določi Ministrstvo republike Slovenije za šolstvo, znanost in šport.
 
5. člen
Vzgojno-izobraževalno delo poteka v predvidenih učilnicah in prostorih, ki jih predvidi vodstvo šole za izvajanje vzgojno-izobraževalnega programa.
Vzgojno-izobraževalno delo lahko poteka tudi v obliki ekskurzij, potovanj, srečanj, taborjenj ali letovanj ter v obliki šole v naravi, s sodelovanjem na raznih srečanjih, prireditvah in tekmovanjih.
 
6. člen
Za učence od 1. do 5. razreda se uporablja razredni način dela v matičnih učilnicah,
učenci od 6. do 9. razreda za različne predmete in programe uporabljajo različne učilnice - kabinetni način dela.
Učilnica, ki jo uporablja njihov razrednik za pouk oz. je razredniku odrejena, je matična učilnica posameznega oddelka.
 
7. člen
Vsi prostori na šoli so označeni z imenom in priimkom osebe, ki v prostoru izvaja program.
V šoli je objavljen razpored učilnic, izvajalcev programa, urnik za vsak razred, govorilne ure učiteljev, razpored nadomeščanja ter druge informacije. V primeru spremembe urnika ali drugih dejavnosti na šoli se objavi zamenjava učilnic.
 
8. člen
Učna ura vzgojno-izobraževalnega dela traja praviloma 45 minut, če z letnim delovnim načrtom ali programom dela za posamezno aktivnost ni drugače dogovorjeno.
Spremembo dolžine trajanja učne ure za obdobje, daljše od meseca dni, obravnava ravnatelj.
 
9. člen
Čas trajanja učne ure (začetek in konec) se v zgradbi šole lahko oznanja z zvočnim signalom. V primeru, da zvočni signal ne deluje oziroma je izklopljen, čas trajanja učne ure odreja delavec, ki izvaja program.
Čas trajanja učnih ur, začetek in zaključek se objavi na začetku šolskega leta.
 
 
ŠOLSKI PROSTOR
 
10 člen
Šolski prostor so vsi prostori v šolski zgradbi, ograjen prostor okrog šol ter posebej določene zunanje površine.
Pri centralni šoli je to asfaltirana površina med vhodom v šolo in športno dvorano do premičnih cvetličnih korit. Vsaka podružnična šola zunanji šolski prostor dodatno določi v organizacijskem načrtu in s tem seznani učence in starše.
 
 
VZDRŽEVANJE PROSTOROV
 
11.člen
Učenci in izvajalci vzgojno-izobraževalnih programov so dolžni vzdrževati urejenost učilnice.
Vsi odpadki, ki nastajajo pri delu, se sproti odlagajo v koše za smeti. Odpadni papir se zbira v posebnih zbiralnikih.
Ob koncu učne ure se pospravijo vsi uporabljeni učni pripomočki v omare ali na določen prostor.
Učenci pospravijo svojo opremo v torbe ali na določen prostor v omarah.
Izvajalec vzgojno-izobraževalnega programa stalno kontrolira prostor izvajanja programa in učence opozarja na pozabljene stvari. Izvajalec učence sprotno opozarja na morebitne nevarnosti, ki nastajajo ob delu.
 
12.člen
Vse večje poškodbe, ki nastanejo na opremi ali zgradbi, se takoj javljajo v tajništvu šole ali pa se pokliče hišnika.
Če je možno, se poškodbe in okvare sanirajo takoj, sicer pa v najkrajšem času. Za popravila in sanacije skrbita hišnika.
 
13. člen
Učenci skupaj z izvajalci vzgojno-izobraževalnih programov skrbijo tudi za urejenost šolskih površin (travnik, igrišča in dvorišče). Program in razpored urejanja določi pomočnik ravnateljice šole.
 
14. člen
Šolske prostore in površine po opravljenem vzgojno-izobraževalnem delu čistijo snažilke in hišnik.
Razpored čiščenja in njihovih nalog ter čas čiščenja se določi s posebnim sklepom.
Sklep o razporedu čiščenja prostorov izda ravnatelj.
 
 
PRIHAJANJE UČENCEV IN IZVAJALCEV V ŠOLO
 
15. člen
Učenci in izvajalci vzgojno-izobraževalnih programov morajo prihajati v šolo pravočasno.
Učenci smejo prihajati v šolo in odhajati iz nje le po šolski poti. Razredniki seznanijo učence s tem prvi dan pouka, njihove starše pa na prvem roditeljskem sestanku. Posebno pozornost je treba posvetiti učencem 1. razreda (rumene rute, kresničke).
Učence še posebej opozorite, naj bodo pozorni:
- na nevarnosti pri prečkanju ceste na prehodih in izven njih,
- na nevarnosti pri samostojnem vključevanju v promet kot pešcev in kolesarjev,
- na druge prometne znake, ki urejajo promet in hojo pešcev,
- na vse, kar se dogaja na cesti.
Na poti v šolo in domov naj uporabljajo najvarnejšo pot in prehode čez cesto, ne prečkajo naj cesto brez potrebe, nenadno in nekontrolirano.
Kdor prihaja v šolo s kolesom, mora imeti opravljen kolesarski izpit ter brezhibno kolo, mlajši od 14 let pa morajo imeti na glavi čelado. Pomanjkljiva kolesa bodo ob kontrolah izločena. Vsi mlajši učenci naj nosijo opozorilne rute, v mraku pa priporočamo vsem učencem nošenje izobešene “kresničke”.
 
 
VHODNA VRATA
 
16. člen
Glavna vrata v šolo so odprta za učence 20 minut pred pričetkom pouka ter v času sestankov in prireditev.
 
 
DELOVNI ČAS
 
17. člen
Vzgojno- izobraževalno delo poteka skladno z urnikom in koledarjem. Urnik je objavljen na oglasni deski zbornice in na drugih vidnih mestih, da se lahko z njim seznanijo vsi uporabniki.
Izvajalci interesnih dejavnosti in posameznih dni dejavnosti predložijo svoj urnik delovanja upravi šole pred začetkom izvajanja .
Vsako spremembo so dolžni predhodno najaviti najmanj tri dni prej.
 
 
ODSOTNOST IZVAJALCEV
 
18. člen
Izvajalci programov svojo odsotnost sprotno javljajo in opravičujejo v tajništvu šole.
Odsotnost izvajalcev programov ter njihovo nadomeščanje se sprotno objavlja v vitrini.
V primerih nenadnih in nenapovedanih odsotnosti vodstvo šole organizira ustrezno nadomeščanje.
Delavec, ki ni uspel priti na delo pravočasno, se ob prihodu javi v tajništvu šole.
 
 
ODSOTNOST UČENCEV
 
19. člen
 
Učenec, ki je zamudil, potrka na vrata učilnice, pristopi k učitelju, se opraviči zaradi zamude in svojo zamudo pojasni.
Učitelj zamudo opraviči ali pa ugotovi, da je ta neopravičena, kar vpiše tudi v dnevnik dela oddelka.
Učenec pri odhodu na svoj prostor ne sme še dodatno vznemirjati sošolcev.
 
20. člen
Odsotnost učenca od posamezne učne ure dovoli učitelj, ki izvaja vzgojno-izobraževalni program.
 
21. člen
Odsotnosti učencev se podrobneje urejajo v Pravilniku o pravicah in dolžnostih učencev.
 
 
ODPIRANJE UČILNIC
 
22. člen
Učilnice učencem odpirajo izvajalci vzgojno-izobraževalnega programa pred pričetkom ure vzgojno-izobraževalnega dela. Ker so učilnice predmetne stopnje v času petminutnih odmorov zaklenjene, mora učitelj zagotoviti, da se ob zvočnem signalu oziroma pričetku ure prične vzgojno-izobraževalno delo.
 
23. člen
Učenci morajo disciplinirano počakati na izvajalca vzgojno-izobraževalnega programa.
 
 
NADOMEŠČANJA
 
24. člen
Če izvajalca vzgojno-izobraževalnega programa še 5 minut po zvočnem signalu oz. po najavljenem začetku vzgojno-izobraževalnega dela ni, reditelj oddelka o tem obvesti pomočnico ravnatelja ali tajništvo.
 
 
GIBANJE UČENCEV PO ŠOLSKI ZGRADBI IN OKOLICI ŠOLE
 
25. člen
Po prihodu v stavbo se učenci v veznem hodniku preobujejo v šolske copate.
V telovadnico vstopajo le v copatih.
Med odmori za malico učenci jedo v razredih in v jedilnici.
Po šoli se gibljemo umirjeno.
Igre z žogo ne spadajo med dejavnosti na hodniku.
Odhajanje s šolskega dvorišča in igrišča v času pouka ali odmorov ni dovoljeno.
Uporaba mobilnih telefonov med poukom ni dovoljena.
Po notranjih prostorih šole ni dovoljeno tekanje in povzročanje nepotrebnega hrupa.
V primeru nesreče med odmori se obrnite na dežurnega učitelja.
ZAČETEK UČNE URE IN VODENJE DOKUMENTACIJE
 
26. člen
Na začetku ure vzgojno-izobraževalnega dela se izvajalec programa in učenci pozdravijo. Izvajalec izpolni in uredi dokumentacijo o delu v oddelku (dnevnik).
Dnevnik šolskega dela prinaša učitelj, ki izvaja program. Če dnevnika šolskega dela ni v omari z dnevniki, o tem obvesti pomočnika ravnateljice.
Ob koncu učne ure izvajalec programa poskrbi, da učenci pospravijo in uredijo učilnico.
Zadnji izvajalec programa prinese dnevnik dela v zbornico, kjer je omara z dnevniki in jo zaklene.
 
 
ZAPUŠČANJE UČNEGA PROGRAMA
 
27. člen
Učenci lahko zapustijo učilnico šele potem, ko jim to dovoli izvajalec programa.
Učenci med izvajanjem programa zapuščajo prostor le izjemoma in z dovoljenjem izvajalca.
 
 
SPREMSTVA
 
28. člen
Pri vsaki vzgojno-izobraževalni dejavnosti, ki se organizira zunaj običajnih prostorov vzgojno-izobraževalnega dela in obstaja večja verjetnost različnih poškodb in drugih nevarnosti za učence, se zagotovi ustrezno število spremljevalcev po normativu.
 
29. člen
Spremljanje in varovanje učencev je ena izmed temeljnih nalog pedagoškega dela in je za določenega izvajalca obvezna.
 
30. člen
Osnovni kriterij za spremstvo je odredba o normativih in standardih v OŠ .
 
31. člen
 
Pri spremljanju učencev so izvajalci dolžni:
biti prisotni od začetka do konca dejavnosti,
skrbeti za varnost učencev v najširšem pomenu,
stalno kontrolirati prisotnost učencev z večkratnim preštevanjem,
upoštevati navodila za spremljanje učencev pri avtobusnih prevozih,
nuditi prvo pomoč ob nezgodah,
skrbeti za nemoteno izvajanje določenega programa,
skrbeti za red in disciplino,
organizirati prvo pomoč.
 
32. člen
Učitelj, ki spremlja učence v kino ali gledališče, naravoslovni ali športni dan je dolžan poskrbeti, da so učenci seznanjeni s prometno varnostjo.
 
ZAPUŠČANJE ŠOLE
 
33. člen
Med poukom in odmori učenci ne smejo brez dovoljenja izvajalca zapuščati šolskega poslopja in šolskega igrišča oz. prostora, kjer se izvaja program.
 
34. člen
Učenci lahko zapustijo šolsko poslopje, igrišče samo zaradi opravičenih razlogov, kot so:
odhod k zdravniku,
športni treningi, obiskovanje glasbene šole zaradi nastopa,
uradni opravki,
na posebno, pisno željo staršev zaradi družinskih zadev.
Opravičila napišejo starši, učenci pa jih izročijo razredniku pred napovedano odsotnostjo.
 
35. člen
 
Kadar ima učenec zdravstvene težave (slabost, vročina,…) obvesti razrednika (v primeru njegove odsotnosti pa enega od učiteljev). Ta ga napoti v tajništvo šole ali svetovalno službo. Tajnica oziroma strokovni delavec o tem obvesti starše in v primeru njihovega soglasja učenec lahko odide domov.
 
 
PREHRANA
 
36. člen
Šolska prehrana se pripravlja v kuhinji. Vstop v kuhinjske prostore ima samo kuhinjsko osebje in vodja šolske prehrane. Vodja šolske prehrane lahko izjemoma dovoli vstop v kuhinjo tudi ostalim delavcem šole, ki skrbijo za vzdrževanje opreme.
Učenci lahko prejmejo v šoli 4 prehrambene obroke: zajtrk, malico, kosilo in popoldansko malico.
Učenci malicajo v učilnicah, kjer imajo tretjo učno uro pouk, ali v učilnici, določeni z razporedom.
 
37. člen
Malico prinašajo v oddelke učenci, ki jih določi razrednik (reditelja ali reditelja za malico).
Reditelja oddelka s pomočjo učitelja skrbita, da se učenci pripravijo na malico in da se malica razdeli na kulturen način.
Ostali prehrambeni obroki se delijo individualno v šolski jedilnici. Razpored delitve hrane v jedilnici določi vodja kuhinje, ki nadzoruje delitev prehrane.
 
38. člen
Malico prevzamejo reditelji ob zvočnem signalu za začetek malice.
Potek prehranjevanja v času malice spremljajo učitelji, ki poučujejo tretjo uro v razredu.
Po malici reditelja vrneta posodo in ostanke malice v kuhinjo.
 
 
DEŽURSTVA
 
39. člen
Da bi vzgojno-izobraževalno delo potekalo nemoteno in da bi se zagotavljala varnost, učenci in izvajalci programov opravljajo dnevna dežurstva v posameznih šolskih prostorih.
Med glavnima odmoroma opravljajo dežurstvo najmanj trije strokovni delavci šole.
 
40. člen
Vodstvo šole organizira dežurno službo učencev. Dežurni učenci so lahko učenci 5., 7. in 8. razreda. Razpored po oddelkih: z dežurstvom prične 8.c razred. Razrednik posameznega oddelka, ki izvaja dežurstvo, določi vrstni red učencev.
Dežurstvo se izvaja od 7.50 do 14.20 ure. Predčasno odhajanje ni dovoljeno ne glede na urnik, ki bi ga imel dežurni učenec na dan izvajanja dežurstva. V primeru odsotnosti oddelka uredi nadomeščanje dežurstva razrednik.
 
41. člen
Naloge dežurnih učencev so:
v šolo prihajajo 10 minut pred začetkom vzgojno-izobraževalnega dela ali v času, ki je določen,
vzdržujejo primeren red na hodnikih in v garderobah,
sprejemajo in usmerjajo obiskovalce in jih vpisujejo v knjigo obiskovalcev,
kontrolirajo izhode učencev iz šole,
skrbijo za čistočo po hodnikih in pred vhodom v šolo,
v knjigo dežurstva vpisujejo svoja opažanja in pripombe,
opravljajo druge naloge po odločitvi dežurnega učitelja.
 
42. člen
Razpored dežurstva za posamezni oddelek pripravi razrednik v sodelovanju z oddelkom.
Po končanem dežurstvu poročajo vsi dežurni učenci oddelka o svojem delu na razrednih urah, nato pa oddelčna skupnost:
ugotovi uspešnost dežurne službe in posameznikov,
daje predloge za izboljšanje življenja in dela šole,
sestavi poročilo za šolsko skupnost.
 
43. člen
Učenci so za svoje delo pri dežurstvu lahko javno pohvaljeni ali grajani. Pohvalo, grajo izreka ravnatelj šole na predlog dežurnega učitelja ali oddelčne skupnosti.
 
44. člen
Strokovni delavci opravljajo naloge dežurstva skladno z razporedom, ki ga objavi ob začetku meseca pomočnik ravnateljice.
 
45. člen
Naloge dežurnih učiteljev:
skrbijo za red in disciplino učencev ter za njihovo varnost,
nadzorujejo gibanje učencev,
opravljajo preglede prostorov, kjer se zadržujejo učenci ali drugi delavci šole, in opozarjajo na pomanjkljivosti,
nadzorujejo delo dežurnih učencev ter jim dajejo dodatna navodila in naloge, učence opozarjajo na vzdrževanje čistoče v šolskih prostorih in okolici šolskega poslopja.
kontrolirajo garderobe učencev in poskrbijo, da so le-te urejene in zaklenjene.
 
46. člen
Dežurni učitelji izrečejo ustni opomin učencem, ki ne upoštevajo njihovih navodil oz. kršijo določila hišnega reda.
V primerih hujših nepravilnosti učencev pri dežurstvu strokovni delavci ravnajo skladno z določili pravilnika o pravicah in dolžnostih učencev.
 
47. člen
Vsaka oddelčna skupnost ali razrednik določi na razrednih urah po dva reditelja, ki opravljata svoje delo en teden in imata sledeče naloge:
da je učilnica, kabinet ali prostor, v katerem učenci delajo, vedno čist in pospravljen,
da se učenci pravočasno preselijo iz ene učilnice v drugo,
da se učenci pravočasno pripravijo na začetek vzgojno-izobraževalnega dela,
ob začetku učne ure seznanita izvajalca vzgojno-izobraževalnega programa z odsotnostjo učencev,
po končani uri počistita tablo in uredita učilnico,
po malici pomagata poskrbeti za čistočo in urejenost učilnice,
v odmorih pazita, da ne pride do poškodb imovine in odtujitve lastnine,
po končani uri pregledata oddelek in pospravita morebitne odpadke,
javljata razredniku, izvajalcu učne ure nepravilnosti in poškodbe šolske imovine,
opravljata druge naloge, za katere ju pooblasti oddelčna skupnost ali razrednik.
 
 
DOLŽNOSTI ODDELČNE SKUPNOSTI OB POŠKODBAH
 
48. člen
Oddelčne skupnosti skrbijo za osnovno urejenost učilnic.
Vsako okvaro ali poškodbo v učilnici sproti prijavljajo razredniku oz. izvajalcu programa, ki pride v učilnico. Razrednik ali izvajalec programa ugotovi povzročitelja škode in njegovo krivdo.
Kdor namerno, zaradi nepazljivosti, malomarnosti ter razposajenosti poškoduje inventar in drugo šolsko imovino ter opremo, mora škodo poravnati.
Če oddelčna skupnost krivca ne odkrije ali ga prikriva, se mora pogovoriti o skupni poravnavi škode.
 
 
VZDRŽEVANJE ČISTOČE
 
49.člen
Vsi odpadki se odlagajo v sanitarne koše, papir pa v posebne koše za odpadni papir.
Kabineti in učilnice morajo biti vedno čisti. Za to skrbijo učenci, izvajalci programov ter vzdrževalci prostorov.
 
50. člen
Ko učenci zapuščajo igrišče ali šolsko dvorišče, dežurni učenci ali reditelji in dežurni učitelj poskrbijo, da ostane igrišče čisto.
 
 
SKRB ZA OPREMO
 
51. člen
Izvajalci programov oz. vodje kabinetov ter vsi drugi delavci odgovarjajo za urejenost, opremo, učila in ostali šolski inventar.
Vsi delavci šole so dolžni skrbeti za materialno evidenco delovnih sredstev in sodelovati pri inventuri.
 
KAJENJE V ŠOLI JE Z ZAKONOM PREPOVEDANO !
 
 
RAVNANJE V IZREDNIH RAZMERAH
 
52. člen
V času izrednih razmer ali ko se take razmere pričakujejo (naravne nesreče, tehnološke in vojne nevarnosti), je glavna in osnovna naloga vseh delavcev šole, še posebno strokovnih delavcev, da poskrbijo za varnost učencev.
V teh primerih je potrebno nujno upoštevati vsa navodila, ki jih izdajajo odgovorni in vodilni delavci ali ustrezni štabi.
 
 
53. člen
V primerih, ko je treba kar najhitreje zapustiti šolsko poslopje, izvajalci programa neposredno vodijo posamezne oddelke ali skupine učencev, ter skupaj z njimi odidejo na igrišče šole in upoštevajo nadaljnja navodila vodstva.
 
54. člen
Oddaljevanje učencev od skupine ali oddelka v času trajanja izrednih razmer brez posebnega dovoljenja ni dovoljeno.
 
55. člen
Pri hitrem zapuščanju šolskih prostorov izvajalci programov vzamejo s seboj osnovno pedagoško dokumentacijo oddelka (dnevnik in redovalnico).
 
 
POTRES
 
56. člen
Ravnanje v času potresa:
Ko se začuti tresenje tal, se učenci odmaknejo od steklenih in zunanjih površin ter se zaklonijo pod šolske klopi.
Zapuščanje oddelkov ni dovoljeno in je možno šele po odobritvi odgovornih delavcev.
Po koncu potresnega sunka, če ni opaziti škode, nadaljujejo delo, če vodstvo šole ne odredi drugače.
Če so zgradbe in osebe poškodovani, se izvede reševanje po posebnih postopkih.
Izvajalci programov skupaj z učenci počakajo na nadaljnja navodila.
Poslopje najprej zapustijo tisti, ki so v pritličjih, nato pa ostali po hodnikih.
Če ni možno zapustiti prostorov po stopnicah, se izvede zasilno reševanje skozi okna.
Zbirno mesto je za vse učence in delavce na igriščih.
Izvajalci pedagoških programov poskrbijo, da se učenci ne približujejo zgradbam.
Na zbirnem mestu se takoj preveri prisotnost učencev.
Lažje poškodovanim se nudi zdravniška pomoč, drugi poškodovanci pa se ne prenašajo, dokler ni strokovno ugotovljena stopnja njihove poškodbe ter se jih zavaruje pred nadaljnjimi poškodbami.
 
 
ZRAČNI NAPAD
 
57. člen
Ravnanje v času nevarnosti zračnega napada oz. ob napadu:
Ob nevarnosti zračnega napada se vsi učenci in vse osebje odpravijo v zaklonišča,
učence vodijo v zaklonišča izvajalci njihovih programov.
Najprej odidejo učenci pritličnih prostorov, nato učenci in drugo osebje iz nadstropij.
Razpored odhoda v zaklonišče pripravi vodstvo šole v sodelovanju s CZ.
V zakloniščih se ostane toliko časa, dokler ni dan znak, da se le-ta lahko varno zapustijo.
Če ni mogoče zapuščati zaklonišč skozi glavne vhode, se uporabljajo zasilni izhodi.
Če pride do zračnega napada nenadoma, brez poprejšnjega obvestila oz. opozorila (alarma) in so učenci v oddelkih, se ravna po istih načelih kot pri potresu. Pri tem se odprejo, skladno z možnostmi, vsa vrata in okna.
 
 
POŽAR
 
58. člen
Ravnanje pri požaru:
Če v stavbi izbruhne požar večjega obsega, ki ga ni mogoče lokalizirati in obstaja nevarnost, da se bo razširil na vso zgradbo, vsi učenci, izvajalci in drugo osebje zapustijo poslopje po označenih poteh.
Pritlične učilnice skozi okna pritličja, v nadstropju, če ni dima, po stopnicah in skozi okna pritlične učilnice, v nasprotnem primeru skozi okna na nadstreške.
Če je požar v pritličju, se zapuščajo prostori tudi skozi pritlična okna.
Če pride do požara v nadstropju, se zapuščajo prostori po stopnicah ali s pomočjo lestev in vrvi, zasilno skozi okna.
Ob požaru je treba, kolikor je to le mogoče, zapirati prostore.
 
 
RADIOLOŠKO-KEMIČNA NEVARNOST
 
59. člen
Če grozi RBK nevarnost, se skuša z ustreznimi zaščitnimi sredstvi zavarovati vse ljudi v šoli.
Če obstaja možnost večje nevarnosti, se opravi evakuacija vseh ljudi v zaklonišča po enakem razporedu kot ob nevarnostih zračnega napada.
Vsem učencem in delavcem šole se razdelijo ustrezna zaščitna sredstva. Če le-teh ni dovolj, se uporabljajo priročna zaščitna sredstva.
 
60. člen
Pri vseh zaščitnih ukrepih zaradi nevarnosti se upoštevajo navodila poverjenika CZ in vodstva šole.
Vsi delavci šole, ki so v času nevarnosti pri učencih, so kazensko odgovorni za nedosledno in nepravilno izvajanje vseh odrejenih ukrepov.
 
 
KONČNE DOLOČBE
 
61. člen
Pravilnik začne veljati v roku 5 dni po objavi na oglasni deski šole.
 
V Šenčurju, 20. 8. 2004
 
Majda Vehovec
ravnateljica
 
 
 
 
 
 

KAZALO
PRISTOJNOST................................................................................................................ 1
SPLOŠNA NAČELA....................................................................................................... 1
ORGANIZACIJA.............................................................................................................. 1
VZDRŽEVANJE PROSTOROV................................................................................... 2
PRIHAJANJE UČENCEV IN IZVAJALCEV V ŠOLO............................................... 2
VHODNA VRATA............................................................................................................ 3
DELOVNI ČAS................................................................................................................. 3
ODSOTNOST IZVAJALCEV......................................................................................... 3
ODSOTNOST UČENCEV............................................................................................. 3
ODPIRANJE UČILNIC................................................................................................... 3
NADOMEŠČANJA.......................................................................................................... 3
GIBANJE UČENCEV PO ŠOLSKI ZGRADBI IN OKOLICI ŠOLE.......................... 4
ZAČETEK UČNE URE IN VODENJE DOKUMENTACIJE..................................... 4
ZAPUŠČANJE UČNEGA PROGRAMA..................................................................... 4
SPREMSTVA.................................................................................................................. 4
ZAPUŠČANJE ŠOLE..................................................................................................... 5
PREHRANA..................................................................................................................... 5
DEŽURSTVA................................................................................................................... 5
DOLŽNOSTI ODDELČNE SKUPNOSTI OB POŠKODBAH................................... 6
VZDRŽEVANJE ČISTOČE........................................................................................... 7
SKRB ZA OPREMO....................................................................................................... 7
RAVNANJE V IZREDNIH RAZMERAH...................................................................... 7
POTRES........................................................................................................................... 7
ZRAČNI NAPAD............................................................................................................. 8
POŽAR.............................................................................................................................. 8
RADIOLOŠKO-KEMIČNA NEVARNOST................................................................... 8
KONČNE DOLOČBE...................................................................................................... 8