|
Septembra so nastajali osnutki ankete na nacionalnih ravneh, zamisli pa
smo si partnerske šole izmenjavale preko interneta. Glavnino dela smo
opravili na prvem projektnem sestanku na OŠ Šenčur, v Sloveniji.
Oblikovali smo kar obsežno anketo.

V prvem delu skušamo z anketo meriti
vpliv medijev (tiska, televizije, radia in interneta) na življenje
učencev, na oblikovanje njihovih vrednot ter njihovo vedenje o
človekovih pravicah in odgovornostih. Z drugim delom ankete pa skušamo
meriti stopnjo demokratičnosti v šoli in družinskem okolju; Nanjo so
učenci že odgovarjali. Nacionalne evalvacije so tudi že opravljene in
zelo nas zanima, kakšne bodo primerjave med učenci v Litvi, Poljski in
Sloveniji. Mednarodna evalvacija bo izdelana na projektnem sestanku
aprila v Vilniusu, Litva. Srečanja se bodo udeležili tudi učenci, po dva
iz vsake dežele. Sledile bodo tudi tiskovne konference na nacionalnih
ravneh, kjer bomo javnost seznanili z ugotovitvami ankete in projektom
Comenius.

|
Obiskali smo
Pedagoško fakulteto v Ljubljani, kjer so nam predstavili univerzo in
njihov šolski sistem. Sestanek je organiziral gospod Stojan Kostanjevec
iz gospodinjskega oddelka na Pedagoški fakulteti. Sestanek v Sloveniji je bil lepa
priložnost za seznanitev z Slovenskimi nacionalnimi in kulturnimi
znamenitostmi in ljudmi. Ogledali smo si Bled, Postojnsko jamo, Piran,
znamenitosti Ljubljane z gradom, mesto Kranj ter Škofjo Loko.


Naslednji sestanek bo v aprilu 2005 v mestu Vilnius v Litvi, kjer bo
glavni namen raziskovalna primerjava in evalvacija na mednarodni ravni.
Litvo bosta obiskala tudi po dva učenca iz vsake države, ravno tako kot
v Šenčurju, Sloveniji. Po pridobitvi
končnih rezultatov bo organizirana tiskovna konferenca o pridobljenih
rezultatih in šolskem projektu Gradimo mostove in aktivno
državljanstvo v Evropi. |