Projekti iz fizike
Dejavnost Projekti iz fizike, je namenjena učencem, ki se žele vključiti v raziskovalno delo na področju naravoslovja in tehnike. Učenci z raziskovalnim delom, tudi na terenu, odkrivajo vplive na bivanje človeka in možnosti pozitivnih sprememb. Učenci se ukvarjajo z raziskavami aktualnih vsebin, ki so bodisi objavljeni v razpisih različnih institucij ali pa so se zanje odločili učenci po lastni presoji.
Delo bo zasnovano konstruktivistično. Po izpostavitvi problematike se bodo učenci seznanili s problemom.Na podlagi pridobljenih informacij bodo načrtovali raziskavo, izvedli meritve in analizo rezultatov. O svojem delu bodo napisali ustrezno poročilo, ki ga bodo predstavili v obliki razstave, javne predstavitve ali objave.
SPLOŠNI CILJI
Pri dejavnosti
učenci:
·
sistematično spoznavajo naravne pojave v ožji in
širši okolici;
·
povezujejo vsakdanje izkušnje z naravoslovnim
znanjem;
·
razvijajo sposobnosti za kvalitativno in
kvantitativno razumevanje ter reševanje naravnih zakonitosti;
·
spoznavajo vpliv naravoslovnega znanja na
kvaliteto življenja;
·
spoznavajo nepogrešljivost naravoslovnega znanja
pri razumevanju in obvladovanju narave;
·
sistematično spoznavajo pomen
eksperimenta pri spoznavanju in preverjanju zakonitosti;
·
uporabljajo strokovno literaturo in druge vire
za pridobivanje podatkov o naravi, telesih in naravnih pojavih;
·
razvijajo sposobnosti za opazovanje, logično
sklepanje in posploševanje;
·
razvijajo spretnosti za uporabo računalnika pri
obdelavi podatkov;
·
razvijajo spoštljiv odnos do narave in zavest o
neizogibni soodvisnosti posameznika in družbe z naravo.
Pri
dejavnosti učenci:
·
pri razlagi naravnih pojavov uporabljajo
pridobljene izkušnje iz vsakdanjega življenja in znanje, ki so ga pridobili pri
rednem pouku;
·
iščejo, zbirajo, urejajo in predstavljajo
podatke s področja naravoslovja;
·
raziskujejo naravne pojave in
lastnosti teles;
·
pri raziskavah uporabljajo različne merilnike in
čutilnike;
·
predstavljajo rezultate raziskav;
·
rezultate predstavljajo z uporabo diagramov,
grafov in tabel;
·
se navajajo na delo v skupinah in skupinsko
reševanje problemov;
·
širijo besedišče in izražanje v strokovnem
jeziku.
Mentor:
Jože Stare