Uradni
list RS, št. 57/99, 8/2001, 64/2001, 73/2003
Velja od
17.7.1999
Na podlagi petega
odstavka 92. člena zakona o organizaciji in financiranju vzgoje in
izobraževanja (Uradni list RS, št. 12/96 in 23/96) in 38. člena zakona o
osnovni šoli (Uradni list RS, št. 12/96 in 33/97) minister za šolstvo in šport
izdaja
PRAVILNIK o smeri
izobrazbe strokovnih delavcev v devetletni osnovni šoli
1. člen
Ta pravilnik določa smer
strokovne izobrazbe, ki jo morajo ob izpolnjevanju drugih z zakonom določenih
pogojev imeti strokovni delavci za izvajanje programa v devetletni osnovni
šoli.
2. člen
V tem pravilniku je kot
smer strokovne izobrazbe določen študijski program za pridobitev izobrazbe, po
katerem se pridobi strokovni naslov v skladu z zakonom o strokovnih in znanstvenih
naslovih (Uradni list Republike Slovenije, št. 47/98), pri posameznih predmetih
pa tudi študijski program za izpopolnjevanje.
3. člen
S tem pravilnikom se
določajo tudi predmeti, pri katerih se za strokovne delavce zagotavljajo
programi stalnega strokovnega spopolnjevanja.
Za strokovne delavce, ki
izvajajo program osnovne šole za odrasle, se zagotavljajo programi stalnega
strokovnega spopolnjevanja iz prejšnjega odstavka in programi stalnega
strokovnega spopolnjevanja za izvajanje programa osnovne šole za odrasle.
Za strokovne delavce, ki
poučujejo v oddelkih, v katerih se izvaja izobraževalni program s prilagojenim
izvajanjem ali prilagojeni izobraževalni program z enakovrednim izobrazbenim
standardom, se zagotavljajo programi stalnega strokovnega spopolnjevanja na
področju specialno pedagoških znanj.
Predmeti in programi iz
prvega, drugega in tretjega odstavka so navedeni v prilogi, ki je sestavni del
tega pravilnika.
Strokovni delavci se
spopolnjujejo v skladu s pravilnikom o stalnem strokovnem spopolnjevanju.
4. člen
Če je v tem pravilniku
pri posameznih predmetih naveden dvopredmetni študijski program, je ta ustrezen
ne glede na to, na katerem mestu je predmet naveden.
5. člen
1. Učitelji v osnovni
šoli
1.1. Učitelji skupnih predmetov
1.1.1. Slovenščina
Učitelj slovenščine od prvega do petega razreda je lahko,
– kdor je končal
univerzitetni študijski program razrednega pouka.
Učitelj
slovenščine v šestem razredu in v tretjem obdobju je lahko,
– kdor je končal
enopredmetni ali dvopredmetni univerzitetni študijski program iz slovenščine.
Kdor je
izpolnjeval pogoje za poučevanje slovenščine do uveljavitve tega pravilnika,
lahko poučuje slovenščino tudi v devetletni osnovni šoli.
1.1.2. Angleščina
Učitelj angleščine v drugem
obdobju je lahko,
– kdor je končal univerzitetni študijski program razrednega pouka in
opravil študijski program za izpopolnjevanje iz angleščine.
Kdor izpolnjuje pogoje za
učitelja razrednega pouka po 146. členu zakona o organizaciji in financiranju
vzgoje in izobraževanja (Uradni list RS, št. 12/96, 23/96, 22/00 – ZJS, 64/01,
101/01 – odl. 108/02 in 34/03 – v nadaljnjem besedilu: ZOFVI) in je opravil
študijski program izpopolnjevanja iz angleščine, lahko poučuje angleščino v
drugem obdobju.
Učitelj angleščine v drugem
obdobju je lahko tudi,
– kdor je končal enopredmetni ali dvopredmetni univerzitetni študijski
program iz angleščine.
Kdor izpolnjuje pogoje za
predmetnega učitelja angleščine po 146. členu ZOFVI, lahko poučuje angleščino v
drugem obdobju.
Učitelj angleščine v tretjem
obdobju je lahko,
– kdor je končal enopredmetni ali dvopredmetni univerzitetni študijski
program iz angleščine.
Kdor izpolnjuje pogoje za
predmetnega učitelja angleščine po 146. členu ZOFVI, lahko poučuje angleščino v
tretjem obdobju.
1.1.3. Nemščina
Učitelj nemščine v drugem obdobju
je lahko,
– kdor je končal univerzitetni študijski program razrednega pouka in
opravil študijski program za izpopolnjevanje iz nemščine.
Kdor izpolnjuje pogoje za
učitelja razrednega pouka po 146. členu ZOFVI in je opravil študijski program
izpopolnjevanja iz nemščine, lahko poučuje nemščino v drugem obdobju.
Učitelj nemščine v drugem obdobju
je lahko tudi,
– kdor je končal enopredmetni ali dvopredmetni univerzitetni študijski
program iz nemščine.
Kdor izpolnjuje pogoje za
predmetnega učitelja nemščine po 146. členu ZOFVI, lahko poučuje nemščino v
drugem obdobju.
Učitelj nemščine v tretjem
obdobju je lahko,
– kdor je končal enopredmetni ali dvopredmetni univerzitetni študijski
program iz nemščine.
Kdor izpolnjuje pogoje za
predmetnega učitelja nemščine po 146. členu ZOFVI, lahko poučuje nemščino v
tretjem obdobju.
1.1.4. Likovna vzgoja
Učitelj likovne vzgoje v prvem obdobju ter v četrtem in petem razredu je lahko,
– kdor je končal
univerzitetni študijski program razrednega pouka.
Učitelj likovne
vzgoje v četrtem in petem razredu je lahko tudi,
– kdor je končal
univerzitetni študijski program likovne pedagogike, kiparstva ali slikarstva.
Učitelj likovne
vzgoje v šestem razredu in tretjem obdobju je lahko,
– kdor je končal
univerzitetni študijski program likovne pedagogike, kiparstva ali slikarstva.
Kdor je
izpolnjeval pogoje za poučevanje likovne vzgoje do uveljavitve tega pravilnika, lahko poučuje likovno vzgojo tudi v devetletni osnovni šoli.
1.1.5. Glasbena
vzgoja
Učitelj glasbene
vzgoje v prvem obdobju ter v četrtem in petem razredu je lahko,
– kdor je končal
univerzitetni študijski program razrednega pouka.
Učitelj glasbene
vzgoje v četrtem in petem razredu je lahko tudi,
– kdor je končal
univerzitetni študijski program glasbene pedagogike.
Učitelj glasbene
vzgoje v šestem razredu in v tretjem obdobju je lahko,
– kdor je končal
univerzitetni študijski program glasbene pedagogike.
Kdor je
izpolnjeval pogoje za poučevanje glasbene vzgoje do uveljavitve tega pravilnika, lahko poučuje glasbeno vzgojo tudi v devetletni osnovni šoli.
1.1.6. Matematika
Učitelj
matematike od prvega do petega razreda je lahko,
– kdor je končal
univerzitetni študijski program razrednega pouka.
Učitelj
matematike v šestem razredu in tretjem obdobju je lahko,
– kdor je končal
enopredmetni ali dvopredmetni univerzitetni študijski program iz matematike.
Kdor je
izpolnjeval pogoje za poučevanje matematike do uveljavitve tega pravilnika, lahko poučuje matematiko tudi v devetletni osnovni šoli.
1.1.7. Tehnika in
tehnologija
Učitelj tehnike in tehnologije v
šestem razredu je lahko,
– kdor je končal dvopredmetni
univerzitetni študijski program iz tehnike ali proizvodno tehnične vzgoje ali
univerzitetni študijski program iz elektrotehnike, strojništva ali lesarstva.
Učitelj tehnike in tehnologije v
sedmem in osmem razredu je lahko,
– kdor je končal dvopredmetni
univerzitetni študijski program iz tehnike ali proizvodno-tehnične vzgoje ali
univerzitetni študijski program iz elektrotehnike, strojništva ali lesarstva.
Kdor je izpolnjeval pogoje za
poučevanje tehnične vzgoje do uveljavitve te odredbe, lahko poučuje tehniko in
tehnologijo tudi v devetletni osnovni šoli.
1.1.8
Gospodinjstvo
Učitelj
gospodinjstva v petem razredu je lahko,
– kdor je končal
univerzitetni študijski program razrednega pouka.
Učitelj
gospodinjstva v petem razredu je lahko tudi,
– kdor je končal
dvopredmetni univerzitetni študijski program iz gospodinjstva.
Učitelj
gospodinjstva v šestem razredu je lahko,
– kdor je končal
dvopredmetni univerzitetni študijski program iz gospodinjstva.
Kdor je
izpolnjeval pogoje za poučevanje gospodinjstva do uveljavitve tega pravilnika,
lahko poučuje gospodinjstvo tudi v devetletni osnovni šoli .
1.1.9.
Naravoslovje in tehnika
Učitelj
naravoslovja in tehnike v četrtem in petem razredu je lahko,
– kdor je končal
univerzitetni študijski program razrednega pouka.
Kdor je
izpolnjeval pogoje za poučevanje razrednega pouka do uveljavitve tega
pravilnika, lahko poučuje naravoslovje in tehniko v devetletni osnovni šoli.
1.1.10.
Naravoslovje
Učitelj
naravoslovja v šestem in sedmem razredu je lahko,
– kdor je končal
enopredmetni ali dvopredmetni univerzitetni študijski program iz biologije,
fizike ali kemije in opravil ustrezni študijski program za izpopolnjevanje iz
naravoslovja.
Kdor je
izpolnjeval pogoje za poučevanje biologije, fizike ali kemije do uveljavitve tega
pravilnika in opravil ustrezni študijski program za izpopolnjevanje iz
naravoslovja, lahko poučuje naravoslovje v devetletni osnovni šoli.
1.1.11. Biologija
Učitelj biologije
v osmem in devetem razredu je lahko,
– kdor je končal
enopredmetni ali dvopredmetni univerzitetni študijski program biologije.
Kdor je
izpolnjeval pogoje za poučevanje biologije do uveljavitve tega pravilnika,
lahko poučuje biologijo tudi v devetletni osnovni šoli.
1.1.12. Kemija
Učitelj kemije v
osmem in devetem razredu je lahko,
– kdor je končal
enopredmetni ali dvopredmetni univerzitetni študijski program kemije ali
univerzitetni študijski program iz kemijske tehnologije ali kemijskega inženirstva.
Kdor je
izpolnjeval pogoje za poučevanje kemije do uveljavitve tega pravilnika, lahko
poučuje kemijo tudi v devetletni osnovni šoli.
1.1.13. Fizika
Učitelj fizike v
osmem in devetem razredu je lahko,
– kdor je končal
enopredmetni ali dvopredmetni univerzitetni študijski program iz fizike.
Kdor je
izpolnjeval pogoje za poučevanje fizike do uveljavitve tega pravilnika, lahko
poučuje fiziko tudi v devetletni osnovni šoli.
1.1.14.
Spoznavanje okolja
Učitelj
spoznavanja okolja v prvem obdobju je lahko,
– kdor je končal
univerzitetni študijski program razrednega pouka.
Kdor je
izpolnjeval pogoje za poučevanje razrednega pouka do uveljavitve tega
pravilnika, lahko poučuje spoznavanje okolja v devetletni osnovni šoli.
1.1.15. Družba
Učitelj družbe v
četrtem in petem razredu je lahko,
– kdor je končal
univerzitetni študijski program razrednega pouka.
Kdor je
izpolnjeval pogoje za poučevanje razrednega pouka do uveljavitve tega
pravilnika, lahko poučuje družbo v devetletni osnovni šoli.
1.1.16.
Geografija
Učitelj
geografije v šestem razredu in tretjem obdobju je lahko,
– kdor je končal
enopredmetni ali dvopredmetni univerzitetni študijski program iz geografije.
Kdor je
izpolnjeval pogoje za poučevanje zemljepisa do uveljavitve tega pravilnika,
lahko poučuje geografijo tudi v devetletni osnovni šoli.
1.1.17. Zgodovina
Učitelj zgodovine
v šestem razredu in tretjem obdobju je lahko,
– kdor je končal
enopredmetni ali dvopredmetni univerzitetni študijski program iz zgodovine.
Kdor je
izpolnjeval pogoje za poučevanje zgodovine do uveljavitve tega pravilnika,
lahko poučuje zgodovino tudi v devetletni osnovni šoli.
1.1.18.
Državljanska vzgoja in etika
Učitelj
državljanske vzgoje in etike je lahko,
– kdor je končal
dvopredmetni univerzitetni študijski program iz filozofije, geografije,
politologije, sociologije, teologije ali zgodovine.
Kdor je
izpolnjeval pogoje za učitelja etike in družbe do uveljavitve tega pravilnika,
lahko poučuje državljansko vzgojo in etiko v devetletni osnovni šoli.
1.1.19. Športna
vzgoja
Učitelj športne
vzgoje v prvem obdobju ter v četrtem in petem razredu je lahko,
– kdor je končal
univerzitetni študijski program iz razrednega pouka.
Učitelj športne
vzgoje v četrtem in petem razredu je lahko tudi,
– kdor je končal
univerzitetni študijski program iz športne vzgoje.
Učitelj športne
vzgoje v šestem razredu in v tretjem obdobju je lahko,
– kdor je končal
univerzitetni študijski program iz športne vzgoje.
Kdor je
izpolnjeval pogoje za poučevanje športne vzgoje do uveljavitve tega pravilnika,
lahko poučuje športno vzgojo tudi v devetletni osnovni šoli.
1.1.20.
Italijanščina kot drugi jezik (jezik okolja)
Učitelj italijanščine kot drugega
jezika v prvem in v drugem obdobju je lahko,
– kdor je
končal univerzitetni študijski program razrednega pouka in opravil študijski
program za izpopolnjevanje iz italijanščine.
Kdor izpolnjuje pogoje za učitelja
razrednega pouka po 146. členu ZOFVI in je opravil študijski program za
izpopolnjevanje iz italijanščine, lahko poučuje italijanščino kot drugi jezik v
prvem in drugem obdobju.
Učitelj italijanščine kot drugega jezika
v vseh treh obdobjih je lahko,
– kdor je
končal enopredmetni ali dvopredmetni študijski program iz italijanščine.
Kdor izpolnjuje pogoje za predmetnega
učitelja italijanščine kot jezika narodnosti po 146. členu ZOFVI, lahko poučuje
italijanščino kot drugi jezik v devetletni osnovni šoli v vseh treh obdobjih.
1.2. Drugi učitelj v prvem razredu
Drugi učitelj v
prvem razredu je lahko,
– kdor je končal
visokošolski strokovni študijski program iz predšolske vzgoje ali kdor je
končal univerzitetni študijski program razrednega pouka.
Drugi učitelj v
prvem razredu je lahko tudi
– strokovni delavec,
ki izpolnjuje izobrazbene pogoje za vzgojitelja predšolskih otrok iz četrtega
odstavka 40. oziroma 56. člena zakona o vrtcih (Uradni list RS, št. 12/96) v
povezavi s 103. členom zakona o osnovni šoli (Uradni list RS, št. 12/96 in
33/97).
1.3. Učitelji izbirnih predmetov
TUJI JEZIKI
1.3.1. Angleščina
Učitelj
angleščine je lahko,
– kdor izpolnjuje
pogoje za učitelja angleščine v tretjem obdobju devetletne osnovne šole.
1.3.2. Nemščina
Učitelj nemščine
je lahko,
– kdor izpolnjuje
pogoje za učitelja nemščine v tretjem obdobju devetletne osnovne šole.
1.3.3.
Italijanščina
Učitelj
italijanščine je lahko,
– kdor je končal
univerzitetni študijski program iz italijanščine.
Kdor je
izpolnjeval pogoje za poučevanje italijanščine kot fakultativnega predmeta do
uveljavitve tega pravilnika, lahko poučuje italijanščino v devetletni osnovni
šoli.
1.3.4.
Francoščina
Učitelj
francoščine je lahko,
– kdor je končal
univerzitetni študijski program iz francoščine.
Kdor je
izpolnjeval pogoje za poučevanje francoščine kot fakultativnega predmeta do
uveljavitve tega pravilnika, lahko poučuje francoščino v devetletni osnovni
šoli.
1.3.5. Latinščina
Učitelj
latinščine je lahko,
– kdor je končal
univerzitetni študijski program iz latinščine.
Kdor je
izpolnjeval pogoje za poučevanje latinščine kot fakultativnega predmeta do
uveljavitve tega pravilnika, lahko poučuje latinščino v devetletni osnovni
šoli.
1.3.6. Španščina
Učitelj španščine
je lahko,
– kdor je končal
univerzitetni študijski program iz španščine.
Kdor je končal
dvopredmetni študijski program iz španščine v povezavi s še enim predmetom, za
katerega je izpolnjeval pogoje za poučevanje do uveljavitve tega pravilnika,
lahko poučuje španščino v devetletni osnovni šoli.
SLOVENŠČINA
1.3.7. Literarni
klub
Učitelj predmeta
literarni klub je lahko,
– kdor izpolnjuje
pogoje za učitelja slovenščine v tretjem obdobju devetletne osnovne šole,
– kdor je končal
univerzitetni študijski program iz primerjalne književnosti in literarne
teorije.
1.3.8. Šolsko
novinarstvo
Učitelj predmeta
šolsko novinarstvo je lahko,
– kdor izpolnjuje
pogoje za učitelja slovenščine v tretjem obdobju devetletne osnovne šole,
– kdor je končal
enopredmetni ali dvopredmetni univerzitetni študijski program iz novinarstva
ali bibliotekarstva.
1.3.9. Gledališki
klub
Učitelj predmeta
gledališki klub je lahko,
– kdor izpolnjuje
pogoje za učitelja slovenščine v tretjem obdobju devetletne osnovne šole,
– kdor je končal
univerzitetni študijski program dramaturgije, dramske igre in umetniške besede,
gledališke in radijske režije, filmske in televizijske režije ali primerjalne
književnosti in literarne teorije.
INFORMACIJSKO
OPISMENJEVANJE
1.3.10.
Informacijsko opismenjevanje
Učitelj predmeta
informacijsko opismenjevanje je lahko,
– kdor je končal
univerzitetni študijski program bibliotekarstva.
VZGOJA ZA MEDIJE
1.3.11. Radio
1.3.12. Tisk
1.3.13. Televizija
Učitelj predmetov radio, tisk in televizija je lahko,
– kdor izpolnjuje pogoje za učitelja slovenščine v tretjem obdobju devetletne osnovne šole,
– kdor je končal
univerzitetni študijski program komunikologije, kulturologije, novinarstva ali
sociologije.
FILOZOFIJA ZA
OTROKE
1.3.14. Kritično
mišljenje
1.3.15. Etična
raziskovanja
1.3.16. Jaz in
drugi
Učitelj predmetov
kritično mišljenje, etična raziskovanja in jaz in drugi je lahko,
– kdor je končal
enopredmetni ali dvopredmetni univerzitetni študijski program filozofije.
Učitelj predmetov
kritično mišljenje, etična raziskovanja in jaz in drugi je lahko tudi,
– kdor je končal
dvopredmetni univerzitetni študijski program iz geografije, pedagogike,
politologije, slovenščine, sociologije, sociologije kulture ali zgodovine.
ETNOLOGIJA
1.3.17. Srečanja
s kulturami
1.3.18.
Sodobnosti z razsežnostmi dediščine
Učitelj predmetov
srečanje s kulturami in sodobnosti z razsežnostmi dediščine je lahko,
– kdor je končal
enopredmetni ali dvopredmetni univerzitetni študijski program iz etnologije in
kulturne antropologije.
Učitelj predmeta
srečanje s kulturami in sodobnosti z razsežnostmi dediščine je lahko tudi,
– kdor je končal
dvopredmetni univerzitetni študijski program iz geografije, pedagogike,
sociologije, umetnostne zgodovine ali zgodovine.
GLASBA
1.3.19. Glasbena
dela
1.3.20.
Ansamblska igra
1.3.21. Glasbeni
projekt
Učitelj predmetov
glasbena dela, ansamblska igra in glasbeni projekt je lahko,
– kdor izpolnjuje
pogoje za učitelja glasbene vzgoje v tretjem obdobju devetletne osnovne šole,
– kdor je končal
univerzitetni študijski program dirigiranja, kompozicije in glasbene teorije
muzikologije, petja ali kateregakoli glasbenega instrumenta.
UMETNOSTNA
ZGODOVINA
1.3.22. Kaj nam
govorijo umetnine
1.3.23.
Življenje, upodobljeno v umetnosti
1.3.24. Oblika in
slog
Učitelj predmetov
kaj nam govorijo umetnine, življenje, upodobljeno v umetnosti, ter oblika in
slog je lahko,
– kdor je končal
enopredmetni ali dvopredmetni univerzitetni študijski program umetnostne
zgodovine.
Učitelj predmetov kaj
nam govorijo umetnine, življenje, upodobljeno v umetnosti, ter oblika in slog
je lahko tudi,
– kdor je končal
dvopredmetni univerzitetni študijski program iz primerjalne književnosti in
literarne teorije, slovenščine, sociologije ali zgodovine,
– kdor izpolnjuje
pogoje za učitelja likovne vzgoje v tretjem obdobju devetletne osnovne šole.
PLESNE DEJAVNOSTI
1.3.25. Ples
1.3.26. Ljudski plesi
1.3.27. Starinski in družabni plesi
Učitelj predmetov ples, ljudski plesi ter starinski in družabni plesi je lahko,
– kdor ima poklic plesalec oziroma je končal umetniško gimnazijo, smer ples, in je solist opernega baleta ter ima najmanj 5 let plesne prakse ali kdor ima poklic plesalec oziroma je končal umetniško gimnazijo in je solist v zboru opernega baleta ter ima najmanj 10 let plesne prakse,
– kdor ima najmanj srednjo izobrazbo, izpolnjuje pogoje za pridobitev statusa samostojnega kulturnega ustvarjalca s področja plesa in ima najmanj 5 let prakse iz sodobnega plesa.
Učitelj predmeta ples je lahko tudi,
– kdor je končal univerzitetni študijski program iz dramske igre in umetniške besede ali športne vzgoje.
VERSTVA IN ETIKA
1.3.28. Verstva
in etika I
1.3.29. Verstva
in etika II
1.3.30. Verstva
in etika III
Učitelj predmetov
verstva in etika I, verstva in etika II, ter verstva in etika III je lahko,
– kdor je končal
dvopredmetni univerzitetni študijski program iz filozofije, pedagogike,
sociologije, teologije ali zgodovine in opravil ustrezen študijski program za
izpopolnjevanje iz verstev in etike.
Kdor je
izpolnjeval pogoje za učitelja etike in družbe ob uveljavitvi tega pravilnika
in opravil ustrezen študijski program za izpopolnjevanje iz verstev in etike,
lahko poučuje predmete verstva in etika I, verstva in etika II, ter verstva in
etika III v devetletni osnovni šoli.
RETORIKA
1.3.31. Retorika
Učitelj retorike
je lahko,
– kdor izpolnjuje
pogoje za učitelja slovenščine v tretjem obdobju devetletne osnovne šole,
– kdor je končal
enopredmetni ali dvopredmetni univerzitetni študijski program iz dramaturgije,
filozofije, komunikologije, novinarstva, primerjalne književnosti in literarne
teorije, sociologije ali kateregakoli tujega jezika.
ASTRONOMIJA
1.3.32. Sonce,
Luna in Zemlja
1.3.33.
Daljnogledi in planeti
1.3.34. Zvezde in
vesolje
Učitelj predmetov
Sonce, Luna in Zemlja, daljnogledi in planeti ter zvezde in vesolje je lahko,
– kdor izpolnjuje
pogoje za učitelja fizike v devetletni osnovni šoli,
– kdor izpolnjuje
pogoje za učitelja matematike v tretjem obdobju devetletne osnovne šole.
BIOLOGIJA
1.3.35. Raziskovanje organizmov v domači okolici
1.3.36. Organizmi
v naravi in umetnem okolju
1.3.37. Rastline
in človek
Učitelj predmetov
raziskovanje organizmov v domači okolici, organizmi v naravi in umetnem okolju
ter rastline in človek je lahko,
– kdor izpolnjuje
pogoje za učitelja biologije v devetletni osnovni šoli.
ZEMLJEPIS
1.3.38. Življenje
človeka na Zemlji
1.3.39.
Raziskovanje domačega kraja in varstvo njegovega okolja
Učitelj predmetov
življenje človeka na Zemlji ter raziskovanje domačega kraja in varstvo
njegovega okolja je lahko,
– kdor izpolnjuje
pogoje za učitelja zemljepisa v devetletni osnovni šoli.
LOGIKA
1.3.40. Logika
Učitelj logike je
lahko,
– kdor je končal
enopredmetni ali dvopredmetni univerzitetni študijski program iz filozofije ali
matematike.
Učitelj logike je
lahko tudi,
– kdor izpolnjuje
pogoje za učitelja v tretjem obdobju devetletne osnovne šole.
OBDELAVA GRADIV
1.3.41. Les
1.3.42. Umetne snovi
1.3.43. Kovine
Učitelj predmetov
les, umetne snovi ter kovine je lahko,
– kdor izpolnjuje
pogoje za učitelja tehnike in tehnologije v devetletni osnovni šoli.
PROJEKTI IZ
FIZIKE IN TEHNIKE
1.3.44. Projekti
iz fizike in tehnike
Učitelj predmeta
projekti iz fizike in tehnike je lahko,
– kdor izpolnjuje
pogoje za učitelja fizike v devetletni osnovni šoli,
– kdor izpolnjuje
pogoje za učitelja tehnike in tehnologije v devetletni osnovni šoli.
PROJEKTI IZ
FIZIKE IN EKOLOGIJE
1.3.45. Projekti
iz fizike in ekologije
Učitelj predmeta
projekti iz fizike in ekologije je lahko,
– kdor izpolnjuje
pogoje za učitelja fizike v devetletni osnovni šoli,
– kdor izpolnjuje
pogoje za učitelja tehnike in tehnologije v devetletni osnovni šoli.
ELEKTRONIKA ZA
ROBOTIKO
1.3.46.
Elektronika z robotiko
Učitelj predmeta
elektronika z robotiko je lahko,
– kdor izpolnjuje
pogoje za učitelja fizike v devetletni osnovni šoli,
– kdor izpolnjuje
pogoje za učitelj tehnike in tehnologije v devetletni osnovni šoli.
RISANJE V
GEOMETRIJI IN TEHNIKI
1.3.47. Risanje v
geometriji in tehniki
Učitelj predmeta
risanje v geometriji in tehniki je lahko,
– kdor izpolnjuje
pogoje za učitelja tehnike in tehnologije v devetletni osnovni šoli.
ELEKTROTEHNIKA
1.3.48.
Elektrotehnika
Učitelj predmeta
elektrotehnika je lahko,
– kdor izpolnjuje
pogoje za učitelja tehnike in tehnologije v devetletni osnovni šoli.
ROBOTIKA V
TEHNIKI
1.3.49. Robotika
v tehniki
Učitelj predmeta
robotika v tehniki je lahko,
– kdor izpolnjuje
pogoje za učitelja tehnike in tehnologije v devetletni osnovni šoli.
RAČUNALNIŠTVO
1.3.50. Urejanje
besedil
1.3.51.
Multimedija
1.3.52.
Računalniška omrežja
Učitelj predmetov
urejanje besedil, multimedija ter računalniška omrežja je lahko,
– kdor je končal
univerzitetni študijski program iz računalništva in informatike ali
organizacije dela (smer študija - organizacijska informatika),
– kdor izpolnjuje
pogoje za učitelja informatike v izobraževalnih programih gimnazije.
Učitelj predmetov
urejanje besedil, multimedija ter računalniška omrežja je lahko tudi,
– kdor izpolnjuje
pogoje za učitelja v tretjem obdobju devetletne osnovne šole.
OKOLJSKA VZGOJA
1.3.53. Okoljska
vzgoja I.
1.3.54. Okoljska
vzgoja II.
1.3.55. Okoljska
vzgoja III.
Učitelj predmeta
okoljska vzgoja je lahko,
– kdor izpolnjuje
pogoje za učitelja biologije v devetletni osnovni šoli,
– kdor izpolnjuje
pogoje za učitelja kemije v devetletni osnovni šoli,
– kdor izpolnjuje
pogoje za učitelja zemljepisa v devetletni osnovni šoli.
Učitelj predmeta
okoljska vzgoja je lahko tudi,
– kdor izpolnjuje
pogoje za učitelja fizike, tehnike in tehnologije, gospodinjstva ali
državljanske vzgoje in etike v devetletni osnovni šoli.
ŠPORT
1.3.56. Šport za
zdravje
1.3.57. Izbrani
šport
1.3.58. Šport za
sprostitev
Učitelj predmetov
šport za zdravje, izbrani šport ter šport za sprostitev je lahko,
– kdor izpolnjuje
pogoje za učitelja športne vzgoje v tretjem obdobju devetletne osnovne šole.
PREHRANA
1.3.59. Sodobna
priprava hrane
1.3.60. Načini
prehranjevanja
Učitelj predmetov
sodobna priprave hrane ter načini prehranjevanja je lahko,
– kdor izpolnjuje
pogoje za učitelja gospodinjstva v devetletni osnovni šoli.
MATEMATIČNA DELAVNICA
1.3.61. Matematična delavnica 7
1.3.62. Matematična delavnica 8
1.3.63. Matematična delavnica 9
Učitelj predmetov matematična delavnica 7, matematična delavnica 8 in
matematična delavnica 9 je lahko,
– kdor izpolnjuje pogoje za učitelja matematike v tretjem obdobju devetletne osnovne šole.
KLEKLJANJE
1.3.64. Osnovne tehnike klekljanja
1.3.65. Temeljne tehnike v slovenski čipki
1.3.66. Široki ris
Učitelj predmetov osnovne tehnike klekljanja, temeljne tehnike v
slovenski čipki in široki ris je lahko,
– kdor izpolnjuje pogoje za učitelja v devetletni osnovni šoli.
LIKOVNO SNOVANJE
1.3.67. Likovno snovanje I
1.3.68. Likovno snovanje II
1.3.69. Likovno snovanje III
Učitelj predmetov likovno snovanje I, likovno snovanje II in likovno
snovanje III je lahko,
– kdor izpolnjuje pogoje za učitelja likovne vzgoje v tretjem obdobju devetletne osnovne šole.
TURISTIČNA VZGOJA
1.3.70. Turistična vzgoja Učitelj predmeta turistična vzgoja je lahko,
– kdor izpolnjuje pogoje za učitelja zemljepisa ali zgodovine v devetletni osnovni šoli ali
– kdor je končal enopredmetni ali dvopredmetni univerzitetni študijski program iz etnologije ali umetnostne zgodovine.
Učitelj predmeta turistična vzgoja je lahko tudi,
– kdor je končal
univerzitetni študijski program iz razrednega pouka.
Kdor je izpolnjeval pogoje za učitelja razrednega
pouka do uveljavitve tega pravilnika, lahko poučuje turistično vzgojo v devetletni
osnovni šoli.
TUJI JEZIKI
1.3.71. Hrvaščina
Učitelj hrvaščine je lahko,
– kdor je končal
dvopredmetni univerzitetni študijski program iz hrvaščine, srbščine,
makedonščine.
Kdor je končal dvopredmetni študijski program iz hrvaščine (oziroma srbohrvaščine)
v povezavi s še enim predmetom, za katerega je izpolnjeval pogoje za poučevanje
do uveljavitve tega pravilnika, lahko poučuje hrvaščino v devetletni osnovni
šoli.
KLAVIATURA IN RAČUNALNIK
1.3.72. Klaviatura in računalnik 1
1.3.73. Klaviatura in računalnik 2
Učitelj predmetov klaviatura in računalnik 1 in klaviatura in računalnik 2
je lahko,
– kdor
izpolnjuje pogoje za učitelja predmeta glasbena vzgoja v tretjem obdobju
devetletne osnovne šole,
– kdor je končal
univerzitetni študijski program iz kompozicije in glasbene teorije,
muzikologije, dirigiranja, petja ali kateregakoli glasbenega instrumenta.
DRŽAVLJANSKA KULTURA
1.3.74. Državljanska kultura
Učitelj predmeta državljanska kultura je lahko,
– kdor
izpolnjuje pogoje za učitelja predmeta državljanska vzgoja in etika v
devetletni osnovni šoli.
GENETIKA
1.3.75. Genetika
Učitelj predmeta genetika je lahko,
– kdor
izpolnjuje pogoje za učitelja biologije v devetletni osnovni šoli.
KMETIJSTVO
1.3.76. Kmetijstvo
Učitelj predmeta kmetijstvo je lahko,
– kdor
izpolnjuje pogoje za učitelja predmeta geografija ali biologija v devetletni
osnovni šoli,
– kdor je končal
dvopredmetni univerzitetni študijski program iz gospodinjstva,
– kdor je končal
univerzitetni študijski program iz kmetijstva.
ČEBELARSTVO
1.3.77. Čebelarstvo
Učitelj predmeta čebelarstvo je lahko,
– kdor
izpolnjuje pogoje za učitelja v devetletni osnovni šoli.
KEMIJA
1.3.78. Poskusi v kemiji
1.3.79. Kemija v okolju
1.3.80. Kemija v življenju
Učitelj predmetov Poskusi v kemiji,
Kemija v okolju in Kemija v življenju je lahko,
– kdor izpolnjuje pogoje za učitelja kemije v devetletni osnovni šoli.
ŠAH
1.3.81. Šah 1 – Šahovske osnove
1.3.82. Šah 2 – Šahovsko
kombiniranje
1.3.83. Šah 3 – Šahovske
strategije
Učitelj predmetov Šah 1 –
Šahovske osnove, Šah 2 – Šahovsko kombiniranje in Šah 3 – Šahovske strategije
je lahko,
– kdor izpolnjuje pogoje za učitelja v devetletni osnovni šoli.
1.4. Učitelj v oddelkih podaljšanega bivanja
Učitelj v
oddelkih podaljšanega bivanja je lahko,
– kdor izpolnjuje
pogoje za učitelja v devetletni osnovni šoli,
– kdor je končal
univerzitetni študijski program iz defektologije, pedagogike (smer pedagogika),
psihologije ali socialne pedagogike ali kdor je končal visokošolski strokovni
študijski program iz predšolske vzgoje.
Kdor je
izpolnjeval pogoje za učitelja v oddelkih podaljšanega bivanja do uveljavitve tega
pravilnika, lahko delo v podaljšanem bivanju opravlja tudi v devetletni osnovni
šoli.
1.5. Učitelj za individualne in skupinske pomoči
Učitelj
individualne in skupinske pomoči za izobraževanje posebej nadarjenih učencev je
lahko,
– kdor izpolnjuje
pogoje za učitelja v devetletni osnovni šoli,
– kdor je končal
univerzitetni študijski program iz psihologije ali pedagogike (smer
pedagogika).
Učitelj
individualne in skupinske pomoči za izobraževanje učencev z učnimi težavami je
lahko,
– kdor je končal
univerzitetni študijski program iz defektologije, pedagogike (smer pedagogika),
psihologije ali socialne pedagogike.
Kdor izpolnjuje pogoje za defektologa
ali socialnega pedagoga po 146. členu zakona, lahko izvaja individualno in
skupinsko pomoč za izobraževanje učencev z učnimi težavami.
Učitelj individualne in skupinske
pomoči za izobraževanje učencev z učnimi težavami je lahko tudi,
– kdor izpolnjuje pogoje za učitelja v devetletni osnovni šoli.
1.6. Učitelj za dodatno
strokovno pomoč
Učitelj za dodatno strokovno
pomoč je lahko,
– kdor je končal univerzitetni študijski program iz defektologije,
– kdor je končal univerzitetni študijski program iz socialne pedagogike,
– kdor je končal univerzitetni študijski program iz psihologije,
– kdor je končal univerzitetni študijski program iz pedagogike (smer
pedagogika),
– kdor izpolnjuje pogoje za učitelja v devetletni osnovni šoli in je
opravil študijski program izpopolnjevanja za učitelje strokovne pomoči.
Kdor izpolnjuje pogoje za
defektologa ali socialnega pedagoga po 146. členu ZOFVI, lahko izvaja dodatno
strokovno pomoč.
Katero od navedenih smeri
izobrazbe morajo imeti strokovni delavci za izvajanje dodatne strokovne pomoči
posameznemu učencu s posebnimi potrebami, se glede na vrsto pomoči, ki jo
učenec potrebuje, določi z odločbo o usmeritvi.”.
2. Svetovalni
delavci
2.1. Psiholog
Svetovalni
delavec - psiholog je lahko,
– kdor je končal
univerzitetni študijski program iz psihologije.
2.2. Pedagog Svetovalni delavec - pedagog je
lahko,
– kdor je končal
univerzitetni študijski program iz pedagogike (smer pedagogika).
2.3. Socialni delavec Svetovalni delavec - socialni delavec je lahko,
– kdor je končal visokošolski strokovni študijski program iz socialnega dela.
2.4. Socialni pedagog Svetovalni delavec - socialni pedagog je lahko,
– kdor je končal
univerzitetni študijski program iz socialne pedagogike.
2. 5. Defektolog Svetovalni delavec -
defektolog je lahko,
– kdor je končal
univerzitetni študijski program iz defektologije.
Kdor je
izpolnjeval pogoje za svetovalnega delavca do uveljavitve tega pravilnika,
lahko opravlja delo svetovalnega delavca tudi v devetletni osnovni šoli.
3. Knjižničar
Knjižničar je
lahko,
– kdor je končal
enopredmetni ali dvopredmetni univerzitetni študijski program iz
bibliotekarstva.
Knjižničar je
lahko tudi,
– kdor izpolnjuje
pogoje za učitelja ali svetovalnega
delavca v devetletni osnovni
šoli in je opravil študijski program za izpopolnjevanje iz bibliotekarstva.
Kdor izpolnjuje pogoje za
knjižničarja po 148. členu ZOFVI, lahko opravlja delo knjižničarja tudi v
devetletni osnovni šoli.
4. Organizator šolske prehrane
Organizator šolske prehrane je lahko,
– kdor izpolnjuje s predpisi določene pogoje za učitelja gospodinjstva v osnovni šoli,
– kdor je končal
univerzitetni študijski program iz živilske tehnologije.
5. Računalnikar
– organizator informacijskih dejavnosti
Računalnikar –
organizator informacijskih dejavnosti je lahko,
– kdor je končal
univerzitetni študijski program iz računalništva in informatike ali
organizacije dela (smer organizacijska informatika),
– kdor izpolnjuje
pogoje za učitelja informatike v izobraževalnih programih gimnazije.
Računalnikar -
organizator informacijskih dejavnosti je lahko tudi,
– kdor izpolnjuje
pogoje za učitelja v devetletni osnovni šoli.
6. Laborant
Laborant v
osnovni šoli je lahko,
– kdor je opravil
maturo z izbirnim predmetom biologija ali kemija ali fizika,
– kdor je končal
štiriletni srednješolski program, ki je vseboval najmanj 240 ur biologije
oziroma drugih predmetov z biološkega predmetnega področja ali najmanj 240 ur
kemije oziroma drugih predmetov s kemijskega predmetnega področja ali najmanj
240 ur fizike oziroma drugih predmetov s fizikalnega predmetnega področja.
6. člen
Strokovni
delavci, ki nimajo opravljenih s tem pravilnikom predpisanih študijskih
programov za izpopolnjevanje, jih morajo opraviti najpozneje do konca šolskega leta 2007/08.
Ne glede na
določbo iz prejšnjega odstavka morajo imeti učitelji angleščine, nemščine in
italijanščine kot drugega jezika (jezik okolja) predpisane študijske programe
za izpopolnjevanje opravljene pred začetkom poučevanja.
“Do konca šolskega leta 2007/08
lahko v prvem razredu devetletne osnovne šole poučujejo tudi strokovni delavci,
ki imajo pridobljene vsaj tri točke v programu izpopolnjevanja za delo v prvem
razredu.
Strokovni delavci, ki poučujejo v
prvem razredu devetletne osnovne šole, morajo program izpopolnjevanja dokončati
najpozneje do konca šolskega leta 2007/08.”
7. člen
Ne glede na
določbe tega pravilnika je ustrezna tudi izobrazba, pridobljena po podiplomskih
študijskih programih za pridobitev specializacije, magisterija oziroma
doktorata znanosti z ustrezne smeri.
8. člen
Z uveljavitvijo tega
pravilnika se za strokovne delavce v programu devetletne osnovne šole preneha
uporabljati Sklep o določitvi kadrovskih pogojev za učitelje in sodelavce
laborante v programih srednjih in osnovnih šol (Uradni list RS, št. 42/95 in
68/95).
9. člen
Ta pravilnik
začne veljati naslednji dan po objavi v Uradnem listu Republike Slovenije.
Št. 603- 55/99 Ljubljana, dne 14. julija 1999.
dr. Slavko Gaber l. r.
Minister za šolstvo in šport
PRILOGA K PRAVILNIKU
O SMERI IZOBRAZBE STROKOVNIH DELAVCEV V DEVETLETNI OSNOVNI ŠOLI
|
Zap.št. |
Predmet |
Udeleženci programa |
Program stalnega strokovnega spopolnjevanja |
|
1.1.2. |
angleščina |
učitelji angleščine v
četrtem in petem razredu s končanim enopredmetnim ali dvopredmetnim
univerzitetnim študijskim programom iz angleščine |
program iz didaktike zgodnjega poučevanja tujega jezika |
|
1.1.3. |
nemščina |
učitelji nemščine v četrtem
in petem razredu s končanim enopredmetnim ali dvopredmetnim univerzitetnim
študijskim programom iz nemščine tujega jezika |
program iz didaktike zgodnjega poučevanja |
|
1.1.7. |
Tehnika
in tehnologija |
Učitelji
predmeta tehnika in tehnologija s končanim univerzitetnim študijskim
programom iz elektrotehnike, strojništva ali lesarstva |
program
iz specialne didaktike tehnike in tehnologije |
|
1.1.9. |
naravoslovje in tehnika |
vsi učitelji predmeta naravoslovje in tehnika |
program iz naravoslovja in tehnike |
|
1.1.18. |
državljanska vzgoja in etika |
vsi učitelji predmeta državljanska
vzgoja in etika |
program iz državljanske vzgoje in etike |
|
1.3.11. |
vzgoja za medije – radio |
vsi učitelji predmeta radio
program iz vzgoje za medije |
|
|
1.3.12. |
vzgoja za medije – tisk |
vsi učitelji predmeta tisk |
program iz vzgoje za medije |
|
1.3.13 |
vzgoja za medije – televizija |
vsi učitelji predmeta televizija |
program iz vzgoje za medije |
|
1.3.14. |
filozofija za otroke – kritično mišljenje |
učitelji predmeta kritično
mišljenje s končanim dvopredmetnim univerzitetnim študijskim programom iz
geografije, pedagogike, politologije, slovenščine, sociologije, sociologije
kulture ali zgodovine |
program iz filozofije za otroke |
|
1.3.15. |
filozofija za otroke – etična raziskovanja |
učitelji predmeta etična
raziskovanja s končanim dvopredmetnim univerzitetnim študijskim programom
iz geografije, pedagogike, politologije, slovenščine, sociologije,
sociologije kulture ali zgodovine |
program iz filozofije za otroke |
|
1.3.16. |
filozofija za otroke – jaz in drugi |
učitelji predmeta jaz in drugi s končanim dvopredmetnim univerzitetnim študijskim
programom iz geografije, pedagogike, politologije, slovenščine, sociologije,
sociologije kulture ali zgodovine |
program iz filozofije za otroke |
|
1.3.17. |
etnologija – srečanja s kulturami |
učitelji predmeta srečanja s
kulturami s končanim univerzitetnim dvopredmetnim študijskim programom iz
geografije, pedagogike, sociologije, umetnostne zgodovine ali zgodovine |
program iz etnologije |
|
1.3.18. |
etnologija – sodobnosti |
učitelji predmeta sodobnosti z
razsežnostmi dediščine z razsežnostmi dediščine s končanim univerzitetnim
dvopredmetnim študijskim programom iz geografije, pedagogike, sociologije,
umetnostne zgodovine ali zgodovine. |
program iz etnologije |
|
1.3.22. |
umetnostna zgodovina - kaj nam govorijo umetnine |
učitelji predmeta kaj nam
govorijo umetnine s končanim dvopredmetnim študijskim programom iz
primerjalne književnosti in literarne teorije, slovenščine, sociologije ali
zgodovine in učitelji, ki izpolnjujejo pogoje za poučevanje likovne vzgoje v
tretjem obdobju osnovne šole |
program iz umetnostne zgodovine |
|
1.3.23. |
umetnostna zgodovina – življenje, upodobljeno v umetnosti |
učitelji predmeta življenje,
upodobljeno v umetnosti s končanim dvopredmetnim študijskim programom iz
primerjalne književnosti in literarne teorije, slovenščine, sociologije ali
zgodovine in učitelji, ki izpolnjujejo pogoje za poučevanje likovne vzgoje v
tretjem obdobju osnovne šole |
program iz umetnostne zgodovine |
|
1.3.24. |
umetnostna zgodovina – oblika in slog |
učitelji predmeta oblika in slog s končanim dvopredmetnim študijskim programom iz
primerjalne književnosti in literarne teorije, slovenščine, sociologije ali
zgodovine in učitelji, ki izpolnjujejo pogoje za poučevanje likovne vzgoje v
tretjem obdobju osnovne šole |
program iz umetnostne zgodovine |
|
1.3.25. |
plesne dejavnosti – ples |
učitelji predmeta ples s
končanim univerzitetnim študijskim programom iz dramske igre in umetniške
besede ali športne vzgoje |
program iz plesa |
|
1.3.26. |
plesne dejavnosti – ljudski plesi |
učitelji predmeta ljudski plesi
s končanim univerzitetnim študijskim programom iz dramske igre in
umetniške besede ali športne vzgoje |
program iz plesa |
|
1.3.27. |
plesne dejavnosti – starinski in družabni plesi |
učitelji predmeta starinski in
družabni plesi s končanim univerzitetnim študijskim programom iz dramske
igre in umetniške besede ali športne vzgoje |
program iz plesa |
|
1.3.31. |
retorika |
vsi učitelji predmeta retorika |
program iz retorike |
|
1.3.32. |
astronomija – Sonce, Luna in Zemlja |
vsi učitelji predmeta Sonce, Luna in Zemlja |
program iz astronomije |
|
1.3.33. |
astronomija – daljnogledi in planeti |
vsi učitelji predmeta daljnogledi
in planeti |
program iz astronomije |
|
1.3.34. |
astronomija – zvezde in vesolje |
vsi učitelji predmeta zvezde in vesolje |
program iz astronomije |
|
1.3.40. |
logika |
učitelji predmeta logika,
ki izpolnjujejo pogoje za učitelja v tretjem obdobju devetletne osnovne šole |
program iz logike |
|
1.3.41. |
obdelava gradiv – les |
vsi učitelji predmeta les |
program iz obdelave gradiv – les |
|
1.3.42. |
obdelava gradiv – umetne snovi |
vsi učitelji predmeta umetne
snovi |
program iz obdelave gradiv – umetne snovi |
|
1.3.43. |
obdelava gradiv – kovine |
vsi učitelji predmeta kovine |
program iz obdelave gradiv – kovine |
|
1.3.44. |
projekti iz fizike in tehnike |
vsi učitelji predmeta projekti iz fizike in tehnike |
program iz projektov iz fizike in tehnike |
|
1.3.45. |
projekti iz fizike in ekologije |
vsi učitelji predmeta projekti iz fizike in ekologije |
program iz projektov iz fizike in ekologije |
|
1.3.46. |
elektronika z robotiko |
vsi učitelji predmeta elektronika z robotiko |
program iz elektronike z robotiko |
|
1.3.47. |
risanje v geometriji in tehniki |
vsi učitelji predmeta risanje v geometriji in tehniki |
program iz risanja v geometriji in tehniki |
|
1.3.48. |
elektrotehnika |
vsi učitelji predmeta elektrotehnika |
program iz elektrotehnike |
|
1.3.49. |
robotika v tehniki |
vsi učitelji predmeta robotika
v tehniki |
program iz robotike v tehniki |
|
1.3.50. |
računalništvo – urejanje besedil |
učitelji predmeta urejanje
besedil, ki izpolnjujejo pogoje za učitelja v tretjem obdobju devetletne
osnovne šole |
program iz računalništva |
|
1.3.51. |
računalništvo – multimedija |
učitelji predmeta multimedija,
ki izpolnjujejo pogoje za učitelja v tretjem obdobju devetletne osnovne šole |
program iz računalništva |
|
1.3.52. |
računalništvo – računalniška omrežja |
učitelji predmeta računalniška
omrežja, ki izpolnjujejo pogoje za učitelja tretjem obdobju devetletne
osnovne šole |
program iz računalništva |
|
1.3.53. |
okoljska vzgoja I |
učitelji predmeta okoljska
vzgoja I, ki izpolnjujejo pogoje za učitelja fizike, tehnike in
tehnologije, gospodinjstva ali državljanske vzgoje |
program iz okoljske vzgoje in etike |
|
1.3.54. |
okoljska vzgoja II |
učitelji predmeta okoljska
vzgoja II, ki izpolnjujejo pogoje za učitelja fizike, tehnike in
tehnologije, gospodinjstva ali državljanske vzgoje vzgoje in etike |
program iz okoljske |
|
1.3.55. |
okoljska vzgoja III |
učitelji predmeta okoljska
vzgoja III, ki izpolnjujejo pogoje za učitelja fizike, tehnike in
tehnologije, gospodinjstva ali državljanske vzgoje in etike |
program iz okoljske vzgoje |
|
1.3.61. |
Matematična
delavnica 7 |
vsi učitelji
predmetov matematična delavnica |
program iz
matematične delavnice |
|
1.3.62. |
Matematična
delavnica 8 |
vsi učitelji predmetov
matematična delavnica |
program iz
matematične delavnice |
|
1.3.63. |
Matematična
delavnica 9 |
vsi učitelji
predmetov matematična delavnica |
program iz
matematične delavnice |
|
1.3.64. |
Klekljanje –
Osnovne tehnike klekljanja |
vsi učitelji
predmeta osnovne tehnike klekljanja |
program iz
klekljanja |
|
1.3.65. |
Klekljanje –
Temeljne tehnike v slovenski čipki |
vsi učitelji
predmeta temeljne tehnike v slovenski čipki |
program iz
klekljanja |
|
1.3.66. |
Klekljanje –
Široki ris |
vsi učitelji
predmeta široki ris |
program iz klekljanja |
|
1.3.70. |
Turistična vzgoja |
učitelji predmeta
turistična vzgoja, ki so končali univerzitetni študijski program iz
razrednega pouka oziroma so izpolnjevali pogoje za učitelja razrednega pouka
ob uveljavitvi tega pravilnika |
program iz
turistične vzgoje |
|
1.3.71. |
Hrvaščina |
vsi učitelji predmeta hrvaščina |
program iz hrvaščine |
|
1.3.72. |
Klaviatura in računalnik 1 |
vsi učitelji predmeta klaviatura in
računalnik |
program iz klaviature in računalnika |
|
1.3.73. |
Klaviatura in računalnik 2 |
vsi učitelji predmeta klaviatura in
računalnik |
program iz klaviature in računalnika |
|
1.3.75. |
Genetika |
vsi učitelji predmeta genetika |
program iz genetike |
|
1.3.76. |
Kmetijstvo |
učitelji predmeta kmetijstvo, ki
izpolnjujejo pogoje za učitelja predmeta geografija ali biologija in učitelji
s končanim dvopredmetnim študijskim programom iz gospodinjstva |
program iz kmetijstva |
|
1.3.77. |
Čebelarstvo |
vsi učitelji predmeta čebelarstvo |
program iz čebelarstva |
|
1.3.78. |
Poskusi
v kemiji |
vsi
učitelji predmeta Poskusi v kemiji |
program
iz poskusov v kemiji |
|
1.3.79. |
Kemija
v okolju |
vsi
učitelji predmeta Kemija v okolju |
program
iz kemije v okolju |
|
1.3.80. |
Kemija
v življenju |
vsi
učitelji predmeta Kemija v življenju |
program
iz kemije v življenju |
|
1.3.81. |
Šah
1 – Šahovske osnove |
vsi
učitelji predmeta Šah 1 – šahovske osnove |
program
iz šaha – Šahovske osnove |
|
1.3.82. |
Šah
2 – Šahovsko kombiniranje |
vsi
učitelji predmeta Šah 2 – Šahovsko kombiniranje |
program
iz šaha – šahovsko kombiniranje |
|
1.3.83. |
Šah
3 – Šahovske strategije |
vsi
učitelji predmeta Šah 3 – šahovske strategije |
program
iz šaha – Šahovske strategije |
|
1.5. |
Učitelj
za individualne in skupinske pomoči |
učitelji
za ind. in skupinske pomoči, ki izpolnjujejo pogoje za učitelja v devetletni
osnovni šoli |
program
iz individualnih in skupinskih pomoči |
|
5. |
računalnikar – organizator informacijskih dejavnosti |
računalnikarji – organizatorji informacijskih dejavnosti, ki
izpolnjujejo pogoje za učitelja v devetletni osnovni šoli |
program iz računalništva za računalnikarje – organizatorje
informacijskih dejavnosti |
|
6. |
laborant |
vsi laboranti |
program za laborante v devetletni osnovni šoli |
|
|
vsi predmeti iz programa osnovne šole za odrasle |
vsi strokovni delavci, ki izvajajo program osnovne šole za odrasle |
progam za strokovne delavce v osnovni šoli za odrasle |
|
|
izobraževalni programi s prilagojenim izvajanjem in prilagojeni
izobraževalni programi z enakovrednim izobrazbenim standardom |
vsi učitelji, ki poučujejo v oddelkih, v katerih se izvaja
izobraževalni program s prilagojenim izvajanjem ali prilagojeni izobraževalni
program z enakovrednim izobrazbenim standardom |
program iz specialno pedagoških znanj |