OSNOVNA ŠOLA BLAŽA ARNIČA LUČE
  LUČE 77,3334 LUČE

  Tel.: 03/5844-001                    
  Fax.: 03/5844-001
    
  E-mail:os-luce@guest.arnes.si
                                 

 



Strani ureja Alenka Kos   

              

 
 
 

O ŠOLI

KOLEDAR

ZVONEC
UČITELJI
URNIKI
GOVORILNE URE
ORGANIZACIJA
OBVESTILA
FOTOGRAFIJE
E-PREDMETI
 

 

 
 

IZBIRNE VSEBINE

ŠOLSKO LETO 2008/2009


V zvezi z organizacijo izbirnih predmetov vas želimo posebej opozoriti, da učencem lahko ponudimo le tiste izbirne predmete, ki so bili sprejeti na Strokovnem svetu Republike Slovenije za splošno izobraževanje in da upoštevamo dejanski naziv izbirnega predmeta in dolžino trajanja posameznega predmeta.... <<<več>>>

 

PREDMET    <OZNAKA>   (št. ur na teden)  -   UČITELJ

 

NEMŠČINA    <NI2>    (2 uri)      SIMONA FUNTEK

Znanje in jezikovne sposobnosti, ki jih učenci usvajajo in razvijajo pri pouku tujega jezika, so pomembne najprej zaradi neposredne uporabnosti za učence, pozneje pa za njihovo poklicno in nenehno izobraževanje, za širjenje njihove komunikacijske sposobnosti prek meja materinščine tako v poklicnem kakor tudi v zasebnem življenju oz. za razvijanje širše medkulturne komunikacijske sposobnosti. Ta postaja izrazitejša v času vse večjega gospodarskega, političnega in kulturnega sodelovanja, v katerem posameznik postaja vse pomembnejši kot partner v sporazumevanju. Ob razvijanju medkulturne komunikacijske sposobnosti učenci hkrati primerjalno spoznavajo pomenotvorne in sporočevalne možnosti obeh jezikovnih sistemov.....    <<<več>>>

 

NEMŠČINA     <NI3>     (2 uri)      SIMONA FUNTEK

Eden od temeljnih ciljev pouka tujega jezika je vzgajanje za strpnost, spoštovanje drugačnosti in sodelovanje z drugimi, spoštovanje otrokovih in človekovih pravic ter razvijanje za sposobnost življenja v demokratični družbi. Vse to lahko dosežemo le z razumevanjem, ki temelji v prvi vrsti tudi na jezikovni komunikaciji. Razumevanje in spoštovanje drugih je pogoj za razumevanje ter utrjevanje lastne kulturne in narodnostne identitete...    <<<več>>>

 

ŠPORT: IZBRANI ŠPORT - ODBOJKA    <IŠO>     (1 ura)     RAJKO RUDNIK

Namen enoletnega predmeta izbrani šport je poglabljanje vsebin določenega športa. Namenjen je vsem učencem, ne le tistim, ki se z izbranim športom ukvarjajo že pri interesnih dejavnostih v šoli ali zunaj nje. šola ponudi enega od športov osnovnega programa> atletiko, gimnastiko z ritmično izraznostjo, ples, košarko, odbojko, rokomet, nogomet ali plavanje...    <<<več>>>

 

RAČUNALNIŠTVO: UREJANJE BESEDIL   <UBE>   (1 ura)      ALENKA KOS

Računalništvo je naravoslovno-tehnični izbirni predmet, pri katerem se spoznavanje in razumevanje osnovnih zakonitosti računalništva prepleta z metodami neposrednega dela z računalniki, kar odpira učencem in učenkam možnost, da pridobijo tista temeljna znanja računalniške pismenosti, ki so potrebna pri nadaljnjem izobraževanju in vsakdanjem življenju. Učenci in učenke lahko izberejo predmet v tretjem triletju, to je v 7., 8. in⁄ali 9. razredu.  <<<več>>>

 

RAČUNALNIŠTVO: MULTIMEDIJA      <MME>   (1 ura)     ALENKA KOS

Pri izbirnem predmetu računalnštvo – urejanje besedil pridobijo učenci in učenke osnovna znanja, ki so potrebna za razumevanje in temeljno uporabo računalnika, pri predmetu računaniška omrežja in multimedija pa se ta znanja spiralno nadgradijo, poglobijo in razširijo....  <<<več>>>

 

RAČUNALNIŠTVO: RAČUNALNIŠKA OMREŽJA    <ROM>    (1 ura)     ALENKA KOS

Ves čas izobraževanja je v ospredju aktivna vloga učencev in učenk in njihov osebni, strokovni in jezikovni razvoj. Skupinsko delo, problemsko učenje, izbiranje vsebin glede na zanimanje in sposobnost učencev in učenk ter upoštevanje njihovih idej, individualizacija, vključevanje različnih socialnih aktivnosti, povezovanje med predmeti, sodelovanje z zunanjimi strokovnjaki, šolami in ustanovami ter razvijanje različnih strategij mišljenja so osnovne oblike dela pri predmetu. Pri tem se razvija sposobnost ustvarjalnega in kritičnega mišljenja ter presojanja z namenom, da se zagotovi razumno in samozavestno odločanje učencev in učenk v novih ter nepredvidljivih situacijah.    <<<več>>>

 

NAZAJ