|
|
RODITELJSKI SESTANKI
Dobro, redno in konstruktivno sodelovanje staršev s šolo je ključnega
pomena za zdrav razvoj in uspešno delo otrok. Potrebno je, da se starši
in učitelji redno srečujemo, izmenjujemo informacije, si pomagamo in
medsebojno zaupamo pri prizadevanjih v korist otroka. Vsak izmed nas
nosi svoj del odgovornosti. Jasno postavljene in dogovorjene meje ter
pozitiven partnerski odnos med domom in šolo vlivajo otroku občutek
varnosti, zaupanja in omogočajo uspešnejše reševanje morebitnih težav.
Zato vas vabimo k sodelovanju.
Uvodni skupni roditeljski sestanki
|
datum |
vsebina |
|
23. september ob 16.30: 3. triada
24. september ob 16.30: 2. triada
25. september ob 16.30: 1. triada |
Informacije o spremembah in novostih v organizaciji in
vsebini dela v tem šol. letu; aktualnosti posameznih
razredov |
Razredni in oddelčni roditeljski sestanki
|
razred |
čas |
vsebina |
|
|
|
|
|
1.a, 1.b |
september
september
oktober
maj/junij |
-
Prvi šolski dan – informacije za starše
-
Uvodni skupni RS
3. Začetno opismenjevanje in opisno ocenjevanje
4. Pregled dosežkov ob koncu šolskega leta, novosti
v naslednjem šolskem letu (TJA?) |
|
2.a, 2.b |
september
februar
maj/junij |
1. Pomen branja in pisanja
2. Analiza uspeha v 1. polletju
3. Pregled dosežkov ob koncu šolskega leta, novosti
v naslednjem šolskem letu (številčno ocenjevanje) |
|
3.a, 3.b |
september
februar
maj/junij |
1. Številčno ocenjevanje
2. Analiza uspeha v 1. polletju,
3. Pregled dosežkov ob koncu šolskega leta,
Odkrivanje in delo z nadarjenimi, novosti v
naslednjem šolskem letu (NIP) |
|
4.a, 4.b |
oktober
februar
maj/junij |
2. Preverjanje in ocenjevanje znanja
3. Analiza uspeha v 1. polletju, Šola v naravi 5
4. Pregled dosežkov ob koncu šolskega leta, novosti
v naslednjem šolskem letu (NIP) |
|
5.a, 5.b |
september
februar
maj/junij |
1. Po šoli v naravi, Delo pri TJA
2. Analiza uspeha v 1. polletju, Bralna pismenost
3. Pregled dosežkov ob koncu šolskega leta, novosti
v naslednjem šolskem letu (NPZ) |
|
6.a, 6.b |
februar
april
maj/junij |
2. Analiza uspeha v 1. polletju, Obvezno NPZ v 6.
razredu
3. Učne strategije in pomen domačih nalog
4. Pregled dosežkov ob koncu šolskega leta, novosti
v naslednjem šolskem letu (IP) |
|
7.a, 7.b |
september
februar
maj/junij |
1. Delo v 3. triadi
2. Analiza uspeha v 1. polletju, Pred šolo v naravi
3. Pregled dosežkov ob koncu šolskega leta, Učim se
učiti, novosti v naslednjem šolskem letu (NIP) |
|
8.a, 8.b |
februar
maj/junij |
2. Analiza uspeha v 1. polletju, Oblikovanje
samopodobe
3. Pregled dosežkov ob koncu šolskega leta |
|
9.a, 9.b |
oktober
februar
maj/junij |
2. Pred poklicno odločitvijo
3. Analiza uspeha v 1. polletju, poklicna
orientacija – vpis v SŠ
4. Pregled dosežkov ob koncu šolskega leta,
zaključek šolanja |
Opomba:
Teme prvega roditeljskega sestanka v oddelkih so enake za vse.
|
|