Glede na to, da je znameniti obritoglavec Kane za serijo Command &
Conquer to, kar je Mario za nintendo (in nacionalko), po eni
strani ni presenečenje, da se prvi uradni dodatek za C&C4 vrti
okrog njega. Obenem pa je res tudi, da je bil v središču pozornosti
že v Tiberium Wars, zaradi česar si ljubitelji GDIja in Scrinov že
obupano tlačijo tiberijske paličice v naključne telesne orifike.

Ena od nalog
podrobneje pojasni, kako je Kane onesposobil platformo z
ionskim kanonom, druga, kako je padla Filadelfija, in
tretja, kaj je bilo v ozadju izdajstva Killian Quatar.
No, res zanimivo je edino slednje, medtem ko je ostalo
flikanje lukenj, ki bo vzburilo samo turbo zagrizene
pristaše Noda.
|
Kane in Bratovščina sta torej, kej se če, v središču Kane's Wratha.
Posvečena jima je vsa nova kampanja, ki obsega trinajst misij in
zgodbovno sega od konca dodatka Firestorm za Tiberium Sun do tedaj,
ko Kane z genialnim planom (na misel pride Baldrick) prikliče
obiskovalce iz vesolja. Ne, kot GDI in Scrini v njej ne zaigramo
niti enkrat. Da bi ohranili zlate čase full-motion videa, so posneli
kupek novih, v krvavo rdečino odetih filmskih vmesnih sekvenc,
kjer nastopa Nataša Henstridge kot poveljnica Alexa Kovacz. Natashe
se bržda s postavno naklonjenostjo spomnite iz filma Species, vendar
je bila tistihmal neprimerno bolj zainteresirana za igranje, saj je
v Wrathu še bolj lesena kot GDIjevci v Tiberium Wars. Jah, kurc je,
če ne moreš kazati jošk, da preusmeriš pozornost z manka talenta.
Poleg nje vidimo črnskega generala in Kana, ki je videti vedno
starejši ter bolj blazen ... in zanimivo je, da smo postavljeni v
vlogo nadmočnega računalnika po imenu LEGION, ki ima korenine v
Cabalu s konca prve tiberijske vojne. Ampak to je vse. Filmčki
prinašajo malo akcije in malo impresivnosti ter so jih očitno
posneli s krepko manj denarja & veselja kot one v C&C4. Enako velja
za raztrgano štorijo, ki skače po pleškovi preteklosti in se trudi
zafilati luknje, a razen ene konkretne pojasnitve ne doprinese
veliko. Starševska drama z okorno Alexo je recimo precej bolj
smešna kot pretresljiva. Zlasti pa boste razočarani tisti, ki ste
nemo obsedeli ob cliffhangerju na koncu C&C3, saj Wrath fabule ne
nadaljuje niti za ped. Electronic Artova trditev �continues the
story to Command & Conquer 3 and beyond� je navadna laž.

Modus global
conquest v vsej svoji potezno-strateški gloriji.
Posrečena izpeljanka nečesa, kar so EALA udejanjili že v
BfMe2.
|
Igralno je kampanja zajetna, saj prinaša trinajst misij in s tem
okrog deset ur akcije, kar je za razširitev spoštovanja vredna
številka. Vendar ne pričakujte enake kakovosti kot v trojki. Pozna
se, da je studio EALA z mislimi pri Red Alertu 3 in Tiberiumu, saj
so naloge rutinske in zelo lahke za nekoga, ki je obrnil C&C3 na več
kot easy. Karte so večinoma medle, z obilo tiberija in brez
taktičnih ozkih grl ter izvirnih elementov. Počnemo vedno isto -
utrdimo se, naberemo vojsko ter zgazimo nasprotnika. Umetna pamet v
kampanji je preveč neškodljiva, da bi se dostojno upirala, saj
razen začetnih rushev na hard ne vsebuje niti trohice zvite
agresivnosti. Redno pošiljanje nekaj enotic proti naši mogočni
obrambi se pač ne kvalificira za dobro UI, za nameček pa abak
stagnira in ne uporablja superorožij v slogu ionskega topa. O
krčevitih misijah kalibra Hrvaške iz Tiberium Wars tako ni ne
duha, ne sluha. Poleg tega je dizajn nagnjen k nepoštenim
presenečenjem, ki te kaznujejo, če položaja ne shranjuješ pogosto.
Osvojiš vse zahtevano, nakar se od nekod vzame roj neprijateljskih
letal, ki te zgazijo kot ščurka, ako nimaš dovolj protizračnežev.
Če to veš, ni problema.

Dodatek ni
samostojen, temveč za njega namestitev potrebuješ
Tiberium Wars. Vsaj izven voda, kjer plujejo gusarji.
Ne, vodnih enot ni.
|
|