|
EKO DAN |
||
|
V petek, 20. aprila smo vsi učenci na naši šoli imeli EKO dan. Učenci od 1. do 5. razreda so prvo uro spoznavali vrstniško mediacijo. Nato pa so aktivno sodelovali v različnih delavnicah. Tudi ostali učenci smo se udeležili delavnic, katere so za nas pripravili učitelji in zunanji sodelavci. Kaj vse smo se naučili, pa lahko pogledate v prispevkih in na fotografijah. Laura Rozman, 6. b in Lara Ratej, 6. a Abecednik odpadkov Učenke od 6. do 9. razreda so bile v delavnici Abecednik odpadkov. Z njimi je bila učiteljica Mateja Rokavec. Risale pa so odpadke in sicer po abecednem redu. Laura Rozman, 6. b in Lara Ratej, 6. a Analiza jedilnikov in primerjava z anketo za starše Učenke in učenci od 6. do 9. razreda so bili v delavnici, kjer so analizirali jedilnike in naredili primerjavo z anketo za starše. Izdelovali so grafe za jedilnike in primerjali ponudbo prehrane za starše. Lara Ratej, 6. a in Laura Rozman, 6. b Biodiverziteta in hotel za žuželke Učenci in učenke od 6. do 9. so bili v delavnici z naslovom Biodiverziteta in hotel za žuželke. Z njimi je bil učitelj Gerhard Skaza. Dva učenca iz te delavnice sta najprej popisovala koliko luči, televizorjev, računalnikov in diaprojektorjev je v posamezni učilnici. V delavnici pa so kasneje izdelovali hotel za žužke, ki bo postavljen zraven šolskega vrta. Laura Rozman, 6. b in Lara Ratej, 6. a
EKO IGRAČE V delavnici, katero je vodila Jana Draksler, so učenci iz odpadnih materialov izdelovali nove »EKO« igrače. Izdelali so: -mikado, -človek ne jezi se, -igračo za spoznavanje barv, -spomin in - keglje. Učenci so povedali, da jim je delavnica zelo všeč. Zala Zupanc
EKO VRT
Udeleženci delavnice EKO VRT so pod mentorstvom Sergeje Lončar pomladno okrasili vrt, med drugim so mu pobarvali tudi ograjo. Med barvanjem so našli ptičje gnezdo.
EKOLOŠKI OTOK
V delavnici, katero je vodila Sabina Hriberšek, so se najprej pogovarjali o odpadkih, nato pa izdelali koše za smeti. Učenci so od delavnice pričakovali čist razred in da bodo zdaj bolj ločevali odpadke. Zala Ana Zupanc
ENERGIJA VODE V 4. b razredu so, pod vodstvom gospe Vlaste Prevolšek, izdelovali vodne mlinčke. Za mlinčke so potrebovali: žličke, stiropor in žice. Delavnica jim je bila zelo všeč. Lana Bavcon, 6. b
HOTEL ZA ŽUŽELKE V delavnici, katero vodi Suzana Strohmaier, učenci izdelujejo hotel za žuželke.
Lana Bavcon, 6. b
Izdelava papirja Skupina 2. razreda, ki so imeli mentorico Tjašo Centrih, so imeli delavnico izdelave papirja. Najprej so se pogovarjali o odpadkih, kasneje pa so izdelovali papir iz starega papirja. Laura Rozman, 6. b
VAROVANJE NARAVE, ODPADKI (LOČEVANJE) Izdelovali so zabojnike za ločeno zbiranje odpadkov, ogledali oz. obiskali so ekološki otok, pogovarjali so se o odpadkih, divjih odlagališčih … Z njimi je bila ga. Eva Ambrož. Najbolj jim je bilo všeč izdelovanje zabojnikov in barvanje le-teh s tempera barvicam. Lana Bavcon, 6. b MEDIAACIJA IN RASTLINSKE VRSTE
Pod mentorstvom učiteljice Adrijane Mlinarič, so učenci 1. b razreda poslušali zgodbico z naslovom Govorice ‒ Kako rešujemo spore? Spoznali so vrstniško mediacijo, ter način reševanja sporov s pomočjo pogovora. V nadaljevanju so posejali semena, npr. korenje, redkvica, kreša in s tem ustvarili mini vrtiček. Spoznali so tudi razliko med semenom in sadiko. ŽIVA & KLARA Nogomet V telovadnici so igrali nogomet in vadili za tekmo. Trenirali so pod vodstvom gospoda Janeza Goršiča. Zelo so se zabavali. Lana Bavcon, 6. b
NOVINARSKA DELAVNICA Učenci in učenke od 6. do 9. razreda smo bili v novinarski delavnici. Z nami je bila učiteljica Kristina Radoš Janežič. Hodili smo po razredih in se pozanimali kaj počnejo v posameznih delavnicah. In pofotografirali smo izdelke. Lara Ratej, 6. a in Laura Rozman, 6. b Pisani metulji Učenke in učenci 2. a razreda so bili v delavnici z naslovom 'Pisani metulji'. Z njimi je bila učiteljica Anja Kunej. Na začetku so se pogovarjali o mediaciji, kasneje pa so izdelovali pisane metulje. Lara Ratej, 6. a in Laura Rozman, 6. b
Rastlinske in živalske vrste ter naravne oblike površja
Učenci so se pod mentorstvom učitelja Bojana Rebernaka razdelili v dve skupini. Prva skupina je risala naravne oblike ob reki Savinji, druga skupina pa je proučevala rastlinske in živalske vrste. KLARA & ŽIVA RASTLINSKE VRSTE
Učenci 1. a razreda so pod mentorstvom učiteljic Mateje Lajh in Ivice Plešnik izdelovali učne liste na temo »poraba vode«. O njej so, kot ostalim razredom 1. triade predavali učenci EKO vrta, opozorili pa so jih tudi na opozorilne nalepke ob električnih stikalih in umivalnikih. Posadili so tudi krešo, zanjo pa so iz papirja naredili rožico in metuljčka, ki so ju zapičili poleg posejane kreše. ŽIVA & KLARA EKO SPOROČILO- SLIKARSKA DELAVNICA
Učitelj Cveto Prevodnik je z učenci okrasil steno, ki jo lahko vidimo z glavne ceste. Risali so različne motive. Slikali so z EKO barvami. KLARA & ŽIVA
ŠTETJE PROMETA V OKOLICI ŠOLE Nekateri učenci 4. razreda so šteli frekventnost prometa ob različnih urah v času pouka. Štetje so razdelili na: - osebna vozila - tovorna vozila - avtobuse - traktorje - motorna kolesa Šteli so iz smeri Celje–Laško, Laško–Celje ter proti šoli in od šole. Vodil jih je učitelj Andrej Plešej. KLARA & ŽIVA VAROVANJE NARAVE Učenci in učenke 3. razreda so si ogledali ekološki otok, poročali o besedilih, katere so prebrali, nato pa so izdelali zabojnike za ločeno zbiranje odpadkov (papir, steklo, karton, papir …). Z njimi je bila gospa Janja Đaković. Najbolj jim je bilo všeč, ko so si ogledali ekološki otok. Delavnica jim je bila zelo všeč. Lana Bavcon, 6. b
VODNI MLINČEK V 4. a razredu so učenci pod vodstvom učiteljice Nataše Hartman izdelovali mlinčke na veter in mlinčke na vodo. Učencem je bilo najbolj všeč barvanje mlinčkov.Zala Ana Zupanc, 6. a
|
||
|
Copyright Š 2010 oš frana kranjca, celje / all rights reserved. |
||
|
|
|
Št.
obiskov: |