UNESCO dan 2010

 

V torek, 25. 5. 2010, smo na šoli izvedli UNESCO dan z naslovom Moje mesto skrivnosti šepeta. Učenci smo se razdelili v različne delavnice, ki so jih vodili učitelji naše šole in zunanji sodelavci. Učenci so se zabavali in se naučili veliko novega o mestu Celje.

Ob koncu dneva smo v šolski avli pripravili tudi razstavo izdelkov.

 

                                                                                                          Kaja Vidmar, 9. b

 

1.RAZRED - IZDELAVA TLAKOVCEV - IZDELOVANJE HERBARIJEV - IZDELOVANJE VITEŠKIH ŠČITOV -

KAJ SO POČELI DEVETOŠOLCI - LIKOVNA DELAVNICA - OGLED MESTA - USTVARJALNA DELAVNICA -

ZGODOVINSKA DELAVNICA - MI, NOVINARJI...


 

IZDELAVA TLAKOVCEV

Skupina učencev pri učiteljici Branki Čakš so prvi dve uri raziskovali tlakovce, nato pa so še izdelali tlakovce iz mavca. Nastale so tako, da so odrezali glino, jo zgnetli in jo oblikovali v modele. Delali so tudi analizo o tlakovcih. Izvedeli so veliko novih stvari. V skupini jim je bilo zelo všeč, saj so se zelo zabavali in menijo, da bi moralo biti več toliko dni.

  

                                                                                                                     Lidija Vrečko, 8. b


IZDELOVANJE HERBARIJEV

Učenci so v delavnici, ki sta jo vodili ga. Suzana Strohmaier in ga. Marta Bregar, v jutranjih urah iskali podatke o ALMI KARLIN. Ko so našli vse podatke, so izdelali plakate o tej znameniti popotnici iz Celja.

 Nato pa so se ob 10. uri odpravili v Pokrajinski muzej v Celje, kjer so dobili podrobna navodila za izdelavo herbarija, katere so sami tudi izdelali.  V delavnici so se zelo zabavali in bilo jim je zelo všeč.

Učenci so se zelo zabavali.

 

 

                                                                                                                   Janja Jurak, 8. a


IZDELOVANJE VITEŠKIH ŠČITOV

Učenci 4. razredov so v delavnici, ki sta jo vodili ga. Vlasta Prevolšek in ga. Martina Ostrožnik, izdelovali viteške ščite iz kartonov.

Najprej so iz kartona izrezali poljubno obliko in jo pobarvali po želji.

Delavnica je bila vsem zelo všeč in želijo še več takšnih dni.

 

 

 

 

                                                                                                         Laura Klinar, 8. a


KAJ SO POČELI DEVETOŠOLCI

Učenci devetih razredov so se pogovarjali o Albanski družini, ki se odloča ali bi živela v Sloveniji ali ne. Našteli so pozitivne in negativne strani življenja tukaj. Po pogovorih in podatkih, ki so jih imeli, so predstavili svoj skeč. 

Z njimi sta bili učiteljici Mateja Rokavec in Aleksandra Velenšek.

                                                  Sandra Krošl, 7. a 

LIKOVNA DELAVNICA

Učenci delavnice, ki jo je vodil učitelj Cveto Prevodnik, so do konca okrasili zid pri telovadnici. Na vročem soncu so slikali tri ure, ker pa je bilo prevroče so se morali vmes seveda tudi ohladiti. Umetnine so kljub težkim vremenskim razmeram čudovite.

                                                                                                                                    Sanja Belac, 7. a


OGLED MESTA

Učenci 2. b razreda so si ogledali znamenitosti v mestu. Ogled so začeli pri mestnem parku, šli mimo knjižnice, si  ogledali še stavbo mestne občine, Pokrajinski muzej ter Hermanov brlog. V skupini jim je všeč. In želijo si, da bi bilo še več takšnih dni.

                                   

 

Lidija Vrečko, 8. b


USTVARJALNA DELAVNICA

V tehniški učilnici so učenci kiparili. Pravijo, da je bilo delo naporno, vendar jim je bilo kljub temu všeč. Delali so rimske stebre. Najprej si je posameznik narisal skico, potem pa vzel siporeks in oblikoval steber. Njihovi končni izdelki so jim všeč. Vodil jih je učitelj Gerhard Skaza. Vsi so mnenja, da bi moralo v prihodnosti biti več takšnih dni.

 

                                                                                                                                             Kaja Vidmar, 9. b


ZGODOVINSKA DELAVNICA

Skupina sedmošolcev se je z avtobusom odpeljala do Zgodovinskega arhiva Celje. Tam so poslušali, kako popravljajo knjige in v čem hranijo listine, predaval pa jim je gospod Jure. Po predavanju so rešili delovni list, da so utrdili znanje. Kasneje pa so izdelali listino s pečatom. V šolo so se vrnili peš.

                                                                                                                                 Sanja Belac, 7. a


MI, NOVINARJI...

Mi, mladi novinarji, smo bili zelo zaposleni, saj smo intervjuvali  učence v posameznih delavnicah. Obiskali smo jih, veliko fotografirali in dogajanje na kratko tudi zapisali. 

                                                                                                                                                                                                                                Sandra Krošl, 7. a