PLANINSKI TABOR »KOČA NA PLANINI PRI JEZERU« od 25. do 27.  6. 2010

PROGRAM TABORA, 1.DAN, 2.DAN, 3.DAN, ILUSTRACIJE, ZEMLJEVID

Planinski tabor mi je bil zelo všeč. Že prvi dan smo hodili več kot 4 ure do naše koče. Ko smo prišli, so nas razdelili fante in punce ločeno po sobah. Drugi dan smo se odpravili na Kočo pri sedmerih jezerih in hodili 8 ur. Tretji, oziroma zadnji dan, smo zjutraj pospravili sobe, potem pa odšli brez nahrbtnikov do sirarne na Planino Laz in hodili 2 uri. Po kosilu smo se odpravili nazaj do avtobusa v Staro Fužino, hodili smo 4 ure.

Alisa Kiker

Imel sem se lepo. Všeč mi je bilo, ko smo si pripovedovali pravljice za lahko noč, brcali žogo, pa tudi v hribih ni bilo slabo.

Bor Lazar

KRIŽANKA

1. Mleko daje _ _ _ _ _.
  2. Tabor smo imeli na _ _ _ _ _ _ _ Jezero.
  3. Podlaga za pisanje je _ _ _ _ _.
  4. Na nebu sije _ _ _ _ _.

REŠITEV: Julijske _ _ _ _.                                                                                    Vito Drofenik

Imel sem se zelo lepo. Videli smo veliko lepih rožic. Lepo je bilo, ko smo igrali nogomet. Spoznal sem nove prijatelje. Hvala za vse!

Alpski kosmatinec, Nik Leban

Planinski tabor mi je bil zelo všeč, ker smo videli krave. V sobi sem spala z Lauro, Niko, Klaro, Evo, Nežo, Nejo, Ano, Emmo, Sonjo, Klaro, Aliso in Hano. Hodili smo zelo veliko. V soboto, 26. 6. 2010, smo hodili 8 ur do Koče na sedmerih jezerih.

Lana Bavcon

VESELJE DO GORA JE LEPŠE OD ZLATA.

KO SI V GORAH ČAS HITRO MINE,

TI PA OHRANIŠ LEPE SPOMINE.

HODITI V SKUPINI JE LEPO,

KO TI SONCE OBSIJE GLAVO.

Na taboru je čas s prijatelji hitro minil. Imeli smo se lepo, smo prepevali in se igrali. Spet smo za nekaj dni v sebi obudili življenje v naravi.

Neža Arnol

Prvi dan smo hodili okoli 4 ure. Prišli smo do naše Koče na planini pri Jezeru. Takrat smo se razdelili po sobah in jedli kosilo.

Drugi dan smo se ob 9.00 odpravili na Kočo pri sedmerih jezerih. Hodili smo kar 8 ur. Vrnili smo se čez Dedno polje.

Tretji dan pa smo šli v sirarno, kjer smo poskušali tudi sir, hodili smo 2 uri.

Hana Horvatič

Ta tridnevni tabor mi je bil zelo všeč. Že prvi dan smo do Koče na planini pri Jezeru hodili več kot 4 ure. Tam smo se igrali različne družabne igre in odbojko. Drugi dan smo šli do Koče pri sedmerih jezerih. Pot je bila zelo zanimiva. Tretji dan smo hodili 2 uri do sirarne, potem pa še 4 ure nazaj peš do avtobusa. Tako je tabor zelo hitro minil. Spoznala sem nove prijatelje in se imela lepo.

Eva Tomažin

Tridnevni tabor je bil »ful« zanimiv. Prvi dan smo z vso našo TEŽKO prtljago prikorakali do Koče na planini pri Jezeru, kjer smo spali. Drugi dan smo šli do Koče na sedmerih jezerih, kjer smo videli dva jezera. Na poti nazaj smo se ustavili na Dednem polju in si kupili kislo mleko. V naši koči smo imeli zvečer družabni večer in odločili smo se, da bomo imeli planinsko poroko. Napočil je svečan dogodek in poročila sta se Jure in Ana. Ana je na koncu vrgla šopek, a na žalost je ostal na luči. Tretji dan smo šli v sirarno in hodili 2 uri. Po kosilu smo se odpravili do avtobusa in nato smo šli domov.

Laura Rozman

Tridnevni tabor je bil »ful« dober. Prvi dan smo z vso težko prtljago prikorakali do koče. Hodili smo približno 5 ur. Ko smo prišli do koče, smo se razdelili v sobe. 4.  sobo so imeli odrasli, 1. sobo – fantje z OŠ Frana Kranjca, 2. sobo punce z OŠ Frana Kranjca z Emmo in Niko z OŠ Lava, 5. sobo fantje z OŠ Lava in družina Štor (2 velika in 5 malih), 6. sobo pa preostale punce z OŠ Lave. Po kosilu smo imeli prosto. Me smo igrale odbojko, učile smo se vozle in skakale čez kolebnico. Jaz sem skočila 43-krat čez kolebnico, ki sta jo vrtela Dani in Martina. Ponoči, ko bi morale zaspati, smo se pogovarjale do približno pol 12- ih.

Drugi dan smo vstali malo pred 7.00. Pospravile smo sobo in dobile petico. Ob 8.30 smo krenili proti Koči na sedmerih jezerih. Pot je bila dolga, a ne tako mučna, kot pot do naše koče, saj nismo imeli težkih nahrbtnikov. Hodili smo 8 ur. Na Dednem polju smo si odpočili in nekateri so jedli tudi kislo mleko. Vrnili smo se ob 19.00. Nekateri smo imeli še dosti energije, da smo se igrali še odbojko in nogomet. Pogledali smo si tudi jezero, nekateri so si umili v njem noge. Ta dan je bil pomemben tudi za mladoporočenca Ano in Jureta. Priprave za poroko so trajale zelo dolgo. Naredili smo zelo veliko poskusnih in dva lepa prstana. Za nevesto smo naredili tudi šopek, da bi ga lahko vrgla a na žalost je šopek ulovila luč. Poroka bi skoraj šla po gobe, saj Jure ni hotel vzeti Ane, vendar je kasneje vseeno privolil. Zvečer je bilo »fajn«, saj sva z Evo, ki je bila na sosednji postelji igrali vojno do 23.00.

Tretji dan smo vstali ob 6.30 in po zajtrku odšli v sirarno. Pot nazaj v dolino je bila zelo težavna, saj smo že gor prišli s težavo.

Najbolj mi je bilo všeč »načrtovanje«  poroke, saj smo se zbližali z učenci z OŠ Lava.

Klara Drofenik

Copyright Š 2004 oš frana kranjca, celje / all rights reserved.