Svetovni dan zdravja-RAZREDI

 

 

  1.r   2.r  
  3.r   4.r  
  5.r   6.r  
  7.r   8.r  
    9.r    

KOPALNICA IN EKO KOŠARICA

Učenci 1. razreda so se učili o zdravi prehrani. V tej delavnici jim je bilo najbolj všeč risanje veselega sadja.

Pravijo, da so se naučili veliko novega o zdravi prehrani in se tega nameravajo tudi držati, saj bi vsi radi bili močni in zdravi.

 

1. a razred je izdelal eko košarico. Ker so se danes učili o EKO  pridelavi hrane, kjer  so se učili kako živali sodelujejo z rastlinami. Zato so se odločili,da bodo izdelali košarico in jo okrasili z rastlinami in živalmi.

 

1. b razred je izdeloval kopalnico, kjer se bo učil osebne higiene. Pravijo, da je osebna higiena zelo pomembna, saj bi brez nje lahko bili zelo bolni. Rekli so, da bodo to upoštevali, saj resnično nočejo zboleti.  

 

Sandra Krošl, 7. a


ZDRAVA HIŠA IN PREHRANSKA PIRAMIDA

2. a so delali piramido zdravega načina življenja. Iz papirja so izrezali piramido ter  jo  razdelili na zdrave in nezdrave stvari. Iz revij so izrezali prehrambene izdelke in jih razporedili po piramidi. Delali so v skupinah z učiteljico Anjo Kunej.

2. b so delali v parih in sicer so izdelovali zdravo  hišo.  Izrezovali so izdelke iz revij in delali lepljenko.  V parih so izdelali liste, ki so jih prilepili na zdravo hišo.  Uro je vodila učiteljica Klavdija Krbavac.

                                                                                                                         Sanja Belac, 7. a

 


ZDRAVA PREHRANA

V 3. a in v 3. b so si prvo uro ogledali slike in se pogovarjali o zdravi hrani. Po prvi uri so bili vsak v svojem razredu in si ogledovali stojnice v avli šole. Naslednji dve uri so poslušali predavanje o eko pridelavi hrane. 5. uro so 3. a delali plakat, 3. b pa so izdelovali nogometaše iz škatel in risali tihožitje.

 

                                                                                            Janja Nardin, 7. a


Kako potuje hrana skozi naše telo

Učenci 4. razreda so se drugo uro pogovarjali o prehrambeni piramidi.  Na tej so obkrožili, kaj so včeraj jedli in s tem ugotovili, kako zdravo so se prehranjevali. Tretjo uro so imeli predavanje o čutilih in skrbi za telo. Četrto uro so izdelali maketo o tem, kako potuje hrana skozi naše telo.

 

Lara Čalasan Dorn , 7. a


KVIZ IN PROJEKCIJA O ZDRAVI PREHRANI

Tretjo uro so učenci 5. a razreda reševali kviz o zdravi prehrani. 

Učenci 5. b pa so si prvo uro ogledali diaprojekcijo o zdravi hrani in se o tem pogovorili.

Po vseh dejavnostih v šoli so se udeležili zaključne prireditve v centru mesta.

 

Lara Čalasan Dorn, 7. a


NAŠ SRČEK BIJE

6. razredi so izdelovali prehranjevalne piramide. Določili so, česa se lahko največ poje in česa najmanj. Poleg tega pa so tudi merili srčni utrip, najprej v mirovanju, nato pa še po obremenitvi. Imeli so tudi delovni list z nalogami povezanimi s srčnim utripom.

 

                                                                                                                                Sandra Krošl,7. a


PIRAMIDA ZDRAVE PREHRANE

Učenci so izdelovali piramide zdrave prehrane. Na list papirja so narisali piramido in iz revije izrezali različne prehrambene izdelke, ki so jih prilepili v piramido. Na vrhu so bili najmanj zdravi izdelki, spodaj pa najbolj zdravi. Delavnico je vodila učiteljica Jana Draksler.

 

                                                                                                   Sanja Belac, 7. a 


Poskrbimo za zdravje z ustrezno prehrano

 

 

8. b razred se je udeležili delavnice Poskrbimo za zdravje z ustrezno prehrano, ki jo je vodila učiteljica Branka Čakš. Izdelovali so prehranjevalne piramide, krog vitaminov in bolezni srca in ožilja. V tej delavnici so se naučili, da morajo jesti vsega po malem in zaužiti veliko vitaminov, sicer lahko pride do neprijetnih posledic.

 

                               Sandra Krošl, 7. a

 

Učenci 8. a razreda pa so si tretjo in četrto uro v učilnici zgodovine ogledali film  Super veliki jaz in se o njem tudi pogovorili.

                                                                                    Sanja Belac, 7. a

 


Petje za zdravje

 

Učenci 9. a razreda so peto uro izdelovali plakat o zdravi prehrani – sadje in zelenjava.

 

Lara Čalasan Dorn, 7. a

 

Učenci  9. b razreda so izdelali plakat o petju za zdravje, v katerem so predstavili, kako lahko petje  vpliva na naše zdravje.

 

 

                                                                                                                                               Sandra Krošl, 7. a

 

         

Copyright Š 2004 oš frana kranjca, celje / all rights reserved.

 

 

Št. obiskov: