Kriteriji, ki jih upoštevamo pri evidentiranju nadarjenih učencev:
- UČNI USPEH – Učenec dosledno izkazuje odličen učni uspeh (v 1. triadi se upošteva opisna ocena – učenec mora doseči višje oz. celo najvišje standarde, da je lahko evidentiran kot nadarjen).
- DOSEŽKI – Izjemni dosežki na likovnem, glasbenem, tehničnem, športnem in drugih področjih.
- UČITELJEVO MNENJE – O učencu si ga je oblikoval med vzgojno-izobraževalnim procesom.
- TEKMOVANJA – Udeležba in dobri rezultati na regijskih in državnih tekmovanjih.
- HOBIJI – Trajnejše aktivnosti, za katere ima učenec močan interes in v katerih dosega nadpovprečne rezultate.
- MNENJE ŠSS – Šolska svetovalna služba oblikuje svoje mnenje na osnovi obstoječe evidence o učencu z vzgojiteljicami iz vrtca, razrednimi in drugimi učitelji, knjižničarjem in mentorji interesnih in drugih dejavnosti.