EKO DAN NA PREDMETNI STOPNJI
Na predmetni stopnji smo se organizacije in izvedbe tega dneva
lotili po naslednjih korakih:
1.
korak. najprej smo v ožjem krogu sodelavcev in učencev
dorekli glavni NAMEN aktivnosti ob
tej priložnosti:
-
delo v delavnicah naj doprinese k lepšemu izgledu šole
in šolske okolice
-
v delavnicah naj se razvijajo tudi delovne in
ustvarjalne veščine učencev
2.
korak. Po pogovoru z vsemu učitelji, smo ugotovili, da
bomo učence lahko povabili v kar 19
RAZLIČNIH DELAVNIC. Naj jih samo nekaj naštejem:
-
računalniško oblikovanje opomnilnih
nalepk za varčevanje z vodo in elektriko
-
presajanje lončnic na hodnikih šole
-
prebarvanje zunenjega
stopnišča
-
izdelava stenskega eko zanka
iz gline
-
izdelava lesenih tablic za zunanje površine
-
oblikovanje drevesa želja za prihodnost (foto 1 – Drevo
želja)
-
novinarska delavnica
-
…
3.
korak Nastal je PLAKAT
VSE JE EKO – razporeditev učencev po delavnicah , ki je ponujal
zgoraj omenjene delavnice z mentorji z prostimi mesti, ki so jih nato učenci
zasedli skoraj do zadnjega kotička. (foto 2 – plakat Vse je eko)
4.
korak: Napočil je čas za IZVEDBO delavnic. Šola se je spremenila v velik a dobro organiziran čebelnjak. Učenci so
delali, prihajali in odhajali, večinoma zatopljeni v neke misli, pod skrbnim
očesom mentorjev. V novinarski delavnici PRESS so tako opisali eno od delavnic:
EKO Karikatura – Obiskal nas je znani karikaturist g. Miran Kohek.
Učenci 8.b razreda so bili navdušeni nad njegovim
risanjem karikatur na račun neekološkega ravnanja.. Sam se je za to zvrst risanja
navduševal že od malih nog in z vztrajnostjo postal zelo priznan umetnik. ….
morda pa je prav danes tudi med našimi osmošolci
vzklil eden od bodočih. (foto 3 - karikatura)
5.
korak: V delavnicah so nastajali čudoviti izdelki, ki so jih učenci prinašali
v glavno avlo. Tam je začela nastajati čudovita in obsežna RAZSTAVA . Pomembno je omeniti, da so si učenci izdelke še dolgo z zanimanjem
ogledovali in z njimi tudi zelo lepo
ravnali.Na ogled razstave smo povabili tudi novinarje in tako smo dobili svoje mesto tudi v objavi
lokalnega časopisa.
6.
korak: Delo se v nekaterih delavnicah ni zaključilo s
tem dnevom, ampak se bo NADALJEVALO
in dokončalo v prihodnjem času. Na gredice pred šolo bomo postavili lesene
tablice z ekološkimi zapisi, pritrdili bomo opomnilne
nalepke ob stikalih in pipah po vsej šoli, pobarvali stopnišče do konca, spekli
in pritrdili glinen eko znak, ….
Učenci in njihovi mentorji so brez
izjeme preživeli nekaj ustvarjalnih ur, ki so rodile tudi nove ideje za podobne
dejavnosti in dneve.