EKO DAN NA PREDMETNI STOPNJI

 

Na predmetni stopnji  smo se organizacije in izvedbe tega dneva lotili po naslednjih korakih:

1.        korak. najprej smo v ožjem krogu sodelavcev in učencev dorekli glavni NAMEN aktivnosti ob tej priložnosti:

-          delo v delavnicah naj doprinese k lepšemu izgledu šole in šolske okolice

-          v delavnicah naj se razvijajo tudi delovne in ustvarjalne veščine učencev

 

2.        korak. Po pogovoru z vsemu učitelji, smo ugotovili, da bomo učence lahko povabili v kar 19 RAZLIČNIH DELAVNIC. Naj jih samo nekaj naštejem:

-          računalniško oblikovanje opomnilnih nalepk za varčevanje z vodo in elektriko

-          presajanje lončnic na hodnikih šole

-          prebarvanje zunenjega stopnišča

-          izdelava stenskega eko zanka iz gline

-          izdelava lesenih tablic za zunanje površine

-          oblikovanje drevesa želja za prihodnost (foto 1 – Drevo želja)

-          novinarska delavnica

-         

 

3.        korak  Nastal je PLAKAT  VSE JE EKO – razporeditev učencev po delavnicah , ki je ponujal zgoraj omenjene delavnice z mentorji z prostimi mesti, ki so jih nato učenci zasedli skoraj do zadnjega kotička. (foto 2 – plakat Vse je eko)

 

4.        korak: Napočil je čas za IZVEDBO delavnic. Šola se je spremenila v velik a  dobro organiziran čebelnjak. Učenci so delali, prihajali in odhajali, večinoma zatopljeni v neke misli, pod skrbnim očesom mentorjev. V novinarski delavnici PRESS so tako opisali eno od delavnic: EKO Karikatura – Obiskal nas je znani karikaturist g. Miran Kohek. Učenci 8.b razreda so bili navdušeni nad njegovim risanjem karikatur na račun neekološkega ravnanja.. Sam se je za to zvrst risanja navduševal že od malih nog in z vztrajnostjo postal zelo priznan umetnik. …. morda pa je prav danes tudi med našimi osmošolci vzklil eden od bodočih. (foto 3 - karikatura)

 

5.        korak: V delavnicah so nastajali  čudoviti izdelki, ki so jih učenci prinašali v glavno avlo. Tam je začela nastajati čudovita in obsežna RAZSTAVA . Pomembno je omeniti, da so si  učenci izdelke še dolgo z zanimanjem ogledovali  in z njimi tudi zelo lepo ravnali.Na ogled razstave smo povabili tudi novinarje in  tako smo dobili svoje mesto tudi v objavi lokalnega časopisa.

 

6.        korak: Delo se v nekaterih delavnicah ni zaključilo s tem dnevom, ampak se bo NADALJEVALO in dokončalo v prihodnjem času. Na gredice pred šolo bomo postavili lesene tablice z ekološkimi zapisi, pritrdili bomo opomnilne nalepke ob stikalih in pipah po vsej šoli, pobarvali stopnišče do konca, spekli in pritrdili glinen eko znak, ….

 

Učenci in njihovi mentorji so brez izjeme preživeli nekaj ustvarjalnih ur, ki so rodile tudi nove ideje za podobne dejavnosti in dneve.