Za naše nadaljnje delo najpomembnejši grafikon prikazuje, kako pomembne so učencem posamezne vrednote in kako jih uresničujemo na šoli.
Kot zelo pomembne vrednote (ocena nad 3,5 do 4) so učenci izpostavili prijateljstvo, znati poslušati in zdravje. Sledijo jim spoštovanje drugih, spoštovanje drugačnosti, uporabno znanje in vljudnost, lepo vedenje, zatem pa samostojnost, resnicoljubnost, poštenost, upoštevanje dogovorov, pravil, odgovornost, skrb za okolje, šolsko lastnino, sodelovalnost in samospoštovanje. Vse ostale vrednote so uvrstili v kategorijo z oceno 3 – vrednota je pomembna.
Kot njim najmanj pomembne vrednote so učenci navedli: kultura oblačenja, kritično razmišljanje in skrb za druge. Sledijo jim strpnost, pripadnost šoli in vedoželjnost.
Po njihovem mnenju na naši šoli najbolje uresničujemo zdravje in prijateljstvo. Sledijo jim samospoštovanje, sodelovalnost, uporabno znanje, samostojnost in skrb za okolje in šolsko lastnino.
Na šoli najslabše uresničujemo vrednote: kultura oblačenja, upoštevanje šolskih pravil, vljudnost, lepo vedenje, spoštovanje drugih, strpnost, kultura prehranjevanja in konstruktivno reševanje sporov.
Največje odstopanje med pomembnostjo vrednot in uresničevanjem na šoli učenci navajajo: spoštovanje drugih, znati poslušati, vljudnost, lepo vedenje in upoštevanje šolskih dogovorov, pravil.
Kot Vam najpomembnejše vrednote starši navajate: samospoštovanje, poštenost, spoštovanje drugih, odgovornost, prijateljstvo in zdravje.
Kot najmanj pomembne navajate: kultura oblačenja in pripadnost šoli. Sledijo jim kultura prehranjevanja, skrb za druge, vedoželjnost, kritično razmišljanje, sodelovalnost in sočutnost.
Po Vašem mnenju na šoli najbolje uresničujemo skrb za okolje in šolsko lastnino, upoštevanje dogovorov, pravil, odgovornost in marljivost, delavnost. Sledijo jim sodelovalnost, poštenost, znati poslušati, pripadnost šoli, zdravje, resnicoljubnost, samostojnost in vljudnost, lepo vedenje.
Na naši šoli najslabše uresničujemo skrb za druge, kultura oblačenja in kritično razmišljanje. Sledijo jim samospoštovanje, strpnost in kultura prehranjevanja.
Največje odstopanje med pomembnostjo vrednot in uresničevanjem na naši šoli starši navajate samospoštovanje, spoštovanje drugih in strpnost. Sledijo jim poštenost, prijateljstvo zdravje in kritično razmišljanje.
Učitelji smo kot najpomembnejše vrednote navedli spoštovanje drugih, strpnost in upoštevanje dogovorov in šolskih pravil. Sledijo jim samospoštovanje, odgovornost, poštenost, znati poslušati in resnicoljubnost.
Kot najmanj pomembne smo navedli kultura oblačenja, skrb za druge, kultura prehranjevanja in vedoželjnost. Sledijo jim samostojnost, sočutnost, pripadnost šoli in marljivost, delavnost.
Na šoli po našem mnenju najbolje uresničujemo vedoželjnost in uporabno znanje. Sledijo jim poštenost, marljivost delavnost, sočutnost, zdravje in konstruktivno reševanje sporov.
Najslabše uresničujemo skrb za okolje in šolsko lastnino, odgovornost in kultura oblačenja. Sledijo jim skrb za druge, strpnost, upoštevanje dogovorov in šolskih pravil in kultura prehranjevanja.
Največje odstopanje med pomembnostjo naših vrednot in uresničevanjem na šoli navajamo strpnost, upoštevanje dogovorov in šolskih pravil, odgovornost in skrb za okolje in šolsko lastnino. Sledijo jim znati poslušati, samospoštovanje, spoštovanje drugih.
Pri pomembnosti vrednot starši in učitelji navajamo pri več kot polovici vrednot enako oz. skoraj enako pomembnost, npr.: skrb za druge, samospoštovanje, odgovornost, poštenost, pozitivna naravnanost, marljivost, delavnost, sočutnost, kultura prehranjevanja (tudi učenci!!!), vedoželjnost in vljudnost, lepo vedenje.
Učitelji in starši se najbolj razhajamo pri vrednoti pripadnost šoli, strpnost in upoštevanje dogovorov in šolskih pravil.
Največje odstopanje v pomembnosti vrednot med učenci, starši in učitelji pa je pri strpnosti.
Starši menite, da ima šola večjo vlogo pri privzgajanju naslednjih vrednot: skrb za druge,sodelovalnost, skrb za okolje, šolsko lastnino, uporabno znanje in pripadnost šoli.
Učitelji menimo, da imamo večjo vlogo pri privzgajanju naslednjih vrednot: skrb za druge, upoštevanje dogovorov in šolskih pravil, uporabno znanje, pripadnost šoli, konstruktivno reševanje sporov in kritično razmišljanje.