OŠ Mislinja

Delavnice

april, 2003

Klepet: O Evropi
Klepet: O jeziku
Delavnice
Okrogla miza
Naša pot v Evropo
Prvi odzivi
Foto galerija

 

Kako smo se lotili dela...

1.a - Odšli so v naravo, kjer so nabrali značilne spomladanske rožice za naše kraje - zvončke. Zvončki so naši znanilci pomladi. Njihova učilnica je bila čisto spomladanska. Mize in razne poličke so bile okrašene s cvetjem...

1.b - Spoznavali so Evropo. Ogledali so si in narisali zastave raznih evropskih držav. Prav tako so spregovorili o drugih jezikih. Čas jim je hitro minil ob izdelovanju papirnatih rožic.

2.a - Pri učiteljici Jelki so se pogovarjali o sosednjih državah. Predvsem so jih zanimali njihovi običaji, jeziki, besede,... Med delom so nekateri še omenili svoje prigode, ki so jih doživeli v teh državah.

2.b - Povedali so, kaj je sploh Evropa. Ogledali so si zemljevide držav. Narisali in pobarvali so zastave. Ob koncu so zaigrali igro o Evropi.

3.a - Med ogledom knjig so se podrobneje posvetili evropski kuhinji in značilnostim kulinarike v drugih evropskih državah.

3.b - Že dan prej so skrbno zavihali rokave in v dveh urah izdelali velik protivojni plakat. Plakat so izobesili na vidnem mestu na šoli. Na mizi pred plakatom so odprli posebno knjigo v katero so zapisali svoja mnenja o vojni in vzpodbudili še ostale učence, da so napisali svoje mnenje. V njej so se vsi opredelili proti kakršnimkoli vojnam. Za Evropo si bodo vzel čas v naslednjem tednu.

4.a - Potovali so po raznih zemljevidih in iskali države, ki so manjše od Slovenije. Vse ugotovitve so zapisali in tudi narisali

4.b - Pogovor je seveda tekel o Evropi. Dotaknili so se nastanka Evrope. Ogledali so si meje in na koncu narisali in pobarvali zemljevid Evrope .

5.a - S prstom so potovali po zemljevidu Evrope in med potjo spoznavali države ter njihova glavna mesta. Za vse države so narisali tudi zastave.

5.b - Risali in pisali so o državah, članicah Evropske unije.

6.a - Šestošolci so razmišljali o raznolikosti jezikov, znanstvenikih in njihovih izumih. Ker predstavlja Evropa našo prihodnost, so izdelali časopis Za prihodnost in celo časopis iz Marsa. Dotaknili so se tudi resnejše teme in sicer o človekovih pravicah. Ugotovitve so strnili na plakatu.

6.b - Pripravili so kar nekaj plakatov. Predvsem je potrebno omeniti plakat o znanem matematiku in izumitelju Juriju Vegi. Ostali so predstavljali razne citate znanih evropskih matematikov.

6.c - Spregovorili so o evropskih državah, zastavah. S posebnim plakatom so predstavili Euro.

7.a - Opisali so članice Evropske unije in si krajšali čas z risanjem evropske zastave ter izrezovanjem zvezdic, ki so del zastave.

7.b - Ideje so kar deževale. Na koncu so izdelali plakat - strip o družini Rajtsajtl. Risali so zastave članic Evropske unije.

7.c - Bili so zelo pridni. Izbrali so nekaj udarnih besed (MIR, STABILNOST, SOLIDARNOST...) in jih zapisali v treh jezikih (slovensko, nemško in angleško).  Izrezovali so zvezde, ki so jih lepili na plakate poleg zastav.

8.a - Izdelovali so stripe ter barvali zemljevide. Tekel je tudi resnejši pogovor o Evropski uniji in vojni oz. miru.

8.b - Skušali so tehtati dobre in slabe lastnosti Evropske unije. Tudi v tem razredu so se pogovarjali o vojnah. Vsi so proti!

8.c - Pogovor je tekel o Evropski uniji. Vmes so izdelali plakate o članicah. Države so predstavili po njihovih znamenitostih.

 

POŠ Dolič - Dve šolski uri smo namenili pogovoru o evropskem povezovanju. Učenci so spoznali simbole Evropske unije in njihov pomen (zastavo, himno, Dan Evrope). Razvrščali so denar Evre. Na zemljevidu so iskali države, ki so že članice Evropske unije. Z risbicami o pomladi, zlepljenimi v preprogo pa smo simbolizirali prve korake Slovenije v Evropi...

POŠ Paški Kozjak - Veseli smo, da smo lahko nekaj prispevali k praznovanju evropskega pomladnega dne. Aktivnosti smo izvajali v kombiniranih oddelkih, ki so bile prilagojene razvojni stopnji:

  • kaj nam pomeni beseda Evropa?

  • iskanje podatkov o Evropi

  • iskanje tujih besed

  • pogovor o Evropski uniji.

  • likovno ustvarjanje

POŠ Završe - Projekt smo izvedli skupaj z obema oddelkoma. Učenci so najprej pripovedovali, kdo smo, kje živimo in to pokazali še na zemljevidu. Pripovedovali so, kako smo povezani z drugimi državami v Evropi. Ob bližajočem referendumu in pogostih pogovorih doma so učenci kar nekajkrat uporabili besedo Evropska unija. Pri razumevanju tujke so si pomagali s Slovenskim slovarjem knjižnega jezika. Lažje so si predstavljali in pogovarjali  o čem se bo dejansko odločalo na referendumu in kakšne spremembe nas čakajo (ukinitev nekaterih mejnih prehodov, prestavitev mejnih prehodov, menjava denarja, šolanje v drugih državah...). Svoje ugotovitve so strnili in se dogovorili za obliko izdelka. Izdelali so skupen plakat - Slovenija s spremembami. Vsak učenec je narisal z voščenkami dogovorjen del plakata.

[Klepet: O Evropi] [Klepet: O jeziku] [Delavnice] [Okrogla miza] [Naša pot v Evropo] [Prvi odzivi] [Foto galerija]