
Kako smo se lotili
dela...
1.a
- Odšli so v naravo, kjer so nabrali
značilne spomladanske rožice za naše kraje - zvončke. Zvončki so naši
znanilci pomladi. Njihova učilnica je bila čisto spomladanska. Mize in razne
poličke so bile okrašene s cvetjem...
1.b -
Spoznavali so Evropo. Ogledali so si in narisali zastave raznih evropskih
držav. Prav tako so spregovorili o drugih jezikih. Čas jim je hitro minil ob
izdelovanju papirnatih rožic.
2.a -
Pri učiteljici Jelki so se pogovarjali o sosednjih
državah. Predvsem so jih zanimali njihovi običaji, jeziki, besede,... Med
delom so nekateri še omenili svoje prigode, ki so jih doživeli v teh
državah.

2.b -
Povedali so, kaj je sploh Evropa. Ogledali so si
zemljevide držav. Narisali in pobarvali so zastave. Ob koncu so zaigrali
igro o Evropi.
3.a -
Med ogledom knjig so se podrobneje posvetili evropski
kuhinji in značilnostim kulinarike v drugih evropskih državah.
3.b -
Že dan prej so skrbno zavihali rokave in v dveh urah
izdelali velik protivojni plakat. Plakat so izobesili na vidnem mestu na
šoli. Na mizi pred plakatom so odprli posebno knjigo v katero so zapisali
svoja mnenja o vojni in vzpodbudili še ostale učence, da so napisali svoje
mnenje. V njej so se vsi opredelili proti kakršnimkoli vojnam. Za Evropo si
bodo vzel čas v naslednjem tednu.

4.a -
Potovali so po raznih zemljevidih in iskali države, ki
so manjše od Slovenije. Vse ugotovitve so zapisali in tudi narisali
4.b -
Pogovor je seveda tekel o Evropi. Dotaknili so se
nastanka Evrope. Ogledali so si meje in na koncu narisali in pobarvali
zemljevid Evrope .
5.a -
S prstom so potovali po zemljevidu Evrope in med potjo
spoznavali države ter njihova glavna mesta. Za vse države so narisali tudi
zastave.
5.b -
Risali in pisali so o državah, članicah Evropske
unije.
6.a -
Šestošolci so razmišljali o raznolikosti jezikov,
znanstvenikih in njihovih izumih. Ker predstavlja Evropa našo prihodnost, so
izdelali časopis Za prihodnost in celo časopis iz Marsa. Dotaknili so se
tudi resnejše teme in sicer o človekovih pravicah. Ugotovitve so strnili na
plakatu.

6.b -
Pripravili so kar nekaj plakatov. Predvsem je potrebno
omeniti plakat o znanem matematiku in izumitelju Juriju Vegi. Ostali so
predstavljali razne citate znanih evropskih matematikov.
6.c -
Spregovorili so o evropskih državah, zastavah. S
posebnim plakatom so predstavili Euro.
7.a -
Opisali so članice Evropske unije in si krajšali čas z
risanjem evropske zastave ter izrezovanjem zvezdic, ki so del zastave.

7.b -
Ideje so kar deževale. Na koncu so izdelali plakat -
strip o družini Rajtsajtl. Risali so zastave članic Evropske unije.
7.c -
Bili so zelo pridni. Izbrali so nekaj udarnih besed
(MIR, STABILNOST, SOLIDARNOST...) in jih zapisali v treh jezikih (slovensko,
nemško in angleško). Izrezovali so zvezde, ki so jih lepili na plakate
poleg zastav.
8.a -
Izdelovali so stripe ter barvali zemljevide. Tekel je
tudi resnejši pogovor o Evropski uniji in vojni oz. miru.
8.b -
Skušali so tehtati dobre in slabe lastnosti Evropske
unije. Tudi v tem razredu so se pogovarjali o vojnah. Vsi so proti!

8.c -
Pogovor je tekel o Evropski uniji. Vmes so izdelali
plakate o članicah. Države so predstavili po njihovih znamenitostih.
POŠ Dolič -
Dve šolski uri smo namenili pogovoru o evropskem
povezovanju. Učenci so spoznali simbole Evropske unije in njihov pomen
(zastavo, himno, Dan Evrope). Razvrščali so denar Evre. Na zemljevidu so
iskali države, ki so že članice Evropske unije. Z risbicami o pomladi,
zlepljenimi v preprogo pa smo simbolizirali prve korake Slovenije v
Evropi...
POŠ Paški Kozjak -
Veseli smo, da smo lahko nekaj prispevali k
praznovanju evropskega pomladnega dne. Aktivnosti smo izvajali v
kombiniranih oddelkih, ki so bile prilagojene razvojni stopnji:
-
kaj nam pomeni beseda Evropa?
-
iskanje podatkov o Evropi
-
iskanje tujih besed
-
pogovor o Evropski uniji.
-
likovno ustvarjanje
POŠ Završe -
Projekt smo izvedli skupaj z obema oddelkoma. Učenci
so najprej pripovedovali, kdo smo, kje živimo in to pokazali še na
zemljevidu. Pripovedovali so, kako smo povezani z drugimi državami v Evropi.
Ob bližajočem referendumu in pogostih pogovorih doma so učenci kar nekajkrat
uporabili besedo Evropska unija. Pri razumevanju tujke so si pomagali s
Slovenskim slovarjem knjižnega
jezika. Lažje so si predstavljali in pogovarjali o čem se bo dejansko
odločalo na referendumu in kakšne spremembe nas čakajo (ukinitev nekaterih
mejnih prehodov,
prestavitev mejnih prehodov, menjava denarja, šolanje
v drugih državah...). Svoje ugotovitve so strnili in se dogovorili za obliko
izdelka. Izdelali so skupen plakat - Slovenija s spremembami. Vsak
učenec je narisal z voščenkami dogovorjen del plakata.
|