Prva stran Novice POŠ Dole pri Litiji Dogodki POŠ Dole pri Litiji
Dogodki POŠ Dole pri Litiji
CŠOD BREŽENKA 2.javljanje
Četrtek, 25 September 2014 10:37

CŠOD BREŽENKA

Ponovno se vam oglašamo iz CŠOD-ja. Imamo se dobro, čeprav smo že malo utrujeni od vsakodnevnih aktivnosti (predvsem pohodov). V sredo dopoldne smo se peš odpravili do Mesečevega zaliva, ki leži nad Strunjanskim klifom, nato pa nadaljevali pot skozi predor do Portoroža. Popoldne smo imeli ponovno lokostrelstvo in morsko biologijo. Veselimo se novih dejavnosti, predvsem četrtkovega zaključnega večera.

Lepo vas pozdravljamo!

Učenci in učiteljici

 

 

 
CŠOD BREŽENKA
Torek, 23 September 2014 21:21

CŠOD BREŽENKA

V ponedeljek, 22. 9. 2014, smo se učenci 7. razreda OŠ Gabrovka in POŠ Dole ter učiteljici Manja in Ksenija odpravili v CŠOD Breženka v Fiesi.

Že prvi dan smo bili zelo aktivni. Najprej so se učenci preizkusili v lokostrelstvu, nato pa so spoznavali še rastlinstvo in živalstvo ob obali (iskali smo morske ježke, vetrnice, školjke in rakovice). Zvečer smo se nameravali sprehoditi do Pirana, vendar nam je močna nevihta to preprečila.

Smo pa do Pirana odšli v torek dopoldne in izvedeli veliko o zgodovini in kulturi tega lepega obmorskega mesta. Vsi smo komaj čakali torek popoldne, ko smo se s kanuji podali na vožnjo po morju. V tem smo zelo uživali. V nadaljevanju popoldneva smo spoznavali tudi sredozemsko rastje in imeli majhno degustacijo.

Zvečer smo se ponovno odpravili na večerni pohod do Pirana in uživali v večernem razgledu.

Vsem pošiljamo lepe in sončne pozdrave.

Učenci in učiteljici

 

    

  

 

 
Začetek šolskega leta malo drugače
Torek, 02 September 2014 14:35

Prvi šolski dan v šolskem letu 2014/2015 je za učence 5. – 9. razreda OŠ Gabrovka-Dole potekal nekoliko drugače. Po sproščenem pogovoru o počitnicah in uvodnih informacijah razrednikov so učenci aktivno sodelovali v delavnicah učinkovitega učenja. Izmenjali so si medsebojne izkušnje o učenju, oblikovali individualne urnike, razmišljali o svojem učnem prostoru, spoznali in uporabili eno izmed bralnih učnih strategij ter slušno-vizualno asociacijsko metodo, ki je uporabna zlasti pri učenju tujih jezikov. Želimo si, da bi učenci pridobljene strategije uspešno uporabljali pri svojem učenju.

Barbara Težak

      

 
<< Začetek < Prejšnja 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Naslednja > Konec >>

Stran 1 od 24