Naravoslovni dan za 6. razred

Pohod  od  šole do ribnika Krnice je lahko zelo zanimiv.
Polja, logi, kulturna krajina, ki se meša z  naravno, različni nasadi, njive v jesenskem obilju.
Pravi čas za naravoslovni dan, ki govori o polju, dejavnikih, ki vplivajo na kulture, ki tam uspevajo in o vseh mogočih dejavnikih, ki jih otroci razumejo - ali pa jih še bodo.

Vodji naravoslovnega dne sta bila ga. Meri Kovač in g. Bogdan Bone.
Vse je teklo kot po maslu in se končalo z zadnjo - že tradicionalno postajo ob ribniku Dobravska Krnica.
Tam so šestošolci poleg geografskih, orografskih, meteoroloških, pedoloških in agronomskih znanj pokukali še skozi lupo in mikroskop, saj smo jim - ekipa na OŠ, ki se je lani izkazala pri vzorčenju planktonskih organizmov v mlakah in ribnikih - z ustrezno razlago, v sklopu teme, ki je do tedaj tekla.

Ne samo učitelja Meri in Bogdan; tudi učenke in učenci Tjaša, Špela, Tilen in Primož so se izkazali. Seveda smo pokazali mnogo manj, kot je ribnik zanimivih vzorcev ponudil na ogled, saj je čas (in njegovo kronično pomanjkanje) večji vladar sveta, kot je denar. 
                                                                                                                                                                                                                                                                                                                Peter