ZGODNJE UČENJE TUJEGA JEZIKA

 

 


Na OŠ Antona Aškerca že vrsto let posvečamo posebno pozornost zgodnjemu učenju tujega jezika. Tako imajo učenci že v 1. razredu možnost obiskovanja interesne dejavnosti – angleščina za najmlajše. V 2. in 3. razredu pa je pouk (v dogovoru s starši) organiziran tako, da angleščino obiskujejo vsi učenci.

Poglejmo… kaj vse delamo pri angleščini


Izdelujemo plakate, ki jih kasneje kot didaktični material uporabljamo pri učenju pesmic in preprostih dialogov.



Ob tem plakatu smo se naučili pesmico z naslovom "Hello" (Zdravo)


Poglejte nas, kako veselo prepevamo.




S pomočjo junakov iz videokasete "Playway to English" smo se naučili
tudi pesmico"What`s your name?" (Kako ti je ime?).


Učenci pozorno opazujejo in poslušajo učiteljico, hkrati pa posnemajo učiteljičine gibe.

Čez nekaj časa že samostojno ob navodilih upoštevajo in izvajajo različne gibe.


Stand back to back. (Stoj s hrbtom proti hrbtu.)


Stand nose to nose. (Stoj z nosom proti nosu.)


Stretch. (Stegni se.)


Sit down. (Vsedi se.)


Stand arm in arm. (Stoj z roko v roki.)

Pri usmerjenih dejavnostih in pri igri so učenci razdeljeni v manjše skupine, tako da ima vsak učenec možnost aktivno sodelovati.





Učenci po navodilih izberejo in pokažejo ustrezno kartico.





Učenci se igrajo igro spomin.

Učenje poteka spontano in sproščeno preko igre, pesmi, izštevank in drugih aktivnosti, ki pripomorejo, da je učenje angleščine prijetno. Velik poudarek je tudi na gibanju – pri čemer so otroci osredotočeni na fizične aktivnosti, komunikacija pa se razvija spontano.

Poglejmo si še nekaj slikovnega - didaktičnega materiala, ki ga uporabljamo pri angleščini.


Memory (Spomin)


Bingo (Štiri v vrsto)


An animal game (Živali nas vodijo)


Kaj je našim najmlajšim učencem pri angleščini všeč?

Poglejmo nekaj zanimivih odgovorov.

Luka: "Všeč mi je, ko se igramo igrice."
Matic: "Všeč mi je, ko delamo plakat."
Vid: "Všeč mi je, ko govorimo angleško."
Nedim: "Vse mi je všeč."
Tamara: "Všeč mi je, ko smo lepili črke in sestavljali imena otrok."
Mumin: "Všeč so mi karte."

Kako pa so učenci odgovorili na vprašanje: "Zakaj se učiš angleščino?"

Andrej: "Da bom več angleško govoril."
Matic: "Da bi več znal."
Vid: "Zato, ker bomo šli v Ameriko. Tam imamo enega prijatelja. Mene pri angleščini vse zanima, zato da bom lahko govoril z njim. Ime mu je pa Mike."
Tjaša: "Zato, ker imam angleško igrico in se bom lahko pogovarjala s klovnom iz igrice."
Tamara: "Zato, da razumem na Cartoon Network-u risanke."

Pripravila mentorica za zgodnje učenje tujega jezika.

Sibila Čater

Nazaj na prvo stran

Slo. izobr. omrežje
Rač. opismen.
Virtual. knjižnica
eSchola
EUN
ZOTKS
Matkurja
Slowwwenia
Google
Yahoo
Tel. imenik
MO Velenje
Velenje.com
 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 
© OŠ Antona Aškerca, Jenkova 2, 3320 Velenje