KULTURNI DAN ZA PREDMETNO STOPNJO
Kulturno-zgodovinska dediščina Celja
-
Učenci spoznajo, ponovijo ter povzamejo znanje o kulturno-umetniški in
zgodovinski dediščini Celja,
-
s poznavanjem dediščine osvajajo odgovoren in soustvarjalen
odnos do svojega mesta in preteklosti ter se
- seznanijo z uporabo sodobne informacijske tehnologije in z domoznansko literaturo.
Delo vključuje pripravo doma ter praktične aktivnosti na terenu.
-
Posamezne skupine se zberejo v šolski knjižnici.
-
Tekmovanje se začne z zabavnimi igricami na temo Celjskih grofov ter z iskanjem podatkov na svetovnem spletu in v bibliografskem sistemu Cobiss o znanih Celjanih in celjski preteklosti.
-
Učenci hodijo v skupinah in spoznavajo kulturno-zgodovinsko
in umetnostno dediščino Celja.
-
Na kontrolnih točkah rešujejo zabavne naloge.
-
Skupine na cilju oddajo “potni list”, komisija pa njihovo delo oceni in razvrsti.