METODE DELA

 

Uporabljene metode:
  • Pogovor o prometni varnosti in naših šolskih poteh
  • Anketa med učenci 4. a in 4. b razreda
  • Analiza rezultatov ankete in pogovor o rezultatih
  • Ogled fotografij z naših šolskih poti, ki smo jih posneli sami ali pa naši starši
  • Raziskovanje nevarnih mest na terenu (ugotovitve smo zapisali, narisali, fotografirali)
  • Izdelava načrta nevarnih mest v šolski okolici

 
Potek dejavnosti 
  • Najprej je vsak pozorno prehodil svojo pot v šolo in domov. 
  • V zvezek smo skicirali načrt svoje poti v šolo.
  • V načrtu smo označili vsa nevarna mesta tako, da se je videlo, kje in kakšne so te nevarnosti.
  • Dodali smo morebitne spremembe na poti (nove oznake in prometne znake, spremenjen prometni režim, novogradnje in drugo, kar zmanjšuje preglednost...).
  • Opisali smo  morebitne napake, ki smo jih kot pešci delali šolarji.
  • Opazovali smo,  kaj povzroča nevarnost in kako.
  • Povedali smo, ali  je izbrana pot bližnjica ali so pot izbrali starši.
  • Nato smo svoje rezultate opazovanja vnesli še na načrt šolskega  okoliša.
  • Pripovedovali smo o svojih izkušnjah v prometu.

 
 
Vsebina     Cilji     Ugotovitve      Zaključki      Načrti    Na začetek