Vecina dijakov se ob vstopu v srednjo solo matematike boji in meni, da je matematika prevec abstraktna, da bi se dala kakorkoli uporabiti v vsakdanjem zivljenju in povsem nepotrebna, saj prinasa predvsem slabe ocene.
Matematika je ena najstarejsih ved, ki je bila skozi vso zgodovino, je tudi sedaj in bo gibalo razvoja.
Matematika ni le zbirka navodil, s katerimi resimo postavljene naloge,
ampak s svojo vsebino in strukturo dokazovanja vzgaja k natancnosti, urejenosti
pri delu in tudi navaja k sistematicnemu misljenju. Seveda pa se jo moramo
uciti sproti. Sprotno ucenje in nadgrajevanje ze osvojenega znanja prinasata
veselje do matematike in s tem lepe ocene. Nasprotno pa kampanjsko ucenje
povzroca vedno vecje luknje v znanju, posledica teh pa so poleg osebnega
nezadovoljstva tudi slabe ocene.
Pri urah matematike je zato potrebno sprotno sodelovanje pri pouku
in medsebojna komunikacija med dijakom in profesorjem matematike, kar privede
do kar najvecjega razumevanja snovi v soli. Doma dijaki snov utrdijo z
resevanjem domacih nalog iz ucbenika
in zbirke vaj.
Koncni rezultat pravilnega odnosa do pouka matematike v srednji soli
so besede velikega matematika, fizika in astronoma C.
F. Gaussa: